Τα Δηκτικά

09/07/2013 - 14:53

Επιλεκτική… όχληση
Συνηθίζουν πολλά καταστήματα σ’ όλη τη Μυτιλήνη, και φυσικά και στην Προκυμαία, να τοποθετούν πινακίδες στάθμευσης, προβλέποντας έτσι χώρο για τις ανάγκες φορτοεκφόρτωσης προϊόντων ή εξυπηρέτησης κάποιων πελατών τους.
Αυτό που δεν συνηθίζεται, είναι αυτό που συνέβη την Παρασκευή το πρωί, όταν μετά από καταγγελία, έσπευσε το Λιμενικό να κάνει σύσταση για την πινακίδα στάθμευσης, μόνο στο κατάστημα της «Μασκωτίτσας», που είχε μια τέτοια πινακίδα.
Και καλά, όπως παρατήρησαν και απ’ το κατάστημα, το Λιμενικό έσπευσε να ελέγξει την καταγγελία, ο καταγγέλλων δεν είδε ή δεν ενοχλήθηκε από ακόμη δέκα παρόμοιες πινακίδες στην Προκυμαία;
Φαίνεται πως ακόμη και η όχληση, ακόμη και για ό,τι κρίνει κανείς πως ανήκει στα κακώς κείμενα, είναι επιλεκτική.
ΜΑΡ.ΠΛ.

 

Ακόμη δεν άνοιξαν…
Το καλοκαίρι είναι ήδη στα μισά και οι θερμοπηγές του Λισβορίου ακόμη δεν έχουν ανοίξει, μετά από τρία χρόνια σχεδόν που είχαν ξεκινήσει τα έργα. Έχουν χαθεί τόσες θερινές σεζόν και ακόμη δεν φαίνεται να ολοκληρώνονται οι παρεμβάσεις, που κρατούν κλειστές και τις πισίνες. Πότε θα κινήσουν οι αρμόδιοι τις διαδικασίες; Γιατί παίρνει τόσο χρόνο να λειτουργήσει ένας χώρος που υποδεχόταν κάθε καλοκαίρι τόσο κόσμο; Και αλήθεια, πώς δικαιολογείται μια τόσο μεγάλη καθυστέρηση; Υπάρχει κάποια εξήγηση;
Β. Χρ.

 

Καθολική απαίτηση…
Σε υλοποίηση απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Λέσβου, οι Δημήτρης Βουνάτσος, Παναγιώτης Ζαφειρίου, Παντελής Πατερέλλης, Βαγγέλης Παλαιολόγος και Γιώργος Πάλλης, συναντήθηκαν χθες με τον απερχόμενο Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Σπιλάνη, στον οποίο και έθεσαν το αίτημα για καλύτερες ενδονησιωτικές συγκοινωνίες και ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα.
Το αίτημα, όπως ανέφερε ο Δήμαρχος, τέθηκε στη βάση των υπομνημάτων των πρακτόρων και ξενοδόχων της Λέσβου, αλλά και του Δημάρχου Λήμνου, Αντώνη Χατζηδιαμαντή, που αναφέρονται σε καταστροφικά για τον τουρισμό αποτελέσματα.

 

…για καλύτερες συγκοινωνίες
Απ’ την πλευρά του, ο κ. Σπιλάνης εξήγησε ότι έχει θέσει δυο φορές, πέρυσι τον Οκτώβριο αλλά και το Φεβρουάριο, τις προτάσεις του για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, αλλά δεν εισακούστηκαν, όπως είπε, απ’ τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Στο δια ταύτα, η αντιπροσωπεία του Δήμου Λέσβου ενημερώθηκε πως το «Ionian Sky» θα εκτελεί δρομολόγια έως τις 4 Αυγούστου, οπότε και επανέρχεται στην άγονη γραμμή το «Θεόφιλος».
Όλα αυτά βέβαια δεν συνιστούν παρά μόνο την αποσπασματική αντιμετώπιση ενός απ’ τα κυρίαρχα ζητήματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη του νομού Λέσβου. Έτσι για να μην αναρωτιόμαστε τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε, ή γιατί χρόνο με το χρόνο χάθηκαν οι καραβιές των επισκεπτών απ’ τη Βόρεια Ελλάδα.
ΜΑΡ.ΠΛ.

 

Η απόλυτη διάλυση
Για τα θέματα που καίνε την αυτοδιοίκηση πρόκειται να συνεδριάσει τις επόμενες μέρες η Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) Βορείου Αιγαίου, προκειμένου να εκτιμήσει τα γεγονότα και να λάβει τις οριστικές της αποφάσεις. Ήδη όμως ο Πρόεδρος της ΠΕΔ, Πολύδωρος Λαμπρινούδης, με δήλωσή του, σημείωσε πως το οριστικό κλείσιμο των δήμων και η παραίτηση όλων των αιρετών οργάνων της αυτοδιοίκησης, είναι η μόνη απάντηση σ’ αυτή τη λαίλαπα, που στο πέρασμά της εξαθλιώνει ανθρώπινες ψυχές, τρομοκρατεί, ισοπεδώνει και παρασύρει τα πάντα.
Ή όπως υπογράμμισε ο Δήμαρχος Χίου: «Τους παραδίδουμε τα κλειδιά των δήμων, για να ολοκληρώσουν τη διάλυση των πάντων…».
ΜΑΡ.ΠΛ.

 

Με το δίκιο...
Μέρος της κριτικής που έγινε χθες στο Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου για το θέμα του «Ταρλά», αφορούσε στον Υπουργό Δικαιοσύνης, Χαράλαμπο Αθανασίου, και στη μεσολάβησή του για τη χρηματοδότηση των εργασιών στο γήπεδο με ένα εκατ. ευρώ.
«Είτε έτσι όμως, είτε αλλιώς, πάλι θα κατηγορούσατε τον Υπουργό γιατί δεν θα έκανε ό,τι μπορούσε για να εξασφαλιστεί το αναγκαίο κονδύλι», έσπευσε να σχολιάσει ο Νάσος Γιακαλής, αυτοαναγορευόμενος, όπως σχολίαζε στη συνέχεια, όχι σε αυτόκλητο υπερασπιστή του κ. Αθανασίου, αλλά του δίκιου, αφού «κάποιοι δεν είναι με τίποτα ικανοποιημένοι».    
ΜΑΡ.ΠΛ.

 

Καθυστερήσεις με το «καλημέρα»
Ξεκίνησε τελικά την Κυριακή, τα δρομολόγια του το «Ionian Sky», αλλά με πολύωρη καθυστέρηση. Το πλοίο έφυγε από τον Πειραιά περί τις 5.30 το πρωί. Αποτέλεσμα ήταν να μην τηρηθούν οι ώρες άφιξης και αναχώρησης του πλοίου στα νησιά του Βορείου Αιγαίου που είχαν ανακοινωθεί. Χθες Δευτέρα επρόκειτο να αναχωρήσει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης περί τις 8 το απόγευμα αν και η προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του ήταν στις 3 το μεσημέρι, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Αιτία, η καθυστερημένη άφιξη του στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας ή, όπως συνηθίζουν να λένε οι Μυτιληνιοί, το έχει η κούτρα της (σ.σ. ΝΕΛ) να κατεβάζει ψείρες.
Ν.Μ.

 

Ταφόπλακα στα Επιμελητήρια
Με παρέμβαση της, η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας ζητάει να μην καταργηθεί η υποχρεωτική συμμετοχή των επιχειρήσεων στα Επιμελητήρια. Πρόκειται για ένα μέτρο που συζητούνταν εδώ και πολύ καιρό. Αν ληφθεί, θα αποτελέσει την ταφόπλακα για τα Επιμελητήρια όλης της χώρας, που ήδη βρίσκονται σε άθλια κατάσταση.
Ν.Μ.

 

Τι λέει ο ισολογισμός
Ο ισολογισμός της πρώτης χρήσης εκκαθάρισης της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου - Λήμνου, λέει ότι ένα στα δύο ευρώ που δίνονταν δάνειο από την Τράπεζα, ήταν σα να πετιόταν σε πηγάδι δίχως πάτο. Οι συνολικές επισφαλείς απαιτήσεις της Τράπεζας είναι 31,4 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, που δείχνει πως πέρα από τα μεγάλα θαλασσοδάνεια, υπήρχαν και πολλά μικρά δάνεια, που δεν είχαν επαρκείς εξασφαλίσεις.
Ν.Μ.

 

Για σκότωμα;
Δεν ήταν λίγα τα τηλεφωνήματα των αναγνωστών που έκαναν λόγο για επικίνδυνη σήμανση. Συγκεκριμένα, αναφερόντουσαν στο δρόμο της Παγανής και στις «διαρρυθμίσεις» που έγιναν έως ότου αποκατασταθεί η βλάβη στο οδικό δίκτυο και δοθεί ο δρόμος πάλι σε κυκλοφορία. Εκείνοι που τον διέσχισαν για πρώτη φορά, σίγουρα θα ταρακουνήθηκαν πατώντας το γκάζι γιατί η αλλαγή ήταν εκτός από απρόοπτη και κάπως περίεργη όσον αφορά στη σήμανση. Οι ντόπιοι που πηγαινοέρχονται, έχουν συνηθίσει πλέον την αλλαγή αυτή, αλλά τι γίνεται με τους ξένους που επισκέπτονται για πρώτη φορά το νησί ή εκείνους που κατάγονται από τη Λέσβο και έρχονται κάθε χρόνο για διακοπές; Ας ελπίσουμε πάντως, να μην σημειωθεί κάποιο ατύχημα το επόμενο διάστημα.
Α.Κου

 

Κοντός ψαλμός…
Τους επόμενους μήνες είπε στα μέλη του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου να τον κρίνουν, ο νέος Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Ο κ. Γεωργιάδης παραβρέθηκε στην συνδιάσκεψη των προέδρων των κατά τόπους συλλόγων και υποσχέθηκε να δώσει γρήγορα λύσεις ειδικά στα προβλήματα που αφορούν τα νησιά. Βέβαια κάτι τέτοιο έχει ειπωθεί από αρκετούς χωρίς όμως αποτέλεσμα... Το σίγουρο είναι ότι δεν θα αργήσουν να φανούν οι πραγματικές προθέσεις. Κοντός ψαλμός αλληλούια.
Α.Κου

 

Προσοχή ατύχημα…
Το ποιος φταίει για το ατύχημα που έγινε πριν λίγες ημέρες στο Σκόπελο, διερευνάται. Αναμφισβήτητα όμως, οι ανωμαλίες που υπάρχουν στο δρόμο, όπως αναφέρουν στελέχη της Τροχαίας, μπορούν να αποτελέσουν αιτία ατυχήματος ή δυστυχήματος. Οι ανωμαλίες μπορεί να βγάλουν το όχημα κάποιου εκτός ρεύματος και να βρεθεί ο οδηγός αντιμέτωπος με άλλο όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Γεγονός είναι ότι το οδικό δίκτυο του νησιού βρίσκεται σε μαύρα χάλια. Όμως μεγαλύτερο θυμό νοιώθουν οι κάτοικοί της Λέσβου, όταν παθαίνουν ζημιές, έργα που κατασκευάστηκαν πρόσφατα.
Α.Κου

 

Τουφεκιές στον αέρα;
Σήμερα θα γίνει γνωστό αν το τελεσίγραφο που είχαν στείλει οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων της περιοχής της Καλλονής, ήταν οριστικό ή θα χαρακτηριστεί… τουφεκιά στον αέρα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου της Δημοτικής Ενότητας Καλλονής, Θανάση Ελευθερίου, μέχρι χτες το μεσημέρι δεν υπήρξε ανταπόκριση εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στα αιτήματα που υποβλήθηκαν. Βάσει του εγγράφου που κοινοποιήθηκε, το οποίο υπέγραψαν οι πρόεδροι των χωριών, η μη ανταπόκριση σημαίνει ότι θα καταληφθεί το κτήριο όπου στεγαζόταν το Δημαρχείο της Καλλονής έως ότου ικανοποιηθούν τα αιτήματα.
Α.Κου

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey