Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
«Οι δύο συλληφθέντες (Σακκάς και Σεϊσίδης) εμπίπτουν στην κατηγορία διώξεων φρονηματικού χαρακτήρα» (Γ. Κυρίτσης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ).
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Κυρίτσης εκφράζει με δηλώσεις του, την «ψυχή» του «βαθέος» ΣΥΡΙΖΑ.
Πριν από λίγο καιρό, μας είχε καταπλήξει με την άκρως… δημοκρατική άποψη ότι όσοι ψήφισαν «Ναι» στο δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου του 2015 πρέπει να …τιμωρηθούν με τη βαρύτερη φορολογία: «Η φορολογική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ έχει ταξικό πρόσημο. Κάποιοι πρέπει να πληρώσουν τη νύφη!».
Και στο ερώτημα «πώς θα βρεθούν ποιοι ψήφισαν ΝΑΙ και ποιοι ΟΧΙ» απαντά σε άρθρο του στην «Αυγή»: «Υπάρχουν τρόποι να βρει η Εφορία ποιοι ψήφισαν ΝΑΙ!». Να, λοιπόν, που οι αλήστου μνήμης «Φάκελοι» της εμφυλιοπολεμικής περιόδου αποτελούν για το βουλευτή Κυρίτση… αριστερό πρότυπο δημοκρατικής διακυβέρνησης!
Και μετά τη σύλληψη των δυο καταζητούμενων για τρομοκρατικές ενέργειες και ληστείες τραπεζών Σακκά και Σεϊσίδη -την οποίαν σύλληψη προέβαλε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης ως «μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης»- επανέρχεται ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Κυρίτσης και… αμαυρώνει τη «δόξα» της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ δηλώνοντας ότι τα «παιδιά» έχουν απλώς «στοχοποιηθεί από το κράτος» με στοιχεία που «κατασκεύασαν τα Μ.Μ.Ε.» και ότι διώκονται για τα… «φρονήματά» τους («οι δυο συλληφθέντες εμπίπτουν στην κατηγορία διώξεων φρονηματικού χαρακτήρα»). Κατά το Γ. Κυρίτση, λοιπόν, οι φάκελοι για τα φρονήματα των πολιτών ζουν και βασιλεύουν και επί κυβερνήσεως του ΣΥΡΙΖΑ!
Απαντώντας, μάλιστα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στις «αριστερές μοιρολογίστρες», όπως ονομάζει αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν για τη σύλληψη των δύο παραπάνω αναρχικών, δεν κρύβει την ιδεολογική του συγγένεια με το «χώρο» των συλληφθέντων, αποκαλώντας τους «συντρόφους» («ή δείχνουμε αλληλεγγύη στους συντρόφους, ακόμα κι όταν παρανομούν, ή απλά ζητάμε δίκαιη δίκη», έγραψε στο Facebook).
Και αφού το «δίκιο» είναι με το μέρος των παιδιών και το «άδικο» με το κράτος που τα «διώκει απηνώς» για τα φρονήματά τους, όπως διατείνεται ο Γ. Κυρίτσης, γιατί να μην συνεχίζουν ακάθεκτα τα «παιδιά» να εκδηλώνουν τα …αθώα «φρονήματά» τους: να… παίζουν τους «αντάρτες των πόλεων», να ρίχνουν, πότε - πότε, και καμιά μολότοφ (ακόμα και στη Μονή Πετράκη της Αρχιεπισκοπής Αθηνών), να εισβάλλουν στις εκκλησίες σε ώρα λειτουργίας, να καίνε -έτσι για… «επαναστατική άσκηση»- τραπεζικά και εμπορικά καταστήματα, να «απαλλοτριώνουν» και τα χρήματα των τραπεζών για τους …αγαθοεργούς σκοπούς τους, να κάνουν «καταλήψεις» και να προξενούν καταστροφές πολλών χιλιάδων σε πανεπιστημιακές Σχολές, δημοτικά, εκκλησιαστικά και ιδιωτικά κτίρια;
Αλλά ο Γ. Κυρίτσης έχει …προωθημένες ιδέες και αναφορικά με τις «καταλήψεις» από τους λεγόμενους «αναρχοαυτόνομους» ή τις «συλλογικότητες των αλληλέγγυων»: το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί, όπως αποφαίνεται ο Γ. Κυρίτσης, χωρίς την παρέμβαση της αστυνομίας, με την «κανονικοποίηση των καταλήψεων», που σημαίνει «κρατικοποίηση» των καταλήψεων δια της δημιουργίας μιας Δημόσιας Υπηρεσίας κατειλημμένων κτιρίων και «υπαγωγής» σ’ αυτήν την υπηρεσία, όλων των «καταληψιών» ως… δημοσίων λειτουργών!
Με τέτοια ιδεολογική… ανθοφορία που παρουσιάζει δια στόματος Γ. Κυρίτση ο ΣΥΡΙΖΑ, το ερώτημα είναι εάν θα επιβιώσει η Δημοκρατία που θεμελιώθηκε το 1974 και ίσχυσε επί μια τεσσαρακονταετία ή βαίνουμε προς μία «πλέρια δημοκρατία» σύμφωνα με το μοντέλο Γ. Κυρίτση, όπου η αλήθεια θα είναι αυτό που πιστεύει και θέλει το κόμμα, ο Νόμος και το δίκιο θα έχουν «ταξικό πρόσημο», τα δικαιώματα του καθενός μας δεν θα έχουν καμιά αντιστοίχιση με τις υποχρεώσεις του καθενός μας -απέναντι στους εαυτούς μας και το κοινωνικό σύνολο- και οι ελευθερίες των πολιτών δεν θα εκτείνονται ως τα όρια της ελευθερίας των άλλων πολιτών αλλά ως τα όρια που επιτρέπουν κάποιοι «σύντροφοι» του Γ. Κυρίτση!