Προκειμένου να ξεπεράσει τις δυσκολίες της περιόδου, η ΝΕΛ τον προηγούμενο χρόνο δαπάνησε 80 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή δανείων και χρησιμοποίησε άλλα 18 εκατομμύρια ως κεφάλαια κίνησης.
Προκειμένου να ξεπεράσει τις δυσκολίες της περιόδου, η ΝΕΛ τον προηγούμενο χρόνο δαπάνησε 80 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή δανείων και χρησιμοποίησε άλλα 18 εκατομμύρια ως κεφάλαια κίνησης. Πρόκειται για κεφάλαια που μπήκαν στα ταμεία της από την αύξηση κεφαλαίου. Παράλληλα, όμως, προχώρησε και σε αναδιάρθρωση των δανείων της, τα οποία από βραχυπρόθεσμα που ήταν, μετατράπηκαν σε μακροπρόθεσμα. Συγκεκριμένα, θα αποπληρωθούν σε 12 χρόνια. Τα πρώτα πέντε χρόνια η εταιρεία θα πληρώνει μόνο τόκους και από τον έκτο έως το 12ο χρόνο θα αποπληρώνει το κεφάλαιο και ένα μικρό μέρος των τόκων. Με τις κινήσεις αυτές, μειώθηκε το κόστος του δανεισμού της εταιρείας κατά 5,48%.
Παράλληλα αυξήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις της κατά 43,4% από την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σε νέες γραμμές. Η μεταφορά φορτηγών αυξήθηκε κατά 116%, η μεταφορά επιβατών κατά 14% και η μεταφορά λοιπών οχημάτων κατά 15%. Ωστόσο, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες λόγω της αύξησης του κόστους των καυσίμων.
Με απόφαση της γενικής συνέλευσης, δόθηκε η δυνατότητα στο Δ.Σ. της εταιρείας να προχωρήσει σε πωλήσεις πλοίων ακόμη και κάτω από τη λογιστική τους αξία. Στόχος είναι να πουληθούν τα πλοία της σειράς «Αίολος Κεντέρης», που χρησιμοποιούνται ελάχιστα. Ο κ. Αβραντίνης ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις προς τη ΝΕΛ αυτή την περίοδο, ωστόσο γίνονται συνεχώς διερευνητικές κινήσεις.
Η πώληση των πλοίων θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία να αποκτήσει σημαντική ρευστότητα, πρόβλημα που καίει όλες τις εταιρείες του κλάδου.
Προς το παρόν, το «Αίολος Κεντέρης» πραγματοποιεί δρομολόγια στη γραμμή Δυρράχιο - Μπάρι και το «Αίολος Κεντέρης 1» στις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας.
Με άλλη απόφαση της γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ δόθηκε η δυνατότητα στην εταιρεία να προχωρήσει στη σύσταση κοινοπραξιών, με άλλες εταιρείες του κλάδου ή με στρατηγικούς επενδυτές, σε γραμμές του εσωτερικού και του εξωτερικού.