Visitlesvos.gr

O Αντιδήμαρχος Τουρισμού & Επιχειρηματικότητας, Νίκος Γιαννάκας O Αντιδήμαρχος Τουρισμού & Επιχειρηματικότητας, Νίκος Γιαννάκας Φωτογραφία Αρχείου: Ελένη Γαλάνη

10.000 ευρώ για λογότυπο τουριστικής προβολής

25/04/2024 - 11:44

Με απόφασή του (ΑΔΑ:97Φ446ΜΓΘΓ-96Θ)  το Δημοτικό Συμβούλιο Μυτιλήνης ενέκρινε κατά πλειοψηφία την δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού λογότυπου για τις ετήσιες διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικής προβολής του Δήμου Μυτιλήνης, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 10.000 ευρώ.

Η εισήγηση έγινε από τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού & Επιχειρηματικότητας, Νίκο Γιαννάκα ο οποίος ανάφερε πως ένα από τα βασικότερα στοιχεία για την εκτέλεση μιας καμπάνιας τουριστικής προβολής με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας και την ταυτοποίηση του προορισμού της Λέσβου, αποτελεί η δημιουργία ενός σύγχρονο λογότυπου.  Σύμφωνα με την από 28/12/2018 εγκύκλιο του ΕΟΤ όλοι οι εθνικοί φορείς τουρισμού θα πρέπει να υιοθετήσουν την διεύθυνσης visit και το τοπωνύμιό τους με λατινική γραφή. Τελικός στόχος είναι οι ιστοσελίδες όλων των προορισμών της χώρας να καταχωρηθούν στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ www.visitgreece.gr

Ακόμη ανέφερε ότι στο πλαίσιο του έργου «Ολοκληρωμένη δράση προβολής και ανάδειξης του Τουριστικού και Πολιτιστικού πλούτου της Λέσβου με χρήση καινοτόμων εφαρμογών πληροφορικής» της πράξης «ολοκληρωμένη δράση προβολής και ανάδειξης του τουριστικού και πολιτιστικού πλούτου της Λέσβου με χρήση καινοτόμων εφαρμογών πληροφορικής» το οποίο εντάχθηκε στο ΠΕΠ Βορείου Αιγαίου 2014-2020, ο Δήμος Μυτιλήνης παρέλαβε τον Νοέμβριο του 2023 τον πληροφοριακό ιστότοπο με διεύθυνση www.visitlesvos.gr H συγκεκριμένη ιστοσελίδα περιλαμβάνει την καταγραφή των τουριστικών πόρων, τα αξιοθέατα, την ιστορία, τις παραδόσεις, τα προϊόντα ΠΟΠ καθώς και εκδηλώσεις που μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
«Προτείνουμε την δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού λογότυπου το οποίο θα χρησιμοποιείται στις ετήσιες διαφημιστικές καμπάνιες του Δήμου Μυτιλήνης και θα αφορά το brand προορισμού της Λέσβου με τίτλο «visitlesvos». Το λογότυπο θα πρέπει να ακολουθεί τις παγκόσμιος τουριστικές τάσεις και να συμπεριλαμβάνει τέτοια στοιχεία ώστε να οπτικοποιεί τα πλέον αξιοποιήσιμα χαρακτηριστικά της Λέσβου έχοντας ως απώτερο σκοπό την διεθνή ταυτοποίηση του προορισμού. Το τουριστικό λογότυπο θα χρησιμοποιείται όχι μόνο στην τουριστική προβολή του Δήμου Μυτιλήνης αλλά και σε υλικό εκδηλώσεων, συνεδρίων και γενικότερα δράσεων εξωστρέφειας και δημοσίων σχέσεων. Με βάση το λογότυπο θα εκπονηθεί και σχετική μελέτη που θα περιλαμβάνει το σύνολο της ταυτότητας του προορισμού της Λέσβου».

Η δαπάνη για τη δημιουργία του τουριστικού λογότυπου και της μελέτης ταυτότητας του προορισμού προϋπολογίζεται στα 10.000 ευρώ.

Την εισήγηση καταψήφισαν τα μέλη της Λαϊκής Συσπείρωσης Παναγιώτης Αυγουστίδης και Νίκη Τσιριγώτη.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey