Νύκτας: Μία ακόμη εξωστρεφής δράση της Π.Β.Α. στέφθηκε με μεγάλη οργανωτική επιτυχία και αποτελεσματικότητα για τις παραγωγικές επιχειρήσεις των νησιών του Βορείου Αιγαίου

Από την συμμετοχή της ΠΒΑ στην έκθεση τροφίμων και ποτών στην Θεσσαλονίκη Από την συμμετοχή της ΠΒΑ στην έκθεση τροφίμων και ποτών στην Θεσσαλονίκη Φωτογραφία : Γραφείο Τύπου ΠΒΑ

50 επιχειρήσεις από το Βόρειο Αιγαίο στην FOOD & DRINKS BY DETROP 2024

14/11/2024 - 14:37

Με την συμμετοχή 50 επιχειρήσεων από το Βόρειο Αιγαίο ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση τροφίμων & ποτών “FOOD & DRINKS BY DETROP 2024”, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο “Δ.Ε.Θ. – HELEXPO” της Θεσσαλονίκης, από 1 έως 3 Νοεμβρίου 2024, με τον Περιφερειάρχη Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την πολύ επιτυχημένη παρουσία των νησιών και των προϊόντων τους, στη σημαντική αυτή εμπορική έκθεση.

Πρόκειται για την “32η DETROP” με τη νέα της ονομασία, η οποία παραδοσιακά αποτελεί τη σπουδαιότερη έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών της Βορείου Ελλάδος και μια από τις βασικότερες συγκεντρώσεις επιχειρηματιών του κλάδου, σε  βαλκανικό επίπεδο.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, συμμετέχει ανελλιπώς την τελευταία δεκαπενταετία (ενώ και παλαιότερα συμμετείχαν ορισμένα νησιά, με πολυμελείς επιχειρηματικές αποστολές), δεδομένου ότι η Βόρεια Ελλάδα (Μακεδονία & Θράκη) αποτελεί τη σημαντικότερη ίσως αγορά για διείσδυση των προϊόντων των περισσότερων νησιών.

Επιπλέον, η μόνιμη και σε ετήσια βάση ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με τη Βόρεια Ελλάδα, προσδίδει ιδιαίτερη δυναμική στην προώθηση των τοπικών προϊόντων στις αγορές αυτές, όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου.

Η φετινή αναβαθμισμένη FOOD & DRINKS BY DETROP 2024”, είχε ως στόχο να αναδείξει τα καλύτερα delicatessen τρόφιμα, τα ελαιοκομικά προϊόντα και τα αλκοολούχα ποτά. Επιπλέον, πρόβαλε τη γαστρονομική κουλτούρα της χώρας σε εγχώριους και διεθνείς αγοραστές, ενώ απευθυνόταν σε εμπόρους λιανικής και χονδρικής, σε αντιπροσώπους supermarkets, ξενοδοχείων & εστιατορίων, καθώς και σε καταστήματα delicatessen, οργανικών προϊόντων και φούρνους.

Τη φετινή έκθεση, επισκέφθηκαν χιλιάδες τελικοί καταναλωτές από τη Μακεδονία και γενικότερα τη Βόρεια Ελλάδα, ξένοι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, καθώς και πολύ μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του κλάδου από την Ελλάδα και hosted buyers από το εξωτερικό.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, προσαρμοζόμενη στη νέα οργανωτική καινοτομία της “FOOD & DRINKS BY DETROP 2024”, συμμετείχε με τέσσερα διαφορετικά περίπτερα συνολικού εμβαδού 88 τ.μ., φιλοξενώντας τα προϊόντα 50 επιχειρήσεων των νησιών (20 επιχειρήσεις με δικό τους ανεξάρτητο χώρο & 30 επιχειρήσεις που εξέθεσαν τα προϊόντα τους προς διαφήμιση και γευσιγνωσία), αναλόγως του αντικειμένου τους: 

 

  • Στο χώρο του “DRINKS” (εμβαδού 27 τ.μ.), φιλοξενήθηκαν οι οινοποιητικές επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις αποσταγμάτων & λοιπών ποτών του Βορείου Αιγαίου.  
  • Στο χώρο του “GOLDEN OLIVE EXPO” (εμβαδού 9 τ.μ.), φιλοξενήθηκαν οι ελαιοκομικές επιχειρήσεις (ελιών, ελαιολάδου και παραγώγων) του Βορείου Αιγαίου.  
  • Στο χώρο του “GENERAL FOOD” (εμβαδού 32 τ.μ.), φιλοξενήθηκαν οι επιχειρήσεις τροφίμων του Βορείου Αιγαίου.  
  • Στο χώρο των ομαδικών συμμετοχών (εμβαδού 20 τ.μ.), φιλοξενήθηκαν τα ασυνόδευτα προϊόντα του Βορείου Αιγαίου.

 

Οι εκπρόσωποι της Π.Β.Α. και οι απόδημοι εθελοντές των νησιών που στελέχωσαν το τέταρτο περίπτερο, διενεργούσαν γευσιγνωστικές δοκιμές, ενώ είχαν επιφορτιστεί και με την καταγραφή της εκφρασμένης ζήτησης των προϊόντων από τους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες εμπορικούς αντιπροσώπους.

Επίσης, με την επιμέλεια της chef από τη Λέσβο Βιβής Σουλίου, πραγματοποιήθηκαν ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις προς το παρευρισκόμενο κοινό, αποκλειστικά με προϊόντα των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου, που συμμετείχαν στην έκθεση. Τις γαστρονομικές αυτές δημιουργίες, γεύθηκαν εντυπωσιασμένοι οι επισκέπτες του περιπτέρου.  

Παράλληλα με τις καθεαυτού εργασίες της έκθεσης, στα ειδικά διαμορφωμένα θεματικά σαλόνια γαστρονομικών εκδηλώσεων “Pairing Bar”, Dairy Corner”, “Herbs & Honey” & “Golden Olive”, οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στα περίπτερα της Π.Β.Α. έδωσαν δυναμικό παρών, με τα ποικίλα προϊόντα τους. Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων, είχαν την ευκαιρία υπό την καθοδήγηση των project managers Σύλβια Κουμεντάκη και Νανά Ζυγούρα της διοργανώτριας εταιρείας “Chef Stories”, να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να αναδείξουν τη δυναµική τους, δηµιουργώντας εναλλακτικές προτάσεις προώθησης και προβολής, μέσα από προτεινόμενους ιδανικούς συνδυασμούς.

Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της  “HELEXPO” με την Επιστημονική Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς “ΦΙΛΑΙΟΣ”, διοργανώθηκε ο “Διεθνής Διαγωνισμός Ποιότητας Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου & Επιτραπέζιας Ελιάς”. Δύο τυποποιητικές επιχειρήσεις ελαιολάδου του Βορείου Αιγαίου που δήλωσαν συμμετοχή, κατέκτησαν τα ακόλουθα χάλκινα βραβεία: α) στην κατηγορία “Π.Ο.Π. – Π.Γ.Ε.”, το ελαιόλαδο “AEGEA Π.Γ.Ε. ΛΕΣΒΟΣ” της εταιρείας “ΡΑΦΤΕΛΛΗ – ΠΡΩΤΟΥΛΗ & ΣΙΑ Ε.Ε.”, και β) στην κατηγορία “ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ”, το ελαιόλαδο “POLYKARPOS DIMITRA PURE” της Δήμητρας Πατερέλλη.  

Τέλος, στο πλαίσιο των δύο νέων διαγωνισμών που θεσπίστηκαν και αφορούν στη συμβολή του “Extra Virgin Olive Oil” στη γαστρονομία και στον τουρισμό, απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις και στις δύο επιχειρήσεις του Βορείου Αιγαίου που δήλωσαν συμμετοχή: α) στην κατηγορία EVOO in gastronomy”, το εστιατόριο “ΚΥΡ ΣΤΕΦΑΝΟΣ” (Ταξιάρχες Μυτιλήνης) του Βασίλη Κωσταρά, για την εξειδικευμένη  λίστα και προσφορά ποικιλίας εμφιαλωμένων εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων Λέσβου, και β) στην κατηγορία EVOO in tourism, το ελαιουργείο PROTOULIS & Co (Πλωμάρι Λέσβου), για την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών γνωριμίας με τον πολιτισμό, την ιστορία και τις παραδόσεις που συνδέονται με την ελαιοκαλλιέργεια, ως επισκέψιμο ελαιοτριβείο της περιοχής.    

Το οργανωτικό πλαίσιο της όλης συμμετοχής στην έκθεση και το γενικό συντονισμό, είχε ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου Νίκος Νύκτας. Την οργάνωση της αποστολής και της παρουσίας των επιχειρήσεων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος, ενώ το stand της Π.Β.Α. πλαισίωσαν συμβάλλοντας στη διεκπεραίωση των εργασιών όλες τις ημέρες της έκθεσης, οι εθελόντριες από τη Θεσσαλονίκη και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου Μερόπη Καψιμάλη, Αντωνία Μαυραπίδου, Πηνελόπη Μαυραπίδου, Μελίνα Μαρίνου & Έντζυ Προβέντζα, οι οποίες υποδεχόταν τους επαγγελματίες επισκέπτες & το κοινό, διενεργούσαν γευσιγνωστικές δοκιμές και κατέγραφαν την εκφρασμένη ζήτηση.

Μεγάλος χορηγός της συμμετοχής, ήταν ο επιχειρηματικός όμιλος “ATTICA GROUP”, του οποίου οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες “BLUE STAR FERRIES” και “HELLENIC SEAWAYS”, συνδέουν με ferry boats σε σταθερή και ετήσια βάση, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη Βόρειο Ελλάδα (Θεσσαλονίκη & Καβάλα). 

Οι 20 παραγωγικές επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που συμμετείχαν με δικό τους ανεξάρτητο χώρο, εντός των τριών ενιαίων περιπτέρων (γενικό – food, drinks, olives – olive oil) της Π.Β.Α., ήταν:

 

  1. “ΑΚΡΗΤΟΣ ΟΙΝΟΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. BIOMERAKI”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΕΥΔΟΚΙΑΣ ΚΑΛΔΕΛΗ & ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΥΠΤΕΡΑ  
  1. “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΚΑΡΑΛΗ  
  1. “ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ”: ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ “MYTILANA” & “CRYSTAL” – ΕΛΑΙΟΣΑΠΩΝΕΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΕΝΙΑΙΟΣ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΑΜΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ  
  1. “ΖΕΦΥΡΟΣ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΓΛΥΚΩΝ ΛΗΜΝΟΥ, ΝΑΣΟΥ ΠΑΤΡΩΝΙΑ  
  1. “ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.”: ΟΙΝΟΙ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. HAVE A NICE DAY”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΧΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΗ ΝΤΑΜΠΟΥ  
  1. “ΚΤΗΜΑ ΜΠΑΡΕΛΗ – FIVE GENERATIONS”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΠΑΡΕΛΗ  
  1. “ΚΤΗΜΑ ΟΙΝΟΦΟΡΟΣ” Κ. ΛΟΥΠΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε.: ΟΙΝΟΙ “ΔΑΦΝΙΣ & ΧΛΟΗ” & “ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ” ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ”: ΟΥΖΟ “MATIS”, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΜΠΟΥΜΠΑΡΗΣ Ν. Α. & ΣΙΑ Ο.Ε.”: BUNDABERG BREWED DRINKS, ΧΙΟΥ  
  1. “MYROVOLOS ORGANICS”: ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ, ΒΟΤΑΝΑ, ΚΑΠΑΡΗ & ΚΡΙΤΑΜΟ ΧΙΟΥ, ΑΡΓΥΡΩΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΔΗ  
  1. “ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑ ΣΑΡΡΗ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΛΙΕΣ, ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΣΤΥΨΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΟΛΓΑΣ ΣΑΡΡΗ  
  1. POLYKARPOS DIMITRA”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ EXTRA ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΠΑΤΕΡΕΛΛΗ  
  1. ΣΑΞΙΩΝΗΣ Κ. & Χ. Ο.Ε. “Ο ΚΙΜΩΝΑΣ”: ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ, ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ & CATERING ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΣΤΑΦΥΛΗΣ” ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙΧΛΩΡΑ ΤΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΦΑΡΜΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ  
  1. “FILIA GI”: ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΗΜΙΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΠΕΤΙΜΕΖΙΟΥ ΣΥΚΟΥ & ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΦΙΛΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΕΛΕΝΗΣ ΣΙΒΡΗ

 

Οι 30 επιχειρήσεις που εξέθεσαν τα προϊόντα τους προς διαφήμιση & γευσιγνωστικές δοκιμές σε ενιαίο χώρο της Π.Β.Α., ήταν:

  1. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”: ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΓΚΑΡΑΛΗ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ ΠΟΤΟΠΟΙΑ”: ΟΥΖΟ ΧΙΟΥ “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ”  
  1. “ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΗ ΛΕΣΒΟΥ Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΧΥΔΗΡΩΝ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “GIA …. GIAMAS” ΑΦΟΙ ΑΓΑΔΑΚΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ  
  1. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΟΥ  
  1. “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΑ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ” & “LESVOS”  
  1. “ΖΑΡΜΠΑΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΣΑΜΟΥ  
  1. “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ: ΟΥΖΑ “PLOMARI”, “ΑΔΟΛΟ” & “ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ”  
  1. “ΚΑΦΑΛΤΗΣ ΑΛΕΚΟΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΟΙΝΟΙ & ΤΣΙΠΟΥΡΟ “ΕΞΑΣΤΕΡΟ” ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΚΟΥΤΣΟΥΚΤΩΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΑΡΓΕΝΟΥ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΚΤΗΜΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ, ΠΕΤΡΟΥ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ  
  1. “ΛΕΒΑ Α.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ, ΑΛΙΠΑΣΤΑ & ΟΥΖΟ “SMYRNIO” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΛΗΜΝΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ”: ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗ  
  1. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ  
  1. “ΝΤΑΛΑΜΠΕΚΗΣ”: ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΝΤΑΛΑΜΠΕΚΗ  
  1. PAPAYIANNIDES ELAITIS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΑΛΤΣΕΣ & ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΛΕΣΒΟΥ
  2. “ΡΑΦΤΕΛΛΗ – ΠΡΩΤΟΥΛΗ & ΣΙΑ Ε.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “AEGEAN GOLD”, ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ 
  1. “SALAMOUSAS AGRIFOOD”: ΟΣΠΡΙΑ, ΑΛΕΥΡΑ & ΣΙΤΗΡΑ ΛΗΜΝΟΥ  
  1. “ΣΚΟΡΔΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΝΕΩΝ ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΛΕΣΒΟΥ   
  1. STALA”: ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ ΛΕΣΒΟΥ, ΜΙΛΤΟΥ ΡΕΠΑΝΗ  
  1. “ΤΑΣΤΑΝΗΣ Μ. & Δ.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΓΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ” ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΒΡΥΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΦΑΡΜΑ ΒΑΡΔΑΞΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΦΙΛΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ  
  1. “ΧΑΤΖΕΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Α.Ε.” ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΛΕΣΒΟΥ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΓΩΝ  
  1. “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΛΑΖΑΝΟΦΥΛΛΑ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ  
  1. “ΨΥΧΗΣ – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΟΥΖΟ, ΤΣΙΠΟΥΡΟ & ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου Νίκος Νύκτας,  αφού συνεχάρη τις παραπάνω επιχειρήσεις, τους διοργανωτές, τους χορηγούς και τους εθελοντές, που συνέβαλαν στην κοινή προσπάθεια προώθησης των διατροφικών προϊόντων των νησιών στους εμπορικούς αντιπροσώπους και στο καταναλωτικό κοινό της Θεσσαλονίκης, μετά το πέρας της έκθεσης, δήλωσε:

“Μία ακόμη εξωστρεφής δράση της Π.Β.Α. στέφθηκε με μεγάλη οργανωτική επιτυχία και αποτελεσματικότητα για τις παραγωγικές επιχειρήσεις των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Η αναβαθμισμένη “DETROP” με ένα καινοτόμο τρόπο παρουσίας των επιχειρήσεων κατά κλάδο, συνεισέφερε στην ουσιαστική συμμετοχή των επιχειρήσεων, οι εκπρόσωποι των οποίων πραγματοποίησαν σημαντικές επαφές με Έλληνες και ξένους εμπορικούς επισκέπτες, προκειμένου να διοχετεύσουν τα προϊόντα τους σε νέες αγορές. Όλα τα προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου που παρουσιάστηκαν και στα 4 περίπτερα της Π.Β.Α, κέρδισαν για μια ακόμη φορά τις εντυπώσεις όλων των επισκεπτών. Οι προσπάθειες της Π.Β.Α. για την ενδυνάμωση των εξαγωγών και την εξεύρεση νέων αγορών, θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα, με αμείωτο ρυθμό”.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey