Ψωνίζει πλοία η ΝΕΛ

01/07/2012 - 05:56
Το πλοίο «Αqua Jewel» φαίνεται πως ναύλωσε η ΝΕΛ την προηγούμενη Πέμπτη για να αντικαταστήσει το «Αίολος Ι» που θα πάει στη Γαλλία. Την ίδια στιγμή η εταιρεία παζαρεύει να πάρει ένα δεύτερο πλοίο από τη Γαλλία.
Ναύλωσε το «Αqua Jewel», βλέπει «Corse» και «Méditerranée»

Το πλοίο «Αqua Jewel» φαίνεται πως ναύλωσε η ΝΕΛ την προηγούμενη Πέμπτη για να αντικαταστήσει το «Αίολος Ι» που θα πάει στη Γαλλία. Την ίδια στιγμή η εταιρεία παζαρεύει να πάρει ένα δεύτερο πλοίο από τη Γαλλία.
Έχουμε γράψει στο παρελθόν ότι στόχος της ΝΕΛ είναι να φέρει ένα νεόκτιστο πλοίο που θα αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» στις άγονες γραμμές. Αλλά ταυτόχρονα εξετάζεται και ένα δεύτερο σενάριο, που θέλει το «Θεόφιλος» να μένει στη θέση του μέχρι να συμπληρώσει τα τρία χρόνια που προβλέπει η σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο και η ΝΕΛ να αποκτήσει ένα πλοίο που θα μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Το δεύτερο αυτό σενάριο θεωρεί ως δεδομένο ότι από τη γραμμή θα αποχωρήσει το «Λισσός» που θα πάει στην Αϊτή για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο. Λέγεται, μάλιστα, ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ γι’ αυτή την «αποχώρηση». Κάτι που φυσικά είναι πρακτικά αδύνατο να επιβεβαιωθεί.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι η ΝΕΛ δεν έχει βρει καινούργιο πλοίο, γι’ αυτό από μέρα σε μέρα αυξάνονται οι πιθανότητες να υλοποιηθεί το δεύτερο σενάριο. Στην περίπτωση αυτή, η ΝΕΛ σχεδιάζει να πάρει ένα πλοίο αντίστοιχων δυνατοτήτων με το «Θεόφιλος» σε μεταφορική ικανότητα, αλλά λίγο ταχύτερο και νεώτερο.
Οι επικρατέστερες λύσεις που εξετάζει η NΕΛ είναι τα πλοία «Corse» και «Méditerranée» (πρώην «Danielle Casanova»), τα οποία ανήκουν στην εταιρεία SNCM - Société Nationale Maritime Corse - Méditerranée. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη Γαλλία και την Ισπανία εκτελώντας δρομολόγια προς την Κορσική, τη Σαρδηνία, τις Κανάριες Νήσους, την Τυνησία, την Αλγερία και το Μαρόκο.


Το «Corse» που έχει σημαντικές ομοιότητες με το «Θεόφιλος»

Ποια είναι
Το πλοίο «Corse» έχει ναυπηγηθεί το 1979, δηλαδή είναι 30 ετών και έχει μήκος 145 μέτρα, πλάτος 23,80 μέτρα και επιτρεπόμενο βύθισμα 6,34 μέτρα. Ο μέγιστος αριθμός επιβατών που μπορεί να μεταφέρει την ημέρα είναι 2.262 άτομα σε 121 διαμερίσματα, 14 καμπίνες, δυο σαλόνια με πολυθρόνες. Διαθέτει τρία εστιατόρια (μέσα στα σαλόνια), ένα bar-brasserie (324 θέσεις), ένα σινεμά (150 θέσεις) και μια ντισκοτέκ (50 θέσεις).
Έχει επίσης δύο καταστρώματα για γκαράζ και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 700 Ι.Χ. σε τρία επίπεδα. Διαθέτει δύο ράμπες φόρτωσης και εκφόρτωσης στην πρύμη και μία στην πλώρη. Φέρει τέσσερις μηχανές τύπου ντίζελ SEMT-Pielstick type 16 PC 2.5V, 16 κύλινδροι σε διάταξη V και η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 22,5 μίλια την ώρα.


Το «Méditerranée» είναι το νεώτερο πλοίο που παζαρεύει η ΝΕΛ

Το «Méditerranée» («Danielle Casanova» έως το 2010) χτίστηκε το 1989, και μπορεί να μεταφέρει 2.780 επιβάτες και 800 αυτοκίνητα (σύμφωνα με το σημερινό του πρωτόκολλο). Το καλοκαίρι του 2000 εκτελούσε δρομολόγια από Μασσαλία προς τους λιμένες της Κορσικής, του Μπάστια και Αζάτσιο. Η απόφαση για το ποιο πλοίο θα αποκτήσει η ΝΕΛ αναμένεται να ληφθεί εντός του Φεβρουαρίου.
Τέλος, επίσημη πληροφόρηση συνεχίζει να μην υπάρχει από την πλευρά της ΝΕΛ, αλλά φαίνεται πως το πλοίο δεν αγοράστηκε αλλά ναυλώθηκε για ένα χρόνο και η αγορά του θα γίνει μετά το τέλος της ναύλωσης. Το «Aqua Jewel» θα εκτελεί δρομολόγια στις άγονες ενδοκυκλαδίτικες γραμμές.
Πρόκειται για συμβατικό πλοίο που έχει κατασκευαστεί το 2003 και το ολικό του μήκος είναι 108,80 μέτρα και το πλάτος 16,80 μέτρα. Φέρει μηχανές 2xMAN-B&W ντίζελ, οι οποίες του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 19,5 μιλίων ανά ώρα και υπηρεσιακή ταχύτητα 18,8 μιλίων ανά ώρα. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 795 επιβάτες.

Επέστρεψε το «Θεόφιλος»
Στο μεταξύ επέστρεψε το «Θεόφιλος» στα τακτικά του δρομολόγια στις άγονες γραμμές. Εκτός δρομολογίων για ετήσια επιθεώρηση αναμένεται να βγει το «Ταξιάρχης», τα δρομολόγια του οποίου θα καλυφθούν μερικώς από έκτακτη δρομολόγηση του «Μυτιλήνη» κι αν είναι δυνατόν τού «Θεόφιλος».
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey