Στα τέλη του επόμενου μήνα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται, προκειμένου η ΝΕΛ να προχωρήσει στην αύξηση κεφαλαίου που έχει προγραμματίσει από το καλοκαίρι.
Στα τέλη του επόμενου μήνα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται, προκειμένου η ΝΕΛ να προχωρήσει στην αύξηση κεφαλαίου που έχει προγραμματίσει από το καλοκαίρι. Αυτή την περίοδο ετοιμάζεται το ενημερωτικό δελτίο από την εταιρεία, το οποίο στη συνέχεια θα δοθεί για έλεγχο στις αρχές του Χρηματιστηρίου.
Σύμφωνα με την απόφαση της γενικής συνέλευσης της εταιρείας, η αύξηση κεφαλαίου της ΝΕΛ θα ανέλθει στα 98 εκατ. ευρώ και οι παλαιοί μέτοχοι θα έχουν δικαίωμα προτίμησης. Το περιθώριο που θα τους δοθεί για να το ασκήσουν θα είναι 15 ημέρες. Στη συνέχεια, η διοίκηση της εταιρείας θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει κεφάλαια από μεγάλους επενδύτες. Η επιτυχία της αύξησης κεφαλαίου της ΝΕΛ θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την προσπάθεια ανασυγκρότησης που έχει χαράξει η νέα διοίκησή της.
Η αύξηση κεφαλαίου είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα για τη ΝΕΛ, όπως και για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία, καθώς ο κλάδος μετράει πολύ μεγάλες ζημίες 120 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους. Γύρω στα 200 εκατομμύρια αναμένεται να φθάσουν στο σύνολο του έτους, όπως δήλωσε στο «Ε» ο γενικός εντεταλμένος σύμβουλος της ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης. Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει προβλήματα ακόμη και στις πολύ μεγάλες εταιρείες του κλάδου, όπως είναι οι «Μινωικές Γραμμές» και ο Όμιλος Attica. Αν πετύχει η αύξηση κεφαλαίου της ΝΕΛ, έστω και μερικώς, η εταιρεία θα αντιμετωπίσει με καλύτερους όρους τόσο το συνολικό περιβάλλον του κλάδου, όσο και τον ανταγωνισμό με τις άλλες εταιρείες.
Εν τω μεταξύ, η διοίκηση της εταιρείας επανασχεδιάζει το χάρτη των δρομολογίων της, επιδιώκοντας να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, δηλαδή να αυξήσει τα έσοδα και τη λειτουργική κερδοφορία των πλοίων της. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού, ναυλώθηκε το πλοίο «Speedrunner ΙΙ» από την εταιρεία Aegean Speed Lines.
Φήμες θέλουν το πλοίο να αξιοποιείται στις άγονες γραμμές των Κυκλάδων, φήμες που όμως δεν επιβεβαιώνονται από την εταιρεία.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο για τους κατοίκους της Λέσβου και της Χίου είναι ότι πρόθεση της ΝΕΛ είναι να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Ωστόσο, ο κ. Αβραντίνης δε θέλησε να αποκαλύψει σε αυτήν τη φάση πώς αυτό θα γίνει.