Δυο πρώτα βραβεία στο Δημοτικό Καλλονής

01/07/2012 - 05:56
Απόδειξη της πολύ καλής δουλειάς που γίνεται στο 12θέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλλονής αποτελούν τα δύο πρώτα βραβεία που πήρε το Σχολείο σε ψηφιακό διαγωνισμό, με τον οποίο και κλήθηκαν ομάδες μαθητών να αναδείξουν τις ιδιαίτερες ομορφιές του τόπου τους.
Απόδειξη της πολύ καλής δουλειάς που γίνεται στο 12θέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλλονής αποτελούν τα δύο πρώτα βραβεία που πήρε το Σχολείο σε ψηφιακό διαγωνισμό, με τον οποίο και κλήθηκαν ομάδες μαθητών να αναδείξουν τις ιδιαίτερες ομορφιές του τόπου τους. Προσεγγίζοντας και τεκμηριώνοντας σοβαρές εργασίες για δύο δύσκολα πραγματικά θέματα, τους υγροβιότοπους και το ρόλο της ελιάς στο τοπικό οικοσύστημα, τα παιδιά και οι δάσκαλοί τους έγιναν με μοναδική ευαισθησία οι καλύτεροι πρεσβευτές του τόπου τους, της Καλλονής.

Υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας η Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΕΕΕΠ-Δ.Τ.Π.Ε.) διοργάνωσε το δεύτερο διαδικτυακό διαγωνισμό για σχολεία όλων των βαθμίδων, ο οποίος και αποτελεί παράλληλη συνεδριακή εκδήλωση του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της με θέμα «Το μέλλον της μάθησης». Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στις 30 και 31 Οκτωβρίου, στον Πολυχώρο «Απόλλων» της νομαρχίας Πειραιά, όπου θα δοθούν και τα βραβεία στους νικητές.

Αυτό το κάτι…

Ο διαγωνισμός ήταν μια εκπαιδευτική διαδικασία που αφορούσε στη δημιουργία ψηφιακής συνθετικής εργασίας, η οποία έγινε στο διαδίκτυο και στην τάξη για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, από το Δεκέμβριο τού 2009 έως και τον Ιούνιο του 2010. Προτροπή του διαγωνισμού ήταν: «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας» και ζητούσε από τους μαθητές να αναδείξουν αυτό το κάτι από τον τόπο τους που θα ήθελαν να το μάθουν και οι συμμαθητές τους ως την άλλη άκρη του κόσμου. Μαθητές και εκπαιδευτικοί, με τη βοήθεια των νέων ψηφιακών συσκευών και μέσων, θα δημιουργήσουν γνώση, θα τη συγκεντρώσουν, θα την ταξινομήσουν, θα τη μετατρέψουν σε ψηφιακή, θα την αναδείξουν μέσω του διαδικτυακού μέσου, θα τη μοιραστούν με άλλους.
Απ’ το Δημοτικό Σχολείο Καλλονής και με τη βοήθεια του Εργαστηρίου Πληροφορικής του Σχολείου, με υπεύθυνο το δάσκαλο Βασίλη Μιτελούδη, κατατέθηκαν τρεις συνολικά εργασίες: «Ελιά, η ασημόχρωμη ευλογία του νησιού μας», απ’ την περσινή Β΄ τάξη (φέτος το τμήμα Γ2 του Σχολείου) και δασκάλα τη Φρόσω Αγριτέλλη. «Λέσβος, το νησί του βασιλιά Μάκαρα», απ’ το περσινό Γ2 και με δασκάλα τη Δήμητρα Κατέχου, και «Υγρότοπος Καλλονής, ένας θησαυρός δίπλα μας», απ’ το Γ1 (φετινό Δ1), με δάσκαλο το Βασίλη Μιτελούδη.
Η εργασία για την ελιά παίρνει το Α΄ βραβείο του διαγωνισμού στην κατηγορία «Οικοσύστημα» και η εργασία για τον υγροβιότοπο παίρνει το Α΄ βραβείο στην κατηγορία «Περιβάλλον». Έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός ότι δε διακρίθηκε και η τρίτη πρόταση του Σχολείου, που περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη εργασία για τους πρωταγωνιστές του πολιτισμού στη Λέσβο, αλλά και για τα μνημεία του τόπου. Αναλυτικά όλες οι πολύ αξιόλογες εργασίες έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Σχολείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://dim-kalon.les.sch.gr/.
Συνολικά στη βαθμίδα δημοτικού απ’ την οργανωτική επιτροπή του διαγωνισμού θα απονεμηθούν σε οκτώ κατηγορίες 13 βραβεία (οκτώ πρώτα και πέντε δεύτερα). Σε κάθε νικητή θα δοθεί δώρο ένας εκτυπωτής, ενώ ο μεγάλος νικητής του διαγωνισμού μεταξύ των 34 νικητών απ’ όλες τις βαθμίδες, που θα ανακοινωθεί στην εκδήλωση, θα πάρει δώρο ένα διαδραστικό πίνακα.

Πολύμηνη δουλειά
Όπως ανέφερε ο κ. Μιτελούδης μιλώντας στο «Ε», δεν ήταν εύκολη υπόθεση η διαμόρφωση των εργασιών. Χρειάστηκε πολύμηνη δουλειά, στην οποία και συμμετείχε η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών. Η δουλειά των δασκάλων ήταν να δίνουν τις κατευθύνσεις, ενώ ο ίδιος είχε αναλάβει και το τεχνικό μέρος. Στην όλη προσπάθεια αξιοποιήθηκε δημιουργικά και η βοήθεια του διαδικτύου, με χάρτες και στοιχεία που ενσωματώθηκαν σε κάθε έρευνα.
Τα παιδιά που εργάστηκαν στην εργασία για την ελιά ήταν οι: Ευφροσύνη - Μαρία Πατσή, Ελένη - Λαμπρινή Πατσιούρα, Ελένη Πέτρου, Ελένη Πίππου, Λάμπρος Πολύμερος, Χαραλαμπία Πραγκαστή, Βασίλιο Ράντεφ, Γεώργιος Ρασιδάκης, Ελπίδα - Μαρία Σταμπουλή, Ευστράτιος Τζιμής, Δημήτριος Τσαραμύρσης, Μελπομένη Φώτογλου, Ευτέρπη - Ταξιαρχούλα Χαμαλλέλη, Ηλίας Χαχάλης και Νικόλαος Ψαραδέλλης.
Για τον υγροβιότοπο, εντός της τάξης αλλά και με επιτόπιες επισκέψεις, δούλεψαν οι μαθητές: Μενέλαος Αλεξιάδης, Στυλιανός Αλεξιάδης, Ειρήνη Χρυσοβαλάντη Αυγερινού, Νικόλαος - Ταξιάρχης Αυλωνίτης, Νικόλαος Βαμβουκλής, Ιορδάνης Βασίλεβ, Κωνσταντίνος Βλάσσης, Σταύρος Γεωργαντάς, Δήμητρα Γουδέλλη, Αντώνιος - Ταξιάρχης Δουρουδής, Σταύρος Ζγουρνιός, Μιχαέλλα Θεοφάνους, Στάνκα Ιορντάνοβα, Λάμπρος Κασιράνης, Νικήτας Κολέας, Ευανθία - Αγγελική Κοντού, Εύα Κρυεμάδη και Αθηνά Μασάαντ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey