Τελεσίγραφο ΛΟΪΑΘ

01/07/2012 - 05:56
Την απόφαση των μελών του να απέχουν από κάθε ναυταθλητική διοργάνωση θα ανακοινώσει ο ΛΟΙΑΘ αύριο στον υφυπουργό Ν. Σηφουνάκη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις υψηλότατες τιμές της μαρίνας.
Την απόφαση των μελών του να απέχουν από κάθε ναυταθλητική διοργάνωση θα ανακοινώσει ο Λεσβιακός Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοιχτής Θαλάσσης (ΛΟΙΑΘ) αύριο στον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις υψηλότατες τιμές της μαρίνας Μυτιλήνης. Αν δε βρεθεί συμφέρουσα οικονομικά λύση για τα 30 σκάφη του ΛΟΙΑΘ, το «στυλοβάτη» του ναυταθλητισμού στη Λέσβο, ο Όμιλος θα απόσχει από κάθε τέτοια δραστηριότητα και πρωτίστως απ’ τη Regatta 2010, που συνδιοργανώνει φέτος με τη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

«Την προηγούμενη Παρασκευή», ανέφερε μιλώντας στο «Ε» ο πρόεδρος του ΛΟΙΑΘ, Βαγγέλης Φρυδάκης, «είχαμε συνάντηση με τον κ. Σηφουνάκη προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα της Regatta, κι όπως και στο παρελθόν, υπήρξε άριστη συνεργασία.» Την επομένη όμως μέρα, όπως συνέχισε ο κ. Φρυδάκης, «μας κάλεσε η υπεύθυνη της μαρίνας, η κ. Κορομπόκη, και ο νομικός σύμβουλος κ. Παππάς και μας ειδοποίησαν ότι ή θα πάρουμε τα σκάφη που βρίσκονταν στη μαρίνα ή θα πληρώσουμε για τον ελλιμενισμό τους».

Τιμές… πανικού
Ο πρόεδρος του ΛΟΙΑΘ υπογράμμισε πως μόλις έγιναν γνωστές οι τιμές που είχαν καθοριστεί, «κυριολεκτικά μας έπιασε πανικός και πήραμε άρον-άρον τα σκάφη, τα οποία έχουμε όλες αυτές τις μέρες στριμώξει μέσα στο λιμάνι, στο λίγο χώρο που έχει απομείνει απ’ την “κατάληψη” του πλοίου “Κωνσταντίνος”. Προσπαθούμε με ένα σωρό πατέντες να κάνουμε τα μαθήματα στους μικρούς ιστιοπλόους, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα ούτε καν τα σκάφη να μετακινήσουμε. Μόνο ένα μέλος μας φέρθηκε έξυπνα, ο Γιάννης Ζερδελής, που άφησε το σκάφος του στη μαρίνα, λέγοντας πως μόλις είναι έτοιμη να του παρέχουν όλες τις υπηρεσίες που προβλέπονται για τις μαρίνες, να τον καλέσουν να υπογράψει συμβόλαιο παραμονής του σκάφους του.».
Το βράδυ της Δευτέρας ο πρόεδρος του ΛΟΙΑΘ κάλεσε σε συνεδρίαση τα μέλη του Ομίλου, στην οποία και συζητήθηκε το θέμα της μαρίνας. «Είμαστε όλοι έξαλλοι με αυτές τις τιμές και έτσι αποφασίστηκε να θέσουμε το θέμα στον υφυπουργό, που ήδη όπως γράψατε έκανε και παρέμβαση για τις υψηλές τιμές. Ως διοργανωτής όμιλος της Regatta 2010 θα πούμε ξεκάθαρα στον υφυπουργό ότι αν δε βρεθεί λύση στο θέμα της μαρίνας, θα απόσχουμε από κάθε ναυταθλητική δραστηριότητα.»

Αλλού δωρεάν
Ο κ. Φρυδάκης, όπως κι όλα τα μέλη του ΛΟΙΑΘ που ξεπερνούν τα 100, όλα τα προηγούμενα χρόνια έχουν στηρίξει με κάθε τρόπο τη δημιουργία της μαρίνας, μια και τέτοιες υποδομές απευθύνονται κατ’ εξοχήν στους ασχολούμενους με το ναυταθλητισμό. «Σε άλλες μαρίνες ή και αθλητικές υποδομές, όπως τα Ολυμπιακά Ακίνητα στο Φάληρο - κι υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα στον ελλαδικό χώρο -, προσφέρονται δωρεάν θέσεις στους ιστιοπλοϊκούς ομίλους. Ομοίως σε άλλες μαρίνες υπάρχει μειωμένο τιμολόγιο για τα σκάφη που νοικιάζονται. Εδώ, όχι μόνο τέτοια λογική δεν υπήρξε, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Για εμάς που υποστηρίξαμε τη μαρίνα, μας ζήτησαν τιμές υπερδιπλάσιες εκείνων που ισχύουν για τα ιδιωτικά σκάφη σε άλλες περιοχές», επισήμανε ο κ. Φρυδάκης, που συμπλήρωσε πως «κι όλα αυτά, τη στιγμή που η μαρίνα δεν είναι ακόμη έτοιμη να φιλοξενήσει σκάφη, αφού λείπουν βασικές υποδομές όπως π.χ. τα remezza, οι άγκυρες δηλαδή της μαρίνας».
Για να γίνει αντιληπτό πόσο επηρεάζει τις ναυταθλητικές δραστηριότητες το υψηλό κόστος της μαρίνας Μυτιλήνης, ο πρόεδρος του Ομίλου ανέφερε πως στο πλαίσιο της Regatta προγραμματιζόταν στις 28 Αυγούστου, με τη λήξη της, να γίνει μία διαδρομή απ’ το Μόλυβο προς τη μαρίνα Μυτιλήνης, με τη συμμετοχή όλων των σκαφών που θα λάμβαναν μέρος στους αγώνες. Πώς όμως να προσκληθούν αυτά τα 60 και πλέον σκάφη στη μαρίνα, όταν θα κληθούν να πληρώσουν; Εκτός της Regatta, ο κ. Φρυδάκης ανέφερε πως αν δεν υπάρξει λύση με τη μαρίνα - και αυτό θα συζητήσουν αύριο με το Νίκο Σηφουνάκη, που παρενέβη έχοντας ήδη ζητήσει να αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική της μαρίνας -, θα ανασταλούν και όλες οι υπόλοιπες δραστηριότητες του ΛΟΙΑΘ στους αγώνες στο βόρειο Αιγαίο.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey