Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να επισκεφθεί τη Μυτιλήνη κλιμάκιο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας προκειμένου να συναντηθεί με φορείς της Λέσβου και να τους ενημερώσει για τις επιπτώσεις που θα έχει η επικείμενη παραχώρηση της εκμετάλλευσης του αεροδρομίου σε ιδιωτική εταιρεία.
Ο πρόεδρος του Τοπικού Συλλόγου Εργαζομένων του Αεροδρομίου Μυτιλήνης, Γιώργος Λεβεντέλλης, και ο αντιπρόεδρος, Απόστολος Ψυρούκης, εκτιμούν πως η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου θα έχει ως άμεση επίπτωση την αύξηση του κόστους των εισιτηρίων για τους επιβάτες, με αποτέλεσμα να μειωθεί ακόμη περισσότερο η επιβατική κίνηση, διότι θα αυξηθούν τα τέλη προσέγγισης που πληρώνουν τα αεροσκάφη και παράλληλα θα επιβληθούν τέλη στάθμευσης.
Επίσης εκτιμούν πως από τη στιγμή που το αεροδρόμιο θα έχει τη μορφή ιδιωτικής επιχείρησης, το βασικό του μέλημα θα είναι να βγάζει κέρδη.
Έτσι, μια σειρά από παροχές θα πάψουν να είναι δωρεάν ή δε θα προσφέρονται καθόλου. Για παράδειγμα, θεωρούν ότι δε θα ενεργοποιείται το αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσει επείγουσες αεροδιακομιδές ασθενών ή για να εξυπηρετήσει πτήσεις που γίνονται από στρατιωτικά αεροσκάφη, όπως συμβαίνει σήμερα.
Ο κ. Λεβεντέλλης τονίζει πως μέχρι σήμερα, από όσα έχουν γίνει γνωστά, δεν έχει προσδιοριστεί η τιμή παραχώρησης του αεροδρομίου (το ίδιο ισχύει για όλα τα αεροδρόμια που βρίσκονται στην ομάδα Β). Εκτιμά ότι το τίμημα δε θα είναι μεγαλύτερο από έξι εκατομμύρια ευρώ και θεωρεί πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά μικρό τίμημα, δεδομένου ότι τα έσοδα του αεροδρομίου από τέλη ξεπερνούν τα 2,65 εκατομμύρια ετησίως.
Αυτό σημαίνει πως όποια εταιρεία αναλάβει την εκμετάλλευση του αεροδρομίου, θα αποσβέσει το κόστος της επένδυσης που θα κάνει σε τέσσερα χρόνια.
Τόσο ο πρόεδρος, όσο και ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου, τονίζουν πως οι φορείς της Λέσβου πρέπει να αντιδράσουν στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση, όπως ήδη έχουν κάνει οι φορείς της Θεσσαλονίκης, της Σαντορίνης και των Χανίων.
Δεν αρνούνται πως από τη στιγμή που θα ιδιωτικοποιηθεί το αεροδρόμιο, τίθενται σε κίνδυνο οι θέσεις εργασίας τους, πρώτα όσων εργάζονται στο Τμήμα Υποστήριξης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και σε δεύτερη φάση των όσων εργάζονται στο Τμήμα Αεροναυτιλίας.