Με επιστολή του στη διεύθυνση της εφημερίδας «Εμπρός», ο ιδιοκτήτης του καρνάγιου της Σκάλας Λουτρών, Αναστάσιος Φραντζέσκος, αναφέρεται σε πρόσφατο δημοσίευμά μας.
Επιστολή του ιδιοκτήτη του καρνάγιου της Σκάλας Λουτρών στο «Ε»
Με επιστολή του στη διεύθυνση της εφημερίδας «Εμπρός», ο ιδιοκτήτης του καρνάγιου της Σκάλας Λουτρών, Αναστάσιος Φραντζέσκος, αναφέρεται σε πρόσφατο δημοσίευμά μας. Περιττό, βέβαια, να αναφέρουμε ότι ούτε στο δημοσίευμα υπήρχε η παραμικρή αναφορά σε εμπλοκή του ονόματος του κ. Φρατζέσκου στο θέμα του λαθρεμπορίου καυσίμων που κατήγγειλε ο επιχειρηματίας Γ. Αντωνάτος και ο δικηγόρος του.
Στην επιστολή του κ. Φραντζέσκου αναφέρεται:
Κύριε διευθυντά,
Διαβάζοντας το δημοσίευμα της εφημερίδας σχετικά με το πλοίο «Cihan 7» στη Σκάλα Λουτρών, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης του, Αντωνάτος, για δικούς του λόγους, επιχειρεί να με συνδέσει με το ανωτέρω πλοίο που το αγόρασε, το ανέλκυσε και το εγκατέλειψε, αφήνοντας υπαινιγμούς για ενέργειες με τις οποίες ουδεμία έχω σχέση, πολύ περισσότερο που η παραμονή του άνω πλοίου στο καρνάγιο μου έγινε μετά την αποτυχία των δυτών, που έφερε ο ανωτέρω τον περασμένο Δεκέμβριο να το επισκευάσουν εντός θαλάσσης και να το οδηγήσουν σε διαλυτήριο, όπως είπε. Έκτοτε το σκάφος παρέμεινε στο καρνάγιο χωρίς να πληρωθώ ούτε για τη βοήθεια που παρείχα στην ανέλκυσή του από το χώρο μπροστά στο καρνάγιο μέχρι τη ξηρά. Υπ’ όψιν ότι εγώ δε θα έκανα κοπή του σκάφους αφού στερούμαι των άνω αναγκαίων μέσων.
Όπως προκύπτει, λοιπόν, από τα παραπάνω, εγώ είμαι ο άμεσα ζημιωθείς από την αδιαφορία του Αντωνάτου να παραλάβει το σκάφος και από την παραμονή του στο χώρο που χρειάζομαι γιατί εκεί δουλεύω και αναπτύσσω την επαγγελματική μου δραστηριότητα. Αφού, λοιπόν, το σκάφος επανήλθε, όπως έμαθα, στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου, ζήτησα με κάθε τρόπο την απομάκρυνση του σκάφους από το καρνάγιο, που λόγω της παραμονής του παραμένει κλειστό γιατί δεν έχω χώρο να δουλέψω.
Κάτω λοιπόν από αυτές τις προϋποθέσεις, το να γίνομαι αποδέκτης των εύλογων παραπόνων για την παραμονή του σκάφους, ενώ καθημερινά αγωνίζομαι για την απομάκρυνσή του, είναι άδικο και με θίγει προσωπικά και επαγγελματικά.
22 Απριλίου 2010
Με τιμή
Αναστάσιος Φραντζέσκος