Συνεχίζονται τα προβλήματα στο σύστημα κλιματισμού του πλοίου, διαμαρτυρίες από τους επιβάτες και έκτακτοι έλεγχοι
Πρόβλημα στον κλιματισμό του πλοίου «Θεόφιλος» διαπιστώθηκε σε δυο έκτακτους ελέγχους, που πραγματοποίησαν λιμενικοί την Τετάρτη στην Καβάλα, και στη 1 μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης προς Παρασκευή στη Χίο. Παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρείας τις προηγούμενες ημέρες, ότι το πρόβλημα είχε αποκατασταθεί, τα παράπονα των επιβατών δεν σταμάτησαν και τελικά επιβεβαιώθηκε και στους ελέγχους, ότι υπάρχει βλάβη στο σύστημα κλιματισμού.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρότι το πρόβλημα διαπιστώθηκε στον έλεγχο που έγινε δυο ημέρες πριν, το πλοίο συνέχισε να ταξιδεύει χωρίς αυτό να έχει αποκατασταθεί!
Τα παράπονα για τον κλιματισμό του πλοίου «Θεόφιλος», συζητούνται εδώ και αρκετές εβδομάδες. Η διεύθυνση της εταιρείας στη Μυτιλήνη, διαβεβαίωνε τους επιβάτες ότι η βλάβη επισκευάστηκε, όπως φάνηκε όμως στην πορεία, το πρόβλημα δεν έπαψε να υπάρχει και μάλιστα σε μια περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες, η κατάσταση για τους επιβάτες μέσα στο πλοίο, ήταν ασφυκτική.
Το δις εξαμαρτείν…
Την Τετάρτη λίγο πριν τις 7 το απόγευμα, όταν το πλοίο είχε φθάσει στο λιμάνι της Καβάλας, έγινε έλεγχος από λιμενικούς μετά από καταγγελίες από επιβάτες για εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες μέσα σε χώρους του πλοίου.
Από τη θερμομέτρηση που έγινε, παρατηρήθηκε ανομοιομορφία στην απόδοση των συσκευών κλιματισμού σε διάφορους χώρους. Σε άλλους χώρους, τα κλιματιστικά λειτουργούσαν κανονικά και σε άλλους δεν λειτουργούσαν με αποτέλεσμα η ζέστη να είναι ανυπόφορη. Από τους λιμενικούς κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά της εταιρείας.
Όπως φαίνεται όμως, το πρώτο πρόστιμο δεν ήταν αρκετό, καθώς τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Στη 1 μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης προς Παρασκευή, όταν το πλοίο έδεσε στη Χίο μετά από νέες καταγγελίες επιβατών, έγινε έκτακτος έλεγχος από λιμενικούς, οι οποίοι επίσης διαπίστωσαν αντικανονική λειτουργία των κλιματιστικών. Επιβλήθηκαν νέα πρόστιμα κατά της εταιρείας.
Ο Γενικός Διευθυντής της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη, κ. Δεληογλάνης Παναγιώτης, μιλώντας στο «Ε», παρέπεμψε στα κεντρικά της εταιρείας στην Αθήνα. «Εμάς η τεχνική υπηρεσία της ΝΕΛ και ο πλοίαρχος, μας διαβεβαίωναν ότι τα κλιματιστικά λειτουργούσαν κανονικά και η βλάβη είχε αποκατασταθεί », τόνισε ο ίδιος.