Σε Πανελλήνιο διαγωνισμό Εκπαιδευτικών

Η Γιάννα Πατιού Η Γιάννα Πατιού

2ο βραβείο παραμυθιού στη Γιάννα Πατιού!

13/06/2018 - 17:33 Ενημερώθηκε 14/06/2018 - 17:35

Το 2o Βραβείο στον Πανελλήνιο διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού από εκπαιδευτικούς απέσπασε η Μυτιληνιά εκπαιδευτικός, Γιάννα Πατιού από το Τμήμα ένταξης του 3ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης. Το παραμύθι της είχε τίτλο «Στην άκρη του Ονείρου;»

Στον 1ο  Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού από Εκπαιδευτικούς συμμετείχαν περισσότεροι από 100 εκπαιδευτικοί απ’ όλη την Ελλάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι πραγμάτωσε τον στόχο του, να εμπνεύσει τους εκπαιδευτικούς να στοχαστούν, να ονειρευτούν όπως τα μικρά παιδιά και να δημιουργήσουν τις δικές τους παραμυθιακές ιστορίες.

Το απαιτητικό έργο της αξιολόγησης των υποβληθέντων κειμένων με διαδικασίες  ανώνυμης κρίσης υλοποίησε επιτροπή που στελέχωσαν: η κα Λίλια Κυρίτση (εκπαιδευτικός - συγγραφέας) και η κα Κατερίνα Παπαστεργίου (εκπαιδευτικός- συγγραφέας) μέλη της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς.

Η δραστήρια εκπαιδευτικός Γιάννα Πατιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να διευρύνει τις γνώσεις της, αλλά και τη συγγραφή της. Τον Μάιο συμμετείχε στην έκθεση βιβλίου εκπαιδευτικών «Ημέρες Πολιτισμού» που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Το 2015 κυκλοφόρησε το βιβλίο της «οδηγός Ανίχνευσης Δυσκολιών στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία» που απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς και αποτελεί έναν εμπεριστατωμένο τρόπο να εντοπιστούν οι ελλείψεις ή οι αδυναμίες του μικρού μαθητή.

Ο «Οδηγός» της κ. Πατιού

«Ο “Οδηγός Ανίχνευσης (Πρώιμων) Δυσκολιών στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία” είναι ένας εμπεριστατωμένος τρόπος να εντοπιστούν οι ελλείψεις ή οι αδυναμίες που ενδεχομένως παρουσιάζει ο μαθητής της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Στην τόσο ευαίσθητη και κρίσιμη αυτή ηλικία, είναι πολύ σημαντικό να τεθούν εξ αρχής σωστές βάσεις, πάνω στις οποίες θα στηριχθεί ολόκληρο το οικοδόμημα της γνώσης. Για το λόγο αυτόν, είναι ουσιώδους σημασίας η έγκαιρη και πρώιμη ανίχνευση των δυσκολιών», λέει στο «Ε» η συγγραφέας του βιβλίου, Γιάννα Πατιού.

Το βιβλίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς που θέλουν να βοηθήσουν εμπράκτως το παιδί τους, γιατί ανησυχούν και προβληματίζονται για την πρόοδο του στο σχολείο. Είναι ένα πρακτικό βιβλίο και όχι θεωρητικό, με ασκήσεις και όχι θεωρίες. Γι’ αυτό και είναι προσιτό και εύκολο στη χρήση για όλους.

«Μέσα από μια σειρά ασκήσεων που καλύπτουν όλους τους τομείς ανάπτυξης του παιδιού (γλωσσικές δεξιότητες, γραφή, γνωστικές δεξιότητες, μαθηματική σκέψη, κίνηση, μνήμη, προσωπική και ψυχολογική εικόνα κ.α.), και με αναλυτική εισαγωγή σε κάθε κεφάλαιο, με σαφείς και απλές οδηγίες, ο γονιός και ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανιχνεύσει και να εντοπίσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο μαθητής, ώστε να επέμβει εγκαίρως και να καλύψει τα κενά.

Παράλληλα, το βιβλίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βοηθητικό εργαλείο απ’ όλα τα παιδιά, εξασφαλίζοντας σχολική ετοιμότητα», καταλήγει η κ. Πατιού.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey