Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Χωρίς πλοίο παραμένουν οι δύο κύριες γραμμές που συνδέσουν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα. Κι όλα δείχνουν ότι το πρόβλημα αυτό θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι την Κυριακή. Αργά το βράδυ της Τρίτης, σύμφωνα με είδηση που μετέδωσε το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η ΝΕΛ κατέθεσε και επισήμως αίτημα για τη δρομολόγηση του «Ionian Sky» σε αντικατάσταση του «Θεόφιλος». Το σχετικό ρεπορτάζ αναφέρει ότι η έναρξη των δρομολογίων θα γίνει την Κυριακή. Το πλοίο μέχρι χθες το απόγευμα παρέμενε στο μόλο της Δραπετσώνας, κάτι που σημαίνει πως δεν ήταν έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια. Επιπλέον η ΝΕΛ ξεκαθάριζε πως σε καμμία περίπτωση δεν έχει δηλώσει αδυναμία εξυπηρέτησης των συγκεκριμένων γραμμών.
Την ώρα που η ΝΕΛ ζητούσε τη δρομολόγηση του πλοίου της, στον τοπικό Τύπο της Λέσβου (βλ. «Δημοκράτης Μυτιλήνης») δημοσιεύονταν πληροφορίες πως στη γραμμή μπαίνει το «Ιεράπετρα» της ΑΝΕΚ. Μάλιστα στην εφημερίδα δημοσιεύεται πλήρες πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου, με τις ώρες άφιξης και αναχώρησης από τα λιμάνια του Βορείου Αιγαίου. Προφανώς το πρόγραμμα των δρομολογίων του «Ιεράπετρα» διοχετεύθηκε από κύκλους προσκείμενους στην ΑΝΕΚ, μια που μόνο αυτοί και ενδεχομένως το Υπουργείο Ναυτιλίας μπορούσαν να γνωρίζουν αυτόν το σχεδιασμό.
Μια εβδομάδα πριν, η ΑΝΕΚ είχε αρνηθεί να πάρει τη γραμμή με ανάθεση από τη ΝΕΛ, τουλάχιστον όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η τελευταία.
Το πρωί της Τετάρτης, ο «Δημοκράτης Μυτιλήνης» επανήλθε στο θέμα αναδεικνύοντάς το σε κεντρικό πρωτοσέλιδο, με τίτλο «Ούτε “Ιεράπετρα” ούτε άλλο πλοίο στη Λήμνο και Β. Ελλάδα!».
Μεταξύ άλλων, στο ρεπορτάζ αναφέρεται πως η αίτηση της ΝΕΛ για τη δρομολόγηση του «Ionian Sky» δε συνοδευόταν από τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Επίσης καταγραφόταν δήλωση του γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Σπιλάνη, πως δεν έχει ενημέρωση για το αίτημα της ΝΕΛ.
Από τα παραπάνω, προκύπτει πως η ΑΝΕΚ αρχικά θέλησε να πάρει τη γραμμή από τη ΝΕΛ, ωστόσο όταν διαπίστωσε ότι έτσι διασωζόταν η Ναυτιλιακή, υπαναχώρησε και αρνήθηκε τη δρομολόγηση του «Ιεράπετρα».
Στη συνέχεια, επανήλθε επιδιώκοντας να πάρει τις γραμμές απ’ ευθείας από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου. Μόνο που για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κηρυχθεί έκπτωτη η ΝΕΛ.
Τα όσα γίνονται τις δύο τελευταίες εβδομάδες με τις άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου, δείχνουν το πρωτοφανές επίπεδο στο οποίο έχει φθάσει ο ανταγωνισμός μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Οι ανταγωνιστές τής ΝΕΛ γνωρίζουν πολύ καλά πως η εταιρεία βρίσκεται ένα βήμα πριν από την κατάρρευση. Επιδιώκουν, λοιπόν, πάση θυσία, να πάρουν τις άγονες γραμμές που είναι η κύρια πηγή εσόδων της, ώστε να διασφαλίσουν την πτώση της.
Μόνο που τα πρώτα θύματα αυτής της επιχειρηματικής διαπάλης, είναι οι νησιώτες και οι τοπικές οικονομίες των νησιών. Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν λίγες μόνο ημέρες πριν το Εφετείο κληθεί να εξετάσει σε δεύτερο βαθμό το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ.