Ο νέος αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του Δήμου Μυτιλήνης, Νίκος Γιαννάκας μιλά για στόχους και προτεραιότητες

Σταθερή αύξηση του Τουρισμό & τόνωση της Επιχειρηματικότητας [Vid]

09/01/2024 - 09:00 Ενημερώθηκε 10/01/2024 - 17:38

Στους στόχους και τους άξονες προτεραιότητας της Αντιδημαρχίας Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας επικεντρώνεται στην πρώτη του συνέντευξη στο «Ε» μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στη Δημοτική Αρχή Χριστόφα ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας, Νίκος Γιαννάκας στον οποίο μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες του σχεδιασμού και της πραγματοποίησης προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου, καθώς και δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των περιεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με τους τουριστικούς επαγγελματικούς φορείς της περιοχής και των προγραμμάτων και δράσεων ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας.  

Η γενική γραμμή και οι προτεραιότητες που έχουν θέσει είναι ότι στο κομμάτι του τουρισμού επιδιώκεται η καλύτερη ενημέρωση και συλλογή στατιστικών δεδομένων των προηγούμενων ετών με στόχο την βελτίωση του.  

Η προβολή αποτελεί τον δεύτερο άξονα των προτεραιοτήτων με στόχο την ανάδειξη της Μυτιλήνης και της Λέσβου συνολικά ως τουριστικού προορισμού. Στο ίδιο πλαίσιο δρομολογείται η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων ως απόρροια της γαστρονομίας του τόπου που ενισχύει τον άξονα τουρισμού λειτουργώντας πολλαπλασιαστικά για την τοπική οικονομία. «Στο νησί μας έχουμε αξιόλογους συνεταιρισμούς & επιχειρηματίες που δημιουργούν εξαιρετικά τοπικά προϊόντα» τόνισε στην συνέντευξή του στο «Ε».  

Ο νέος αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας, Νίκος Γιαννάκας

Στους στόχους ακόμη περιλαμβάνεται η βελτίωση της πληροφόρησης των τουριστών που επιλέγουν την Λέσβο για προορισμό τους καθώς των εγκαταστάσεων υποδοχής. «Πρέπει να βελτιωθεί όλη η εικόνα της πόλης αλλά και του νησιού μας» προσθέτοντας ακολούθως ότι ζητούμενο δεν είναι μόνο ο Δήμος Μυτιλήνης αλλά και ο Δήμος Δυτικής Λέσβου επισημαίνοντας ότι η τόνωση του τουρισμού είναι κάτι που αφορά τη Λέσβο στο σύνολό της χωρίς να περιορίζεται γεωγραφικώς διοικητικά. «Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε μία πάρα πολύ καλή συνεργασία και συντονισμό και με τον Δήμο Δυτικής Λέσβου όπου η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Αφροδίτη Βατή, έχει ξεκινήσει την προσπάθειά της από την προηγούμενη θητεία και την συνεχίζει και τώρα, έχοντας ήδη κάνει ένα πολύ καλό έργο και βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο καθώς και με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, οπότε να μπορέσουμε όλοι μαζί συντονισμένα να κινηθούμε σωστά προκειμένου να αποδώσουμε τα βέλτιστα για τη Λέσβο».  

Η αγορά της Τουρκίας  

Το προηγούμενο διάστημα ο κ. Γιαννάκας παραβρέθηκε στην έκθεση της Σμύρνης μαζί με το Επιμελητήριο Λέσβου το οποίο συμμετείχε, εκπροσωπώντας τον Δήμο Μυτιλήνης δεδομένου του επικείμενου - τότε- ορισμού του ως αντιδήμαρχος Τουρισμού αλλά και ως πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης Μυτιλήνης «ΑΣΠΙΔΑ». 

Στην συνέντευξή του είπε ότι το ενδιαφέρον για την Λέσβο υπήρξε έντονο καθώς οι κάτοικοι της Τουρκίας έχουν βάλει υψηλά στις προτιμήσεις τους την Λέσβο ως τουριστικό προορισμό κάτι που αποτυπώνεται και στον φετινό αριθμό που αγγίζει τις 75000.  

Οι επισκέπτες από την Τουρκία αποτελούν μία από τις βασικές προτεραιότητες, όπως ειπώθηκε, καθώς ζητούμενο δεν είναι μόνο να αυξηθεί αλλά να παραμείνει σταθερή η προτίμηση αυτή στην τουριστική τους πυξίδα. «Πρέπει να προετοιμαστούμε εγκαίρως και να κάνουμε τις σωστές κινήσεις για να μπορέσουμε να κρατήσουμε αυτόν τον τουρισμό και να τον αυξήσουμε κιόλας».  

Παράλληλα ανέφερε ότι η προτίμηση αυτή παρατηρήθηκε και την Πρωτοχρονιά καθώς υπήρξαν αρκετοί εκείνοι που επέλεξαν την Λέσβο για να διασκεδάσουν τις ημέρες αυτές γεγονός που είναι αντίκτυπο όπως είναι φυσικό και στην εστίαση που εσωκλείεται στο κομμάτι της ψυχαγωγίας. «Θα πρέπει να ανταπεξέλθουμε στην τουριστική σεζόν που έρχεται, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε οι άνθρωποι που θα μας επισκεφτούν να γίνουν πρεσβευτές του νησιού και να έχουμε θετικό πρόσημο και πολλαπλάσια αποτελέσματα στο τέλος της προσπάθειας».  

Η επιχειρηματικότητα  

Στον τομέα της επιχειρηματικότητας ο κ. Γιαννάκας επισημαίνει ότι δρομολογούνται συναντήσεις με όλους τους επαγγελματικούς και αρμόδιους φορείς για την πλήρη καταγραφή των προβλημάτων που εντοπίζονται σε αυτό το τομέα με σκοπό την επίλυσή τους.  

Παράλληλα χαρακτηρίζει σημαντικό παράγοντα την εκπαίδευση του προσωπικού ειδικά στον Τουριστικό Τομέα που είναι ζήτημα στο οποίο θα επικεντρωθεί η Δημοτική Αρχή καθώς όπως τόνισε παρατηρείται κενό. «Η εκπαίδευση είναι προϋπόθεση προκειμένου να έχουμε σωστή απόδοση των ενεργειών που γίνονται». 

Ζητούμενο αποτελεί όπως επισημαίνει η προσέγγιση νέων επενδυτών που θα επιχειρήσουν στο νησί και εξηγεί ότι εξετάζοντας τα ποσοστά παρατηρείται ότι περισσότερο από το 50% του πληθυσμού ανήκει στην κατηγορία των δημοσίων υπαλλήλων και αν ληφθούν υπόψη οι άλλες κατηγορίες των βασικών επαγγελμάτων μπορεί να αναλογιστεί την περιορισμένη επιχειρηματικότητα η οποία αναπτύσσεται στο νησί. «Θέλουμε να φέρουμε νέους επιχειρηματίες στο νησί και να βελτιωθεί και το ποσοστό αυτό» είπε προσθέτοντας ότι και σε αυτόν τον τομέα απαιτείται η συνεργασία με τον α’και β’ βαθμό αυτοδιοίκησης. 

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey