Σε συνέχεια των αποφάσεων που είχε λάβει την προηγούμενη βδομάδα για τον ορισμό διευθυντών στις υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, ο δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος προχώρησε και σε τοποθετήσεις 25 συνολικά τμηματαρχών.
Σε συνέχεια των αποφάσεων που είχε λάβει την προηγούμενη βδομάδα για τον ορισμό διευθυντών στις υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, ο δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος προχώρησε και σε τοποθετήσεις 25 συνολικά τμηματαρχών. Η θητεία τους θα διαρκέσει έως την επιλογή προϊσταμένων τμημάτων από τα νέα υπηρεσιακά συμβούλια που θα προκύψουν όταν συγκροτηθούν, δηλαδή όχι μετά το τέλος τού 2011.
Σημειωτέον ότι οι 12 τμηματάρχες, απ’ τους 25 που τοποθετήθηκαν, είναι αρμόδιοι για τις διοικητικές-οικονομικές υπηρεσίες των δήμων που καταργήθηκαν. Σύμφωνα δε με την απόφαση του δημάρχου, ορίζονται ως προϊστάμενοι του Δήμου Λέσβου οι ακόλουθοι υπάλληλοι:
- Τμήματος Λογιστικού της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Πολιτιστικού και Καλλιτεχνικού Έργου της Διεύθυνσης Πολιτισμού, η Ευστρατία Βουγιούκα.
- Τμήματος Ταμειακής Υπηρεσίας και Προσόδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, ο Στρατής Γεωργαντής.
- Τμήματος Θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, καθώς επίσης του Τμήματος Διοίκησης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Ελέγχου Καταστημάτων, Επιχειρήσεων κ.λπ. και του Τμήματος Ελέγχου Κυκλοφορίας, Στάθμευσης Αυτοκινήτων κ.λπ. της Διεύθυνσης Ειδικής Υπηρεσίας (Δημοτικής Αστυνομίας), ο Νικόλαος Ανδρόνικος.
- Τμήματος Καθαριότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, ο Κωνσταντίνος Τζελαής.
- Τμήματος Πρασίνου και του Κέντρου Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, ο Θανάσης Κολοβός.
- Τμήματος Έργων, Μελετών, Προμηθειών, Εργασιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, ο Βασίλης Πρωτοψάλτης.
- Τμήματος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ 104 Μυτιλήνης) Λέσβου, του Τμήματος Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πολιτών και του Τμήματος Εσωτερικής Ανταπόκρισης, ο Βασίλης Κονταξόπουλος.
- Τμήματος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών ΚΕΠ 315 της τέως νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Λέσβου, ο Πέτρος Χριστόπουλος.
- Τμήματος Πολεοδομικών Σχεδίων και Κανόνων, ο Γιώργος Σταυρινός.
- Τμήματος Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών, η Θεοδώρα Ζαφειρίου - Βέρου.
- Τμήματος Έλεγχου Κατασκευών, η Μαριάνθη Αναγνώστου.
- Τμήματος Γραμματείας, η υπάλληλος Γεωργία Κατσαμάτσα - Καραδημήτρη.
- Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, η Αφροδίτη Ανδρίκου - Τσαμπλάκου.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Δημοτικής Ενότητας Καλλονής, ο Βασίλης Δήμου.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Μήθυμνας, ο Βασίλης Τιτιρέκης, με αναπληρωτή του το Μιλτιάδη Παπαθεράποντα.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Μανταμάδου, η υπάλληλος Άννα Στέκα.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Αγιάσου, η Μαρία Χατζηεμμανουήλ.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Γέρας, ο Χρήστος Κανλής.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Αγίας Παρασκευής, η Αριάδνη Τιτιρέκη.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Πολιχνίτου, ο Παναγιώτης Συκάς.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Ευεργέτουλα, ο Νικόλαος Βαχαράκης, με αναπληρωτή του το Στρατή Τζίνη.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Λουτρόπολης Θερμής, η Ευανθία Γεροντάρα, με αναπληρωτή της το Στρατή Κριπιντήρη.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Πέτρας, ο υπάλληλος Αντώνης Τρίχος, με αναπληρωτή του το Γιώργο Λάσκαρη.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Πλωμαρίου, ο Βαγγέλης Χατζηδημητρίου.
- Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Ερεσού - Αντίσσης, o Κωνσταντίνος Θεοδωρής.
Η απόφαση του δημάρχου συμπληρώνεται απ’ την προσθήκη ότι οι αρμοδιότητες και το έργο κάθε προϊσταμένου τμήματος υπηρεσιακής μονάδας συμπίπτει με αυτές των αντίστοιχων ομοειδών υπηρεσιών που καθορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών (ΟΕΥ) των καταργηθέντων δήμων της Λέσβου, έως την ψήφιση του ΟΕΥ του Δήμου Λέσβου. Κι αυτό προκειμένου να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις και αντικρουόμενες αρμοδιότητες λόγω ενδεχομένως των διαφορετικών ρυθμίσεων που είχαν οι οργανισμοί των τέως δήμων, αφού με αυτό τον τρόπο υπάρχει μία ενιαία αντιμετώπιση των αρμοδιοτήτων και ιδίως της υπογραφής των ενταλμάτων, εκθέσεων ανάληψης δαπανών, πράξεων εκκαθάρισης κ.λπ., σε όλες τις δημοτικές ενότητες-τέως δήμους.