Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Ας δεχτούμε για λίγο αυτό το αξίωμα, προκειμένου να προβούμε σε ορισμένες παραδοχές, ώστε να οδηγηθούμε σε λογικούς συλλογισμούς και να εξετάσουμε την πιθανή παράλογη συνέχεια:
ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ
1. Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ είναι ΕΝΕΡΓΟΙ εκπαιδευτικοί, ήτοι διδάσκουν καθημερινά σε τάξεις Γυμνασίων-Λυκείων.
Στατιστικώς κάποιοι εξ αυτών διδάσκουν και σε Γ΄ Λυκείου.
2. Αυτοί οι κάποιοι έχουν συνομιλήσει με τους μαθητές και τους γονείς τους και τους έχουν κατευθύνει (από το απόσταγμα εμπειρίας τους) για το πώς θα αντιμετωπίσουν τις εξετάσεις, πώς θα μειώσουν το άγχος τους κ.λπ..
3. Στατιστικώς πάλι, ορισμένοι από τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ έχουν οι ίδιοι παιδιά στη Γ΄ Λυκείου.
ΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ
1. Ποιος από τους παραπάνω (με 100% δίκιο έναντι του Υπουργείου Παιδείας, ξανατονίζω) θα τολμούσε ποτέ να ξεστομίσει στη συνέλευση του κλάδου του ως ΛΟΓΙΚΟ επιχείρημα την κήρυξη απεργίας στις Πανελλήνιες;
2. Σε πόσα milliseconds θα είχε δεχθεί την κατακραυγή των συναδέλφων του συνδικαλιστών στη λογική: «Ρε Γιώργο / Μαρία, δίκιο έχει ο κλάδος μας, αλλά τι φταίνε 100.000 μαθητές και άλλες τόσες οικογένειες;»
3. Σε πόσα nanoseconds θα είχε μαζευτεί, προσπαθώντας να δικαιολογηθεί, ότι έκανε πλάκα;
Η ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Η απεργία τελικά προκηρύσσεται, και τη Δευτέρα 13-5-13 ο εν λόγω καθηγητής / καθηγήτρια συναντά, μετά τις διακοπές του Πάσχα, τους μαθητές του. Τι ακολουθεί;
1. Κύριε / Κυρία, δεν φαντάζομαι εσείς να ψηφίσατε υπέρ της απεργίας, έτσι δεν είναι;
2. Κύριε / Κυρία, δεν φαντάζομαι εσείς να απεργήσετε τελικά, έτσι δεν είναι;
3. Κύριε / Κυρία, εμείς μετά την 31-5-13 (προγραμματισμένη ημερομηνία ολοκλήρωσης των εξετάσεων) δεν αντέχουμε ούτε μία ώρα. Είμαστε με τα μυαλά στα κάγκελα.
4. Με τι πρόσωπο τους απαντάει; Τι αισθάνεται όταν καταλαβαίνει ότι τα νεύρα τους θα σπάσουν αν υπάρχει έστω και η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, να μην ξεκινήσουν κανονικά οι εξετάσεις την Παρασκευή 17-5;
5. Καταλαβαίνει ότι πίσω από τους παλαβωμένους από το άγχος 100.000 εφήβους, υπάρχουμε 200.000 πιο τρελαμένοι γονείς, οι οποίοι παριστάνουμε τους ψύχραιμους για να μη φουντάρουμε ομαδικώς;
Ρωτάω, ως τρελαμένος (και φορολογούμενος) γονέας, καταλαβαίνετε, κύριοι της ΟΛΜΕ, ότι από το φόρο που καταβάλλουμε κάθε χρόνο, πληρώνουμε 195.501 υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας; (στοιχεία περσινής απογραφής υπαλλήλων από το Υπ. Εσωτερικών, δημοσιευμένα στο ΒΗΜΑ την 24-6-2012). Δεν πρέπει από αυτούς οι 175.000 να είναι στα σχολεία, ώστε να είναι οι υπόλοιποι 20.501 στις επιτελικές Υπηρεσίες του Παιδείας και στα ΑΕΙ / ΤΕΙ;
Αγαπητοί συμπολίτες, Έλληνες φορολογούμενοι, ας κάνουμε μία απλή διαίρεση. Η χώρα έχει περίπου 1.200.000 μαθητές. Αν ήταν όλοι οι μαθητές στα δημόσια σχολεία (που δεν είναι, υπάρχουν και τα ιδιωτικά) αναλογεί ένας δάσκαλος ή καθηγητής του Δημοσίου για κάθε επτά μαθητές! Δηλαδή, έχουμε επταμελή τμήματα σε ΟΛΑ τα σχολεία της χώρας; Ή μήπως για κάθε έναν φιλότιμο δάσκαλο / καθηγητή που διδάσκει σε μία τάξη με 21 παιδιά (3 φορές το επτά) υπάρχουν άλλοι 2 που κάθονται, που είναι αποσπασμένοι σε γραφεία, που δεν πατάνε το πόδι τους στο σχολείο; Ορισμένες αριθμητικές πράξεις ακόμα, διότι εκεί είναι ΟΛΗ η ουσία, την οποία αποκρύπτει η ΟΛΜΕ. Αν, λέω ΑΝ, ΟΛΟΙ οι καθηγητές δούλευαν αυτές τις 15-17 ώρες σε 20μελή τμήματα, τότε οι 30-34 ώρες του εβδομαδιαίου προγράμματος των μαθητών θα καλυπτόντουσαν σε 60.000 σχολικά τμήματα (1.200.000 μαθητές δια 20 μαθητές ανά τμήμα = 60.000 τμήματα) από 120.000 καθηγητές (2 φορές το 60.000, οι πρώτοι 60.000 να διδάσκουν και οι άλλοι 60.000 να προετοιμάζονται, ώστε να μπουν την επόμενη ώρα…). Μέχρι τους 175.000 περισσεύουν ΑΛΛΟΙ 55.000! Οι τελευταίοι 55.000 δάσκαλοι και καθηγητές, πού στο καλό είναι; Α, και επιπλέον χρειαζόμαστε με νύχια και με δόντια ΑΛΛΟΥΣ 12.000 αναπληρωτές για να συνεχίζουν να αναπληρώνουν τις ώρες αυτών που αποσπάστηκαν, την κοπάνησαν κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.! Για αυτούς τους αναπληρωτές (και όχι για τις 2 επιπλέον ώρες την εβδομάδα) ισχυρίζεται ότι δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα η ΟΛΜΕ.
Θα τρελαθούμε εντελώς; Μόνον οι απολαβές των καθηγητών έχουν μειωθεί κατά τα τελευταία πέντε χρόνια; Μόνον αυτοί μετατίθενται αν δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας κοντά στο σπίτι τους; Μόνον αυτοί κάνουν δυο δουλειές (δηλαδή σε δυο σχολεία) για να διατηρήσουν την εργασία τους; Εμείς στον ιδιωτικό τομέα, ειδικά τα τελευταία χρόνια, γιατί επιζητούμε παραπάνω αρμοδιότητες;
Και ορισμένα προσωπικά ερωτήματα που δικαιούμαστε να θέσουμε ως εκπαιδευτικοί οι ίδιοι ή ως σύζυγοι εκπαιδευτικών (κάποιοι εξ ημών) και ως εθελοντές καθηγητές (κάποιοι άλλοι). Από πού προκύπτει ότι για μία ώρα μάθημα απαιτούνται πάντα τρεις ώρες προετοιμασία; Την πρώτη φορά, για ορισμένα μαθήματα (Φυσική - Χημεία, Μαθηματικά, Φιλολογικά) ίσως ναι. Μετά απαιτείται ελάχιστη προετοιμασία, και εμείς διδάσκουμε και ξέρουμε. Και κάτι ακόμα: Πότε βγήκε συντεταγμένα η ΟΛΜΕ να δείξει αλληλεγγύη τώρα που η κοινωνική συνοχή πλήττεται; Πότε δήλωσε ότι τα μέλη της θα διδάσκουν εκ περιτροπής εθελοντικά ενισχυτικά μαθήματα σε παιδιά οικογενειών που δεν μπορούν να πληρώσουν φροντιστήριο; Πότε βγήκαν ένα βήμα έξω από τον συνδικαλιστικό, συντεχνιακό μικρόκοσμό τους;
Όλο ερωτήσεις και διαπιστώσεις, θα μας πείτε. Ώρα για δράση! Λοιπόν, αγαπητοί συμπολίτες, εδώ είναι το <http://www.ipetitions.com/petition/oxi_apergia_stis_panellinies/> για να αντιδράσουμε εμείς οι ενεργοί πολίτες στην επαπειλούμενη απεργία εντός των Πανελληνίων.
Για να διευκολύνουμε τη σκέψη της ΟΛΜΕ, βάζουμε στόχο ένα εκατομμύριο «χτυπήματα». Αν φτάσουμε τον στόχο, θα καταλάβουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ ότι η κοινωνία είναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους.
Ψηφίζουμε υπέρ των παιδιών των φίλων μας και των συγγενών μας, υπέρ των παιδιών μας!
Υ.Γ.: Περιμένουμε τις ΣΑΦΕΙΣ τοποθετήσεις των κομμάτων. Απλά και σταράτα. Όχι αοριστολογίες για «κοινωνικούς αγώνες», «ενάντια στο μνημόνιο», «πολιτική Μέρκελ» κ.λπ.. Συγκεκριμένα, αγαπητά κόμματα, είσαστε ΥΠΕΡ ή ΕΝΑΝΤΙΟΝ της κινητοποίησης της ΟΛΜΕ εντός των εξετάσεων;
Υ.Γ.2: Υποχώρηση - κυβίσθηση της ΟΛΜΕ για απεργία ΜΕΤΑ τις εξετάσεις, δηλαδή στη διόρθωση των γραπτών, είναι εξίσου καταδικαστέα.
Υ.Γ.3 και σημαντικότερο: Κάποτε πρέπει να σταματήσει η μία κοινωνική ομάδα να στρέφεται εναντίον όλων των άλλων. Οι καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης επιτελούν σχεδόν ηρωικό έργο στα δημόσια σχολεία. Ακριβώς για αυτό, πρέπει να μην αφήσουν τη συνδικαλιστική τους ηγεσία (;) να καταστρέψει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου.
* Σχόλιο στο www.protagon.gr της «Πρωτοβουλίας Γονέων»