Ένα από τα πιο δυνατά εγχώρια ονόματα του λιανεμπορίου υπέστη πλήγμα στις πωλήσεις του στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο λόγω της κρίσης, έστω κι αν συνεχίζει να επεκτείνεται με νέα σημεία πώλησης.
Ένα από τα πιο δυνατά εγχώρια ονόματα του λιανεμπορίου υπέστη πλήγμα στις πωλήσεις του στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο λόγω της κρίσης, έστω κι αν συνεχίζει να επεκτείνεται με νέα σημεία πώλησης. Ειδικότερα, ο Όμιλος Carrefour, ο οποίος έχει «κλείσει» θέση και στο εμπορικό πάρκο Smart Park στα Σπάτα, με προγραμματιζόμενη έναρξη λειτουργίας τον ερχόμενο Οκτώβριο, είχε μείωση στον τζίρο του και το δεύτερο τρίμηνο του 2011, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσίευσε ο μητρικός όμιλος. Σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, στο δεύτερο τρίμηνο του έτους η πτώση που κατέγραψε ο Όμιλος στη χώρα μας αγγίζει το 6,4%, στα 636 εκατ. ευρώ.