Το παρόν βιβλίο είναι στο μεγαλύτερο μέρος του καρπός της ενδοσχολικής επιμόρφωσης φιλολόγων στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.), που λειτούργησε τα προηγούμενα χρόνια στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 15ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης.
Έλσα Μυρογιάννη - Δημήτρης Μαυροσκούφης
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
Αθήνα 2004, σελ. 236
Το παρόν βιβλίο είναι στο μεγαλύτερο μέρος του καρπός της ενδοσχολικής επιμόρφωσης φιλολόγων στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.), που λειτούργησε τα προηγούμενα χρόνια στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 15ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης.
Περιέχονται πληροφορίες σχετικές με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτούργησε η ενδοσχολική επιμόρφωση, τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, τον τρόπο εργασίας και το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε.
Ακόμη, περιέχονται 15 διδακτικές προτάσεις, τις οποίες δημιούργησαν, εφάρμοσαν και αξιολόγησαν φιλόλογοι που επιμορφώθηκαν. Οι προτάσεις είναι χωρισμένες κατά διδακτικό αντικείμενο. Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Ιστορία και Αρχαία Ελληνική Γραμματεία. Κάθε ομάδας προτάσεων προηγείται ένα θεωρητικό κείμενο, που οριοθετεί τη χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία του αντίστοιχου διδακτικού αντικειμένου.
Το βιβλίο απευθύνεται σε φιλολόγους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θα ήθελαν να εντάξουν στη διδασκαλία τους τις Τ.Π.Ε., αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με την ενδοσχολική επιμόρφωση, την επιμόρφωση ενηλίκων ή τη χρήση των Τ.Π.Ε. στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Οι δυο επιμελητές του τόμου είναι η Έλσα Μυρογιάννη, σχολικός σύμβουλος φιλολόγων, μουσειολόγος, επιμορφώτρια φιλολόγων στις Τ.Π.Ε., και ο Δημήτρης Μαυροσκούφης, σχολικός σύμβουλος, ιστορικός, συγγραφέας.
Το βιβλίο περιέχει και CD-ROM.