Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Θετικά αντιμετωπίζει η «Aegean» την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, τονίζοντας παράλληλα ότι είναι επιτακτική ανάγκη η επένδυση στη βελτίωση των υποδομών και στα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια της χώρας.
Η θέση της «Aegean» είχε γνωστοποιηθεί εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο η νέα δήλωση του αντιπροέδρου της, Ευτύχη Βασιλάκη, αποτελεί στην ουσία μια έμμεση στήριξη προς την κυβέρνηση.
Στη δήλωση του, ο κ. Βασιλάκης μεταξύ άλλων αναφέρει: «Η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια, έχει στηρίξει σημαντικά την ελληνική οικονομία, καθιστώντας όμως ταυτόχρονα αμεσότερη την ανάγκη για ενίσχυση των βασικών αεροδρομιακών υποδομών της χώρας.
Πιστεύουμε ότι με την υπογραφή της σύμβασης για την ανάπτυξη και διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport - Slentel, θα επιταχυνθούν οι απαραίτητες επενδύσεις και θα επιτευχθεί σε 2-3 χρόνια, σημαντική ποιοτική αναβάθμιση σε αυτές τις βασικές πύλες εισόδου της χώρας, με αποτέλεσμα την περαιτέρω βελτίωση των προοπτικών του τουρισμού μας, αλλά και της εμπειρίας των επιβατών μας.
Άλλωστε, η Fraport αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και σοβαρότερες εταιρείες του χώρου, με εκτεταμένη εμπειρία τόσο στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, όσο όμως και στην κοντινή μας Τουρκία, όπου συνέβαλε θετικά στη λειτουργία σημαντικών προορισμών, όπως είναι η Antalya.
Παράλληλα, θεωρούμε ότι η συμφωνία λόγω της σημαντικής διάρκειας εκμετάλλευσης των 40 ετών που παρέχει στους επενδυτές, μπόρεσε να διασφαλίσει και την ανταγωνιστική σε κόστος λειτουργία των 14 αεροδρομίων, καθώς προβλέπει με σαφήνεια τη διατήρηση του σημερινού επιπέδου χρεώσεων μέχρι να ολοκληρωθούν οι αναγκαίες επενδύσεις και αναβαθμίσεις, αλλά και μετά την περάτωση των έργων, τη διαμόρφωση των τελικών χρεώσεων σε ανταγωνιστικό επίπεδο (περίπου 18,5 ευρώ) συγκριτικά με τα άλλα σύγχρονα περιφερειακά αεροδρόμια στον ευρωπαϊκό νότο. Αυτό ακριβώς χρειάζεται η ελληνική οικονομία άλλωστε, ποιότητα και ανταγωνιστικό κόστος».