Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Να μείνει εκτός της κύριας γραμμής του βορείου Αιγαίου η ΝΕΛ για φέτος, ή όχι; Αυτό το ερώτημα φαίνεται πως ταλανίζει εδώ και αρκετό καιρό τη διοίκηση της εταιρείας. Το «European Express» τής ΝΕΛ σταμάτησε να εκτελεί δρομολόγια τον περασμένο Ιανουάριο, δεν έχει επιστρέψει και δεν αναμένεται να επιστρέψει πριν από το Πάσχα.
Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχουν πολλές πιθανότητες η εταιρεία να στείλει το πλοίο στα Δωδεκάνησα αν της κατακυρωθεί ο διαγωνισμός για την άγονη γραμμή που έχει κερδίσει. Κύκλοι τής ΝΕΛ αναφέρουν ότι τα δύο επιβατηγά/οχηματαγωγά πλοία που τώρα εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή, καταγράφουν ζημίες. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει λόγος να ακολουθήσει την ίδια τακτική κι εκείνη, δηλαδή να βάλει ένα πλοίο που θα έχει τη μοίρα των άλλων.
Στην περίπτωση που αποφασισθεί να επιστρέψει στη γραμμή η ΝΕΛ, τότε θα δρομολογήσει το πλοίο «European Sky», όπως θα μετονομαστεί το πλοίο «Ionian Sky» της εταιρείας «Αγούδημος» το οποίο έχει ναυλωθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το «Ε» είχε γράψει πρώτο την ένταξη του πλοίου στο στόλο της εταιρείας από τις 27 του περασμένου Οκτωβρίου.
Το πλοίο έχει μήκος 164 μέτρα, γεγονός που του επιτρέπει να μπαίνει με σχετική άνεση στο μικρό λιμάνι της Χίου. Η μεγάλη μεταφορική ικανότητά του σε φορτηγά θα δώσει τη δυνατότητα στη ΝΕΛ να χτυπήσει καίρια τα ανταγωνιστικά πλοία «Νήσος Χίος», «Blue Star Patmos» και το Rο-Rο «Πελαγίτης». Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια στην Αδριατική και έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα 21 μιλίων ανά ώρα.
Τα δύο στοιχεία που θα κρίνουν την είσοδό του ή όχι στη γραμμή, είναι αν υπάρχει επαρκές μεταφορικό έργο και η οικονομική κατάσταση της εταιρείας.