Ενδιαφέρουν...

01/07/2012 - 05:56
Με αφορμή τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια «εξειδίκευσης» στην Ειδική Αγωγή διάρκειας 400 ωρών που στήνουν καθηγητές δημοσίων πανεπιστημίων σ’ όλη την Ελλάδα, θέμα που έφτασε και στη Βουλή, η ΟΛΜΕ έβγαλε ανακοίνωση-καταγγελία.
Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής
Με αφορμή τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια «εξειδίκευσης» στην Ειδική Αγωγή διάρκειας 400 ωρών που στήνουν καθηγητές δημοσίων πανεπιστημίων σ’ όλη την Ελλάδα, θέμα που έφτασε και στη Βουλή, η ΟΛΜΕ έβγαλε ανακοίνωση-καταγγελία, στην οποία ανάμεσα στα άλλα αναφέρει: Τα σεμινάρια αυτά, που οδηγούν σε πιστοποίηση και αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων, διοργανώνονται από πανεπιστήμια και πανεπιστημιακές σχολές σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς, εταιρείες και συλλόγους, συχνά μέσα από δαιδαλώδεις και αδιαφανείς συμπράξεις.
Ο δημόσιος έλεγχος κατά κανόνα είναι ανύπαρκτος, αφού λειτουργούν χωρίς εσωτερικό κανονισμό και δεν υπόκεινται στις γενικές συνελεύσεις των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων.
Η διάρκεια κάθε σεμιναρίου πρέπει να είναι ετήσια, για να αναγνωριστούν τα «πτυχία» που δίνουν. Μια ματιά στα προγράμματα που έχουν ήδη ανακοινωθεί αποδεικνύει ότι τα περισσότερα συρρικνώνονται στο εξάμηνο ή προσπαθούν να χωρέσουν τις 400 ώρες σε ορισμένα Σαββατοκύριακα το χρόνο.
Αποτελεί εμπαιγμό το γεγονός ότι κάποιοι πανεπιστημιακοί καθηγητές που εκλέχτηκαν σε υπεύθυνες θέσεις για να προασπίσουν και να διευρύνουν, υποτίθεται, την ποιότητα σπουδών στο δημόσιο πανεπιστήμιο, πρωτοστατούν στη δημιουργία παραμάγαζων τύπου ΙΕΚ δίπλα και μέσα στο πανεπιστήμιο, υπονομεύοντας το δημόσιο χαρακτήρα του και ανοίγοντας το δρόμο για διεύρυνση των ιδιωτικοποιήσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Είναι ωμός κυνισμός η επίκληση του κενού, που όντως υπάρχει, στις σπουδές και την επιμόρφωση γύρω από την Ειδική Αγωγή και η εκμετάλλευση της ανεργίας των εκπαιδευτικών, για να δικαιολογηθεί η κερδοσκοπία με τα 400ωρα προγράμματα που έχει ανοίξει.
[…] Καλούμε τους πανεπιστημιακούς που υλοποιούν 400ωρα προγράμματα να τιμήσουν τον τίτλο του πανεπιστημιακού δασκάλου, σταματώντας άμεσα αυτά τα σεμινάρια και να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους ως επιστήμονες και δάσκαλοι στο πανεπιστήμιο, προάγοντας το δημόσιο χαρακτήρα του, κόντρα στις «σειρήνες» της αγοράς. Τους καλούμε να αγωνιστούν μαζί με το εκπαιδευτικό κίνημα για την υπεράσπιση και διεύρυνση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας…

Μαθητικός διαγωνισμός για την υπερθέρμανση του πλανήτη
Έντεκα σχολεία της Αθήνας διοργανώνουν έναν πρωτότυπο πανελλαδικό μαθητικό διαγωνισμό, με θέμα την υπερθέρμανση του πλανήτη. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου - λυκείου και καλούνται να απαντήσουν στην ερώτηση «Ο Κόσμος Καίγεται - Εσύ τι κάνεις;» με τη μορφή γραπτού κειμένου, σχεδίου/ζωγραφικής, βίντεο, μουσικής και χορού. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 13 Απριλίου 2009 και λήγει στις 30 Ιουνίου. Στη συνέχεια, θα γίνει η αξιολόγηση των έργων και θα απονεμηθούν βραβεία μέσα στο Σεπτέμβριο. Το μεγάλο βραβείο αποτελούν ποδήλατα για το νικητή και τους συμμαθητές του, ώστε να τα αποκτήσει μια ολόκληρη γειτονιά. Με την απονομή αυτού του βραβείου, οι μαθητές φιλοδοξούν να πιέσουν τις τοπικές Αρχές να φτιάξουν ποδηλατόδρομους για να μειωθούν οι ρύποι από τα αυτοκίνητα και τα άλλα μέσα μεταφοράς και να συνηθίσουν οι κάτοικοι έναν άλλο τρόπο ζωής πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Στόχος του διαγωνισμού είναι να ακουστεί η φωνή των παιδιών στην Ελλάδα και στον κόσμο και να συμβάλει στην αύξηση της συνειδητοποίησης των πολιτών και στην κινητοποίηση των νέων, με την υποβολή ιδεών, σκέψεων, αντιδράσεων και προτάσεων για λύσεις στο επίκαιρο πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ο διαγωνισμός έχει τη στήριξη του ΣΚΑΪ. Αναλυτικά οι όροι του διαγωνισμού, καθώς και πληροφορίες, στην ιστοσελίδα www.itsgettinghot.org





 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey