Μισή χαρά για τη ΝΕΛ

01/07/2012 - 05:56
Με χαρμολύπη πρέπει να έφυγε η ΝΕΛ από τη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, καθώς άλλα από τα αιτήματα που έθεσε έγιναν δεκτά και άλλα όχι. Στον πάγο από το ΣΑΣ τα αιτήματα για το «Θεόφιλος» και το «Ταξιάρχης».
Στον πάγο από το ΣΑΣ τα αιτήματα για το «Θεόφιλος» και το «Ταξιάρχης»

Με χαρμολύπη πρέπει να έφυγε η ΝΕΛ από τη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, καθώς άλλα από τα αιτήματα που έθεσε έγιναν δεκτά και άλλα όχι. Ο γενικός γραμματέας Αιγαίου, Δημήτρης Χαλκιώτης, σε αρκετές περιπτώσεις «πάγωσε» αιτήματα της εταιρείας προκειμένου να στηρίξει αιτήματα που τέθηκαν από τη Λήμνο. Επιπλέον, το ΣΑΣ δεν ενέκρινε τα αιτήματα της ΝΕΛ όπου συγκρούονταν με την Blue Star.

Ειδικότερα, δε λήφθηκε απόφαση για το αίτημα δρομολόγησης του «Παναγία Πάρου» στη γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου. Ο κ. Χαλκιώτης πρότεινε η ΝΕΛ να βάλει αυτό το ταχύπλοο στη γραμμή Καβάλα - Λήμνος κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Εγκρίθηκε το αίτημα της ΝΕΛ να δρομολογηθεί το «Αίολος Κεντέρης» κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (Ιούλιος έως αρχές Σεπτεμβρίου) στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Αρνητική ήταν η απάντηση του ΣΑΣ στη δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» στη γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος - Βόρειες Σποράδες, καθώς εκτιμήθηκε ότι η γραμμή καλύπτεται επαρκώς από το πλοίο που είναι ήδη δρομολογημένο σε αυτή. Απ’ την άλλη, αναβλήθηκε η συζήτηση του αιτήματος της ΝΕΛ για δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης Ι» στη γραμμή Πειραιάς - Μύκονος - Εύδηλος Ικαρίας - Βαθύ Σάμου.
Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε το αίτημα για δρομολόγηση του ταχύπλοου «Αλκυόνη» στη γραμμή Βόλος - Βόρειες Σποράδες, όπως και η δρομολόγηση του πλοίου από Θεσσαλονίκη προς Σκόπελο - Σκιάθο - Βόλο και πίσω.

Επίσης εγκρίθηκε το αίτημα της εταιρείας να δρομολογηθεί το επιβατηγό/οχηματαγωγό «Bridge» στη γραμμή Πειραιάς - Κύθνος - Σέριφος - Κίμωλος - Μήλος, δηλαδή στις δυτικές Κυκλάδες.
Αντιθέτως, δεν εγκρίθηκε η δρομολόγηση του επιβατηγού/οχηματαγωγού «Aqua Hercules» στη γραμμή Πειραιάς - Κως - Ρόδος. Εκεί δηλαδή που δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο τα πλοία της εταιρείας Blue Star. Πρόκειται για μια γραμμή με μεγάλη κίνηση, τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχήματα.
Δεν εγκρίθηκε το αίτημα της ΝΕΛ για δρομολόγηση του «European Express» στη γραμμή Πειραιάς - Τήνος - Κως - Ρόδος. Ωστόσο, εγκρίθηκε η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Πειραιάς - Θήρα - Ρέθυμνο. Η πρώτη γραμμή έχει πολύ μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον, όπως αναφέραμε πιο πάνω στα Δωδεκάνησα δραστηριοποιείται η Blue Star. Η γραμμή προς Ρέθυμνο δεν έχει εμπορικό ενδιαφέρον, ωστόσο. Θετική ήταν η απάντηση του ΣΑΣ στο αίτημα για προέκταση των δρομολογίων τού «Μυτιλήνη» προς Λήμνο και Θεσσαλονίκη.
Τέλος, δε συζητήθηκαν τα αιτήματα της ΝΕΛ για την τροποποίηση των δρομολογίων των πλοίων «Ταξιάρχης» και «Θεόφιλος».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey