Κι άλλο Ro-Ro βλέπει η ΝΕΛ

01/07/2012 - 05:56
Συνεχίζονται οι προσπάθειες της ΝΕΛ να ενδυναμώσει τη θέση της στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Στις πρόσφατες ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία δε γινόταν καμμία αναφορά στο ζήτημα αυτό.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες της ΝΕΛ να ενδυναμώσει τη θέση της στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Στις πρόσφατες ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία δε γινόταν καμμία αναφορά στο ζήτημα αυτό. Ωστόσο, πηγές προσκείμενες στην εταιρεία αναφέρουν πως η ενδυνάμωση της ΝΕΛ στη γραμμή αυτή είναι καθημερινό μέλημα της διοίκησης του κ. Βάγγερ. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η ΝΕΛ πέρα από τα Ro-Ro που βλέπει για τις γραμμές των Δωδεκανήσων βλέπει και ένα πλοίο του ίδιου τύπου για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Πρόθεση της Ναυτιλιακής και γι’ αυτό το πλοίο είναι να το ναυλώσει, κι όταν βελτιωθούν τα οικονομικά της να προχωρήσει στην απόκτησή του.

Παράλληλα, η ΝΕΛ αναζητεί πλοίο που θα μπορέσει να μπει στη γραμμή, δίπλα στο «Μυτιλήνη». Όλα αυτά δείχνουν ότι η ΝΕΛ κινείται στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της θέσης της στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου. Πρόκειται, άλλωστε, για μια γραμμή που τη γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλη εταιρεία, αφού επί δεκαετίες τη διαχειριζόταν μονοπωλιακά.
Σήμερα στη γραμμή κυριαρχούν ο όμιλος Sea Star με πλοία της ΑΝΕΚ και τις Hellenic Seaways, δηλαδή το «Λισσός», το «Νήσος Χίος» και το Ro-Ro «Αρχάγγελος». Η δρομολόγηση όλων αυτών των πλοίων έχει ως αποτέλεσμα η ΝΕΛ να ελέγχει πλέον ένα πολύ μικρό ποσοστό της γραμμής, με σημαντική επίπτωση στον τζίρο της. Τα στοιχεία της δείχνουν πως ο κύκλος εργασιών της ακολουθούσε πτωτική πορεία από το 2004 έως το 2008, που ανέκαμψε μόνο το 2009, χάρη στα έσοδα που μπήκαν στο ταμείο της εταιρείας από τις άγονες γραμμές.
Ωστόσο, τα έσοδα αυτά δεν αρκούν για να ανατρέψουν την άσχημη εικόνα που παρουσιάζει ο ισολογισμός της. Αν καταφέρει η ΝΕΛ να πάρει στα χέρια της τον έλεγχο της γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, είναι βέβαιο ότι τα οικονομικά της μεγέθη θα παρουσιάσουν πολύ σημαντική βελτίωση.

Ανακατατάξεις στις άγονες γραμμές
Εν τω μεταξύ, εκτός δρομολογίων πρόκειται να βγει το «Αίολος Κεντέρης Ι», πιθανότατα για δεξαμενισμό. Τις άγονες ενδοκυκλαδίτικες γραμμές, προσωρινά θα καλύπτει μόνο του το «Αqua Jewel», που αντικατάστησε το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ». Σύμφωνα με ορισμένες φήμες, το τελευταίο πρόκειται να φύγει στη Γαλλία για να εκτελεί δρομολόγια στη ίδια γραμμή που έχει δρομολογηθεί και το «Αίολος Κεντέρης Ι». Αν καταφέρει η ΝΕΛ να ναυλώσει και αυτό το πλοίο, θα έχει πετύχει - μερικώς - ένα από τους βασικούς της στόχους: να βγάλει από πάνω της το βάρος των ταχύπλοων πλοίων.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey