Μικρές οι δυνατότητες εμπορικής αξιοποίησής του

«Σάντουιτς το αεροδρόμιο Μυτιλήνης»

17/06/2014 - 15:56

Στις αρχές του Ιουλίου θα μάθουμε ποιες από τις εταιρείες που επισκέφθηκαν το αεροδρόμιο Μυτιλήνης τους προηγούμενους μήνες, ενδιαφέρονται πραγματικά για πολυετή μίσθωση (40 ετών), όπως και των άλλων περιφερειακών αεροδρομίων της δεύτερης ομάδας.

Στις αρχές του Ιουλίου θα μάθουμε ποιες από τις εταιρείες που επισκέφθηκαν το αεροδρόμιο Μυτιλήνης τους προηγούμενους μήνες, ενδιαφέρονται πραγματικά για πολυετή μίσθωση (40 ετών), όπως και των άλλων περιφερειακών αεροδρομίων της δεύτερης ομάδας.

Πρόκειται για τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Στις αρχές του επόμενου μήνα αναμένεται η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για τα αεροδρόμια. Το ΤΑΙΠΕΔ ελπίζει ότι η αύξηση της επιβατικής κίνησης θα αυξήσει και τα ποσά που θα προσφέρουν οι ενδιαφερόμενες εταιρείες.

Το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης παρουσίασε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 28,14% το πρώτο πεντάμηνο του 2014, ενώ το αεροδρόμιο της Λήμνου που προαιρετικά μπορεί να ενταχθεί στη συγκεκριμένη ομάδα, παρουσίασε αύξηση της κίνησης κατά 15%.

Όμως το μεγάλο δέλεαρ από τη συγκεκριμένη ομάδα αεροδρομίων για τους υποψήφιους αγοραστές, είναι η αύξηση της επιβατικής κίνησης σε ποσοστό 67,66% στο αεροδρόμιο της Ρόδου κατά την προαναφερόμενη περίοδο.
Τα επιχειρηματικά σχήματα που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την εκμετάλλευση της συγκεκριμένης ομάδας αεροδρομίων, είναι επτά και πρόκειται για τα «Vinci - Ελλάκτωρ», «J&P Άβαξ - Zurich Airport», «Fraport - Copelouzos», ΜΕΤΚΑ - Corporacion America, ο «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών», η Aéroports De La Côte d’Azur και η Advent International.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο Μυτιλήνης είναι περιορισμένο. Παράγοντες των εταιρειών που το επισκέφθηκαν το προηγούμενο διάστημα, έλεγαν πως είναι «σάντουιτς» κι εννοούσαν πως πρόκειται για ένα μικρό αεροδρόμιο με μόλις ένα διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης, που δεν έχει περιθώρια ανάπτυξης.

Επίσης θεωρούν μεγάλο πρόβλημα τις μικρές εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης των επιβατών, που δε δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας εμπορικών καταστημάτων και άλλων δραστηριοτήτων που θα δώσουν έσοδα σε όποιον επιχειρηματικό όμιλο αναλάβει τη διαχείρισή του.

Ως πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοι επενδυτές την έλλειψη χώρου στάθμευσης, αλλά και την παλαιότητα των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου Μυτιλήνης, διότι όλοι αυτοί οι παράγοντες δείχνουν πως για να γίνει εμπορικά εκμεταλλεύσιμο το αεροδρόμιο, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σειρά επενδύσεων, οι οποίες θα απαιτήσουν πολλά κεφάλαια, αλλά και μεγάλη χρονική περίοδο για την απόσβεσή τους.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey