Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
O Ιάσων Πιπίνης στον Υπουργό Ναυτιλίας
Συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Χρήστο Στυλιανίδη είχε ο Ειδικός Σύμβουλος του Πρωθυπουργού κ. Ιάσων Πιπίνης, στον οποίον έθεσε θέματα που αφορούν τη Λέσβο, όπως είναι το Μεταφορικό Ισοδύναμο, αλλά και ο νέος λιμένας Σιγρίου.
«Η Λέσβος δεν θα αδικηθεί στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου» ξεκαθαρίζει ο στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού, απαντώντας εμμέσως στη φημολογία που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες.
«Μετέφερα στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστο Στυλιανίδη τις ανησυχίες συμπολιτών μας σχετικά με το Μεταφορικό Ισοδύναμο, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό, κατά την άποψη μου, εδράζονται σε αβάσιμες πληροφορίες και φήμες. Ο ίδιος ο κ. Υπουργός μου ξεκαθάρισε πως “θα διατεθεί αναλογικά όπως διατίθετο πάντα”. Σχετικές ανακοινώσεις κάνουν φυσικά οι αρμόδιοι. Εγώ από την πλευρά μου όμως, με βάση την πληροφόρηση που έχω αρμοδίως, είμαι πεπεισμένος πως η Λέσβος δεν θα αδικηθεί στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου. Ας μη προτρέχουμε», προσθέτει ο κ. Πιπίνης.
«Σχετικά με τις πληρωμές που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, αυτές θα πραγματοποιηθούν, σύμφωνα με ενημέρωση που είχα, μόλις ολοκληρωθούν έλεγχοι που βρίσκονται σε εξέλιξη», τονίζει ο κ. Πιπίνης.
Ο στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού έθεσε στον κ. Στυλιανίδη και θέματα που σχετίζονται με τον νέο λιμένα Σιγρίου. «Μετέφερα στον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και το ζήτημα του νέου λιμένα Σιγρίου και υποστήριξα πως θα πρέπει να εξεταστεί η συνδεσιμότητα του με άλλα λιμάνια της χώρας. Μια πρόταση που μου έχει περιέλθει από τοπικούς φορείς είναι να υπάρξει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Βόλο. Οποιαδήποτε πρόταση για να προχωρήσει προϋποθέτει φυσικά μια σχετική μελέτη. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ πως η αναβάθμιση του λιμένα Σιγρίου θα συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση της Δυτικής Λέσβου και στην ανάπτυξη του τουρισμού, που είναι το μεγάλο ζητούμενο για το νησί μας».
Ο κ. Πιπίνης στη συνάντηση του με τον Υπουργό Ναυτιλίας, που κράτησε περισσότερο από μια ώρα, αναφέρθηκε και στην «αναγκαιότητα να διατηρηθεί όλο τον χρόνο η γραμμή Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη».