Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Ένα από τα προβληματικότερα λιμάνια και σε θέματα ασφαλείας, αλλά και λόγω ελλείψεων σε υποδομές, χαρακτηρίζεται το λιμάνι της Μύρινας, το οποίο θεωρείται ως ένα από τα δυσκολότερα στα νησιά σχετικά με την προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων. Πολλά κρουαζιερόπλοια δε δένουν στο λιμάνι και οι τουρίστες αναγκάζονται να κατέβουν με λάντζες στο νησί, ενώ οι καπετάνιοι κάποιων που προσπαθούν να δέσουν, αγανακτούν και φεύγουν συνεχίζοντας το ταξίδι τους για αλλού.
Το θέμα έρχεται ξανά στην επικαιρότητα με δημοσιεύματα στον αθηναϊκό Τύπο, μετά την πρόσκρουση του κρουαζιερόπλοιου «Louis Olympia» στην προβλήτα του λιμανιού του Ηρακλείου. Όμως οι ελλείψεις και η επικινδυνότητα των λιμενικών εγκαταστάσεων έχουν επισημανθεί σε μελέτες και αναφορές, τόσο από ακτοπλοϊκές εταιρείες, όσο και από την Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων, η οποία σε ετήσιες εκθέσεις της υπογραμμίζει ότι ένα από τα δεκάδες λιμάνια που στερούνται υποδομών ή καθίστανται επικίνδυνα λόγω κακών καιρικών συνθηκών, είναι και αυτό της Μύρινας.
Χαρακτηριστικά είναι τα όσα αναφέρει μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, σύμφωνα με την οποία σε σύνολο 93 λιμένων, το 70% έχει ανεπαρκείς χερσαίες εγκαταστάσεις, το 86% αντιμετωπίζει προβλήματα κυματισμού και το 75% είναι ακατάλληλο για κρουαζιερόπλοια.
Με προβλήματα…
Το λιμάνι της Μύρινας αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα κυρίως εξ αιτίας τού ότι είναι ημιτελές. Στο έργο που είχε υλοποιηθεί από το προηγούμενο ΕΣΠΑ, δεν περιλαμβάνονταν οι χερσαίες εγκαταστάσεις, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει κανένα έργο, αλλά ούτε καν η μελέτη.
Εκτός από έργα υποδομής που θα πρέπει να γίνουν στη χερσαία ζώνη του λιμανιού του Αγίου Νικολάου, με τα κτήρια για χώρο αναμονής επιβατών, αλλά και γραφεία για τη στέγαση υπηρεσιών, απαραίτητο θεωρείται το έργο της επέκτασης του προσήνεμου μόλου. «Είναι επιτακτική ανάγκη η ολοκλήρωση των έργων στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου», δήλωσε ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, τονίζοντας στη συνέχεια: «Τα τελευταία χρόνια, το κράτος δεν έχει προχωρήσει σε καμμία χρηματοδότηση και δεν έχει γίνει κανένα έργο. Εμείς προσπαθούμε, μέσω του Λιμενικού Ταμείου, να κάνουμε κάποια μικρά έργα. Από κει και πέρα, τίποτα. Αποτελεί πάγιο αίτημα η χρηματοδότηση των μελετών της χερσαίας ζώνης και η ολοκλήρωση του έργου του προσήνεμου μόλου».