Όλο και πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν το πλοίο «Κεντέρης» να έρχεται στο βόρειο Αιγαίο για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη και Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη.
Όλο και πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν το πλοίο «Κεντέρης» να έρχεται στο βόρειο Αιγαίο για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη και Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη. Δηλαδή σε γραμμές όπου τώρα είναι δρομολογημένο το πλοίο «Θεόφιλος». Η πιο πρόσφατη πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι το πλοίο θα κινείται με ταχύτητα συμβατικού, δηλαδή 24 μίλια την ώρα. Το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη θα πραγματοποιείται σε 9,5 ώρες και το δρομολόγιο προς Καβάλα σε οκτώ ώρες. Παράλληλα, το πλοίο θα εκτελεί και ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από Μυτιλήνη για Χίο και Πειραιά.
Όπως μάλιστα έγινε γνωστό, πρόσφατα μπήκαν στο πλοίο της ΝΕΛ τα συνεργεία που ανέλαβαν τον καθορισμό των σαλονιών του.
Τα όσα κατά καιρούς έχουμε γράψει για το «Κεντέρης» ενισχύονται από ένα μικρό σχόλιο που διαβάσαμε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Εφοπλιστής», το οποίο συγκεκριμένα αναφέρει: «Μέρα Αυγούστου έφτασε στον Πειραιά το “Red Sea I” (πρώην “Αίολος Κεντέρης”), που σταμάτησε οριστικά τη σταδιοδρομία του στην Ερυθρά Θάλασσα και αναμένει αποφάσεις για το μέλλον του. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να δρομολογηθεί κι αυτό στις άγονες γραμμές στη θέση των “Θεόφιλος” και “Ταξιάρχης”, τα οποία η ΝΕΛ έχει υποχρέωση βάση της σύμβασης που έχει υπογράψει με το υπουργείο να αντικαταστήσει μέσα σε τρία χρόνια με πλοία μικρότερα των 10 ετών. Αν πραγματοποιηθεί αυτό το σενάριο, τότε θα ταξιδεύει με ταχύτητες συμβατικού, όπως κάνουν τα μικρότερα αδέλφια του και παράλληλα θα πρέπει να προσφέρει καμπίνες, οι οποίες απαιτούνται από την υπογεγραμμένη σύμβαση ανάθεσης της γραμμής. Αν και φαντάζει αδύνατον σε ταχύπλοο να τοποθετούνται καμπίνες κι ό,τι άλλο χρειάζεται ένα night ferry μακρινών αποστάσεων, εν τούτοις είναι το πιο πιθανό σενάριο που παίζει για το μέλλον του πλοίου. Μήπως απίθανο δε φάνταζε πέρυσι τέτοια εποχή η δρομολόγηση ενός ταχύπλοου στις άγονες ενδοκυκλαδικές γραμμές;»
Όλα δείχνουν ότι το μέλλον του πλοίου είναι αποφασισμένο. Ίσως το μόνο που θα μπορούσε να ανατρέψει αυτή την πορεία είναι μια αλλαγή πλεύσης στην ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου. Ως αποτέλεσμα ανακατατάξεων που θα προκύψουν από τις εκλογές.