Αγκομαχούν οι πολίτες και από τη συστέγαση των Εφοριών της Λέσβου

Φορολογικός λαβύρινθος

01/03/2013 - 16:51

Ταλαιπωρία και μόνο έχει προκαλέσει στους πολίτες του νησιού η συγχώνευση των δημόσιων οικονομικών υπηρεσιών σε ένα κτήριο, αυτό της Μυτιλήνης.

Ταλαιπωρία και μόνο έχει προκαλέσει στους πολίτες του νησιού η συγχώνευση των δημόσιων οικονομικών υπηρεσιών σε ένα κτήριο, αυτό της Μυτιλήνης. Η συστέγαση έχει ως αποτέλεσμα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Λέσβου να αναγκάζεται να μεταβαίνει από το ένα άκρο του στο άλλο για να τακτοποιήσει τις φορολογικές του εκκρεμότητες.

Ένα τέτοιο ζωντανό παράδειγμα αποτελεί και ο 56χρονος Μιχάλης Αξιώτης, που κατεβαίνει από το Σίγρι στη Μυτιλήνη, διανύοντας 100 σχεδόν χιλιόμετρα, ενώ θα πρέπει να κάνει άλλα τόσα για να γυρίσει πίσω. Προηγουμένως έκανε τη μισή σχεδόν απόσταση, αφού πήγαινε στη ΔΟΥ Καλλονής.

Στην Εφορία βρέθηκε χτες η Εύα Δελή για να τακτοποιήσει κάποιες υποθέσεις γνωστών της από την Άντισσα, καθώς όπως είπε είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι με τόσες ώρες ταξίδι, για μια σφραγίδα και μια υπογραφή. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να τονίσει τα εν γένει τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τη συγχώνευση των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών που υπάρχουν στο νησί.

Ο κ. Μιχάλης Αξιώτης από το Σίγρι αναγκάζεται να κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα για να τακτοποιήσει τις φορολογικές του υποθέσεις

Χωρίς προετοιμασία
Η απαραίτητη προετοιμασία προτού όλες οι υπηρεσίες φιλοξενηθούν σε ένα κτήριο, δεν έγινε, όπως υποστηρίζουν οι υπάλληλοι. Με τον τρόπο που έκλεισε η ΔΟΥ Καλλονής, δε μεταφέρθηκε όπως θα έπρεπε το αρχείο κι έτσι το μισό πήγε σε δημόσιο κτήριο της Μήθυμνας.

Κάτι τέτοιο σημαίνει πως για τη διεκπεραίωση μιας υπόθεσης για την οποία χρειάζεται έγγραφο από το αρχείο που βρίσκεται στη Μήθυμνα, θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο μέρες, αφού οι υπάλληλοι θα πρέπει να πάνε στη Μήθυμνα για να το βρουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τη μεταφορά αρχείων από άλλες περιοχές του νησιού, ενοικιάστηκαν χώροι, πράγμα που συνεπάγεται οικονομική επιβάρυνση.

Ο κ. Γιώργος Μουτσουγιάννης, υπάλληλος στην Εφορία, τόνισε ότι η συγχώνευση έγινε χωρίς καμμιά προετοιμασία

Άλλο ένα θέμα είναι ότι μέσα στο κτήριο της Κουντουριώτου έχει δημιουργηθεί ένας λαβύρινθος, όπως λένε οι φορολογούμενοι, με διάσπαρτες ταμπέλες που υποδεικνύουν πού πρέπει να πηγαίνουν όσοι έρχονται από τις πρώην ΔΟΥ στο Πλωμάρι, στη Μήθυμνα ή στην Καλλονή. Η μη ενοποίηση του ηλεκτρονικού αρχείου αποτελεί την αιτία του ζητήματος αυτού, όπως είπε ο υπάλληλος Γιώργος Μουτσουγιάννης, που μεταφέρθηκε από τη ΔΟΥ Πλωμαρίου σε εκείνη της Μυτιλήνης το Νοέμβριο του 2011.

Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που αρκετοί πολίτες περιμένουν στην ουρά για να εξυπηρετηθούν και όταν έρθει η σειρά τους, διαπιστώνουν ότι έχασαν την ώρα τους σε λάθος ουρά. «Και τότε είναι που τα πνεύματα αρχίζουν να οξύνονται», λέει οι υπάλληλοι, σε βάρος των οποίων πολλές φορές αδικαιολόγητα ξεσπούν οι ταλαιπωρούμενοι από την κρατική πρακτική πολίτες.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey