Χωρίς ΩΡΛ και οφθαλμίατρο

06/07/2013 - 03:47

Χωρίς ωτορινολαρυγγολόγο έχει μείνει, από τα τέλη Ιουνίου, το υποκατάστημα του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), αφού η σύμβαση του γιατρού έληξε και δεν έχει ανανεωθεί. Δεν είναι όμως μόνο η θέση του ωριλά που μένει κενή, αφού σε λίγες ημέρες πρόκειται να λήξει η σύμβαση και του οφθαλμιάτρου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Χωρίς ωτορινολαρυγγολόγο έχει μείνει, από τα τέλη Ιουνίου, το υποκατάστημα του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), αφού η σύμβαση του γιατρού έληξε και δεν έχει ανανεωθεί. Δεν είναι όμως μόνο η θέση του ωριλά που μένει κενή, αφού σε λίγες ημέρες πρόκειται να λήξει η σύμβαση και του οφθαλμιάτρου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Όλο και λιγοστεύουν οι γιατροί του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., που εξυπηρετούν τους εκατοντάδες ασφαλισμένους που υπάρχουν στο νησί. Οι συμβάσεις λήγουν και δεν έχουν ανανεωθεί από τη Διοίκηση του Οργανισμού, αφού αυτός περιμένει το «πράσινο φως» από το Υπουργείο Υγείας και αυτό με τη σειρά του από το Οικονομικών.

Περί τα τέλη Ιουνίου έληξε η σύμβαση του ωριλά, όπως είπε ο διευθυντής Υγειονομικών Υπηρεσιών του υποκαταστήματος του ΕΟΠΥΥ, Στρατής Κύτελης, ενώ στις 10 Ιουλίου πρόκειται να λήξει εκείνη του οφθαλμιάτρου, χωρίς να υπάρχει ένδειξη, επίσημη ή ανεπίσημη, ότι θα ανανεωθούν οι συμβάσεις.

Κορεσμός και στο «Βοστάνειο»
Καθημερινά ο καθένας από τους γιατρούς αυτούς εξυπηρετεί 20 με 30 ασφαλισμένους. Επομένως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς ότι το ζήτημα που προκύπτει είναι αρκετά σημαντικό. Ραντεβού για ωριλά δεν κλείνονται και σε λίγες ημέρες θα ισχύει το ίδιο και για τον οφθαλμίατρο.

Το πρόβλημα οξύνεται καθώς εκτός του ότι το υποκατάστημα ξεμένει από γιατρούς, δεν υπάρχουν σε επίπεδο Λέσβου ούτε συμβεβλημένοι γιατροί αυτών των ειδικοτήτων, κυρίως λόγω της χαμηλής αποζημίωσης που προβλέπει ο Οργανισμός για κάθε ασθενή.

Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα εκατοντάδες ασφαλισμένοι να αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τις εξετάσεις, μια και γιατροί για να τους εξυπηρετήσουν δεν υπάρχουν στο υποκατάστημα της Μυτιλήνης.

Ο κ. Κύτελης υποστήριξε ότι το ζήτημα είχαν θίξει επανειλημμένως στη Διοίκηση του Οργανισμού, χωρίς όμως να υπάρξει αποτέλεσμα. Βέβαια, όπως τόνισε, οι διετείς συμβάσεις που έληξαν και πρόκειται να λήξουν, έπρεπε να είχαν ανανεωθεί εδώ και καιρό και όχι να παρουσιαστούν οι ελλείψεις στο υποκατάστημα Μυτιλήνης, που εξυπηρετεί εκατοντάδες πολίτες, από όλο το νησί.

«Έχουμε χάσει τον ύπνο μας με αυτό το πρόβλημα. Έχουμε ενοχλήσει γραπτώς και προφορικώς τους αρμόδιους προκειμένου να παρέχονται στους ασφαλισμένους, υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ευελπιστώ το θέμα να έχει τακτοποιηθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου», είπε καταλήγοντας στις δηλώσεις του.

Σημειωτέον ότι για μια σειρά από ειδικότητες, όπως για παράδειγμα του οφθαλμιάτρου, υπάρχει ήδη σοβαρό πρόβλημα και σε επίπεδο Νοσοκομείου, όπου τα ραντεβού για εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία προγραμματίζονται τώρα, εξαιτίας των πολλών ασφαλισμένων που ζητούν να εξεταστούν, τέσσερις ή και περισσότερους μήνες μετά.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey