Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Το μηδέν της γνώσης και το άπειρον της βλακείας.
«Η διάκριση και η αριστεία αποτελούν αντιδραστικές επιδιώξεις, κατάλοιπα του καπιταλιστικού παρελθόντος. Γι’ αυτό πρέπει να εκριζωθεί αμέσως η άθλια συνήθεια να θέλει κάποιος να ξεχωρίζει από τους άλλους».
«Η εκπαίδευση πρέπει να βρίσκεται σε αρμονία με τις εξισωτικές και αντι-ελίτ αντιλήψεις, καθώς και τις σοσιαλιστικές επιδιώξεις του καθεστώτος.
Στο εκπαιδευτικό σύστημα δεν χρειάζεται να υπάρχουν εξετάσεις ούτε πιστοποιητικά ούτε διπλώματα. Όλα αυτά αποτελούν κατάλοιπα του πνεύματος του ατομικιστικού ανταγωνισμού».
Αυτές ήταν οι βασικές εκπαιδευτικές αντιλήψεις που εφάρμοσαν στην εκπαίδευση οι Κόκκινοι Χμερ με τον κομμουνιστή δικτάτορα Πολ Ποτ το 1975-1979, στην Καμπότζη.
Και από το 1975-1979, και τους αλήστου μνήμης «Ερυθρούς Χμερ», μεταφερόμαστε στην Ελλάδα του 2015, στη διακυβέρνηση της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ και την υλοποιούμενη εκπαιδευτική πολιτική από τους «αριστερούς» υπουργούς Παιδείας Αλ. Μπαλτά και Τ. Κουράκη.
Καταργούνται τα Πειραματικά Σχολεία και τα Πρότυπα που προάγουν την ΑΡΙΣΤΕΙΑ και δίνουν στα παιδιά του ελληνικού λαού -που είναι προικισμένα με ιδιαίτερα πνευματικά χαρίσματα- την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τα ταλέντα τους και να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους. Η ΑΡΙΣΤΕΊΑ χαρακτηρίζεται ως «στίγμα» δια βίου -και γι’ αυτούς που επιτυγχάνουν την εισαγωγή τους, και γι’ αυτούς που αποτυγχάνουν. (Μετά από τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν, διατηρούνται -προσωρινά- τα Πειραματικά, αλλά καταργούνται οι εξετάσεις για την εισαγωγή σ’ αυτά και αντικαθίστανται από την κλήρωση).
Καταργείται η Τράπεζα Θεμάτων, με βάση την οποία θα διεξάγονταν σε όλα τα σχολεία της επικράτειας οι εξετάσεις, διότι, όπως καταγγέλθηκε από βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ με τον τρόπο αυτόν «οι μαθητές εξοικειώνονταν με τον... καπιταλισμό»!
Καταργούνται στα πανεπιστήμια τα Συμβούλια των Ιδρυμάτων, που αποτελούνταν από διεθνώς αναγνωρισμένους επιστήμονες και τα οποία θα αποτελούσαν το σύνδεσμο του πανεπιστημίου με την κοινωνία και τη διεθνή πανεπιστημιακή κοινότητα και η διοίκηση των πανεπιστημίων παραδίδεται και πάλι στους φοιτητές -ουσιαστικά στους κομματικούς εγκαθέτους που ελέγχουν τις εκλογικές διαδικασίες με τις γνωστές από το παρελθόν «δημοκρατικές» μεθόδους, που χρησιμοποιούν οι «τρόφιμοι» του «πανεπιστημιακού ασύλου» ( το οποίο και επανέρχεται, όπως απαιτούσαν οι εισβολείς και οι καταληψίες των πρυτανικών γραφείων).
Έτσι, με τη συμμετοχή κατά 70% των φοιτητών στην εκλογή των πρυτάνεων -και με τη συναλλαγή των υποψηφίων με τις κομματικές νεολαίες- θα ξαναδούμε στη διοίκηση των πανεπιστημίων τα πνευματικά μεγέθη πρυτάνεων, που έλαμψαν στο παρελθόν ως κομματικοί ινστρούχτορες και υπερασπιστές της «αυτόνομης» δράσης των κάθε είδους εισβολέων στους πανεπιστημιακούς χώρους.
Για να εξασφαλιστεί, μάλιστα, ο «δημοκρατικός» ρόλος των κομματικών νεολαιών στην εκλογική διαδικασία, καταργείται και η ηλεκτρονική ψηφοφορία για την εκλογή των υποψήφιων πρυτάνεων και με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι δεν θα αποτολμήσει κανείς -μη αρεστός τους- να προσέλθει -ως φυσική παρουσία- στην κάλπη (το θέαμα των προπηλακιζόμενων καθηγητών το... απολαύσαμε πλειστάκις στο παρελθόν)!
Στην… «εξυγίανση» της πανεπιστημιακής ζωής θα συμβάλλει και η διατήρηση -εφ’ όρου ζωής της πανεπιστημιακής φοιτητικής ιδιότητας με την επανεγγραφή όλων των «αιώνιων» φοιτητών. Έτσι θα αυξηθεί η «παραγωγή» των «παραμορφωμένων» κομματικών στελεχών και, γενικότερα, η «αριστερή»… εξυγίανση των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων!
Την παγκόσμια πρωτοτυπία, εξάλλου, διεκδικεί και η κατάργηση της αξιολόγησης των διδασκόντων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, η οποία καταγγέλλεται (πρωτοστατούσης και της «ολεθρίας» ΟΛΜΕ) ως «τιμωρητική», «δεσμευτική του ελεύθερου φρονήματος των εκπαιδευτικών» και το πλέον… απαίσιον «ως επινόηση του καπιταλιστικόυ συστήματος για τη χειραγώγηση των εργαζομένων»!
Έτσι διασφαλίζεται η πλήρης ελευθερία και το ανεξέλεγκτον σε κάθε ακατάλληλο, αγράμματο, ανίκανο, ασυνείδητο εκπαιδευτικό -ακόμα και ανώμαλο, ναρκομανή ή παιδεραστή (δυστυχώς, είδαν τη δημοσιότητα και τέτοια κρούσματα), για να ασελγεί επί των ψυχών και των σωμάτων των εκπαιδευομένων Ελληνοπαίδων! Και με μια τέτοια εκπαίδευση θα μπουν οι βάσεις για τον εκσυγχρονισμό του κράτους και θα ενισχυθεί με τα κατάλληλα εκπαιδευμένα στελέχη η αναπτυξιακή προσπάθεια!
Και η «μαοϊκής» εμπνεύσεως «επανάσταση» στην Εκπαίδευση ολοκληρώνεται από τους «Μεγάλους Τιμονιέρηδες» του Υπουργείου Παιδείας με τον διορισμό των πλέον «προικισμένων» με κομματικές περγαμηνές και συνδικαλιστικά «διπλώματα» εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τις διοικητικές θέσεις, σε όλη την εκπαιδευτική ιεραρχία, απ’ όπου θα κατευθύνουν το… αναγεννητικό εκπαιδευτικό έργο «της πρώτη φορά αριστερής κυβέρνησης»!
- Αδαμάντιε Κοραή, Αλέξανδρε Δελμούζε, Δημήτρη Γληνέ, Μανόλη Τριανταφυλλίδη, Ευάγγελε Παπανούτσο, Μανόλη Κριαρά, «ΑΝΑΠΑΥΘΕΙΤΕ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ»!
Η Εθνική μας Παιδεία βρίσκεται πλέον στα… στιβαρά χέρια των εμπνευσμένων διαδόχων των «Ερυθρών Χμερ», που ξέρουν να χειρίζονται τον «μπαλτά», για να κατακρεουργούν όσα μας διδάξατε και μας παραδώσατε για μια παιδεία που θα διαπλάθει τους ελεύθερους και υπεύθυνους ανθρώπους και πολίτες!