Σα να μην πέρασε μια μέρα…

01/07/2012 - 05:56
«Ανοιχτό» έμεινε από πέρυσι το θέμα της υποβολής των θεμάτων στους σχολικούς συμβούλους απ’ τους καθηγητές, τα οποία επιλέγουν για τις γραπτές ενδοσχολικές εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.
«Ανοιχτό» έμεινε από πέρυσι το θέμα της υποβολής των θεμάτων στους σχολικούς συμβούλους απ’ τους καθηγητές, τα οποία επιλέγουν για τις γραπτές ενδοσχολικές εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς. Οπότε, μόλις η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου ζήτησε και πάλι φέτος τα θέματα, οι πέντε Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) της Περιφέρειας διαμαρτυρήθηκαν ζητώντας την ανάκληση της εντολής. Οι καθηγητές προτείνουν, αν όντως σκοπός της διοίκησης είναι να δημιουργήσει τράπεζα θεμάτων, αυτά να υποβάλλονται ανώνυμα απ’ τους εκπαιδευτικούς, ώστε να μην τίθεται ζήτημα έμμεσης αξιολόγησής τους.

Με κοινό έγγραφο που απευθύνουν στον προϊστάμενο Επιστημονικής - Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Στρατή Αναγνώστου, οι ΕΛΜΕ Λήμνου, Χίου, Σάμου, Ικαρίας και μέλη της διοίκησης της ΕΛΜΕ Λέσβου (σ.σ. δεν έχει συγκροτηθεί σε σώμα το νεοεκλεγέν συμβούλιο) εκφράζουν τη διαφωνία τους και καλούν την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης να ανακαλέσει την εντολή.

Δεν το ζήτησαν…
Οι ΕΛΜΕ του Βορείου Αιγαίου στη διαμαρτυρία τους προς τον κ. Αναγνώστου, που κοινοποιούν σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια της Περιφέρειας, όπως και στους σχολικούς συμβούλους της περιοχής, υπογραμμίζουν ότι μετά από επικοινωνία μεταξύ των ΕΛΜΕ «καμμία ΕΛΜΕ, δε ζήτησε από την περιφερειακή διεύθυνση τη δημιουργία τράπεζας θεμάτων. Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να γνωρίζει ο κ. Αναγνώστου ότι αυτοί εκφράζονται μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα. Θα θέλαμε όμως να πληροφορηθούμε, με ποιο τρόπο ο κ. Αναγνώστου διαπίστωσε τη θέληση της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών.».
Αν πραγματικά στόχος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης είναι η δημιουργία τράπεζας θεμάτων, μπορεί να διαθέσει ένα χώρο στην ιστοσελίδα που έχει, όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να στέλνουν ανώνυμα τα θέματα των εξετάσεων, είναι η κοινή πρόταση των ΕΛΜΕ που επαναλαμβάνουν και πάλι ότι ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσουν οι σχολικοί σύμβουλοι τους καθηγητές, είναι η προσωπική επικοινωνία είτε ανά σχολείο είτε ανά νομό, όπου μπορούν να συζητηθούν μεταξύ των άλλων εκπαιδευτικών ζητημάτων και ο τρόπος επιλογής και διατύπωσης των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων.


Οι καθηγητές επικρότησαν τις επιμορφώσεις, λέει ο Στρατής Αναγνώστου
«Άλλα λένε κατ’ ιδίαν οι συνδικαλιστές…»


Ο μέχρι πρότινος προϊστάμενος Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης, σχολιάζοντας την κοινή ανακοίνωση των ΕΛΜΕ, τόνισε πως «οι συνδικαλιστές άλλα λένε κατ’ ιδίαν, κι άλλα γράφουν». Όπως υποστήριξε ο κ. Αναγνώστου σε προφορική συνομιλία που είχε πέρυσι με τον τότε πρόεδρο της ΕΛΜΕ Λέσβου, Παράσχο Κανλή, του είπε ότι τόσο η ΕΛΜΕ Λέσβου, όσο και οι άλλες ΕΛΜΕ, προτιμούν να δημιουργηθεί μια τράπεζα θεμάτων ενδοσχολικών εξετάσεων. «Φαίνεται όμως πως για συνδικαλιστικούς λόγους και σε αντίθεση με ό,τι φάνηκε στην πράξη, οι ΕΛΜΕ αντιτίθενται στην προσπάθεια που ξεκίνησε από πέρυσι και αποσκοπεί στην επιλογή καλύτερων θεμάτων, που θα αποκλείουν την περίπτωση να αδικηθούν οι μαθητές», τόνισε ο κ. Αναγνώστου.
Και προσθέτει, υποστηρίζοντας ότι πέρυσι, με αντικείμενο τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων στο νομό Λέσβου, διοργανώθηκαν δύο επιμορφώσεις στη Λέσβο και μία στη Λήμνο, όπου εντοπίστηκαν και συζητήθηκαν αδυναμίες, ασάφειες και λαθεμένες διατυπώσεις που υπήρχαν σε μικρό ποσοστό των θεμάτων. «Ειδικά οι συνάδελφοι της Λήμνου, που στην πλειοψηφία τους ήταν και νεοδιόριστοι, επικρότησαν την επιμόρφωση, αφού τους βοήθησε ουσιαστικά στο να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους», κατέληξε ο ίδιος.
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey