Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα αγγλικά είναι η πρώτη ξένη γλώσσα που κάθε γονιός ονειρεύεται ότι θα μάθει το παιδί του. Σήμερα, το ελληνόπουλο που γνωρίζει αγγλικά, έχει ανοιχτούς ορίζοντες επικοινωνίας και διευρύνει τις δυνατότητες επαγγελματικής επιτυχίας του. Όμως, τώρα, το καλοκαίρι είναι σωστό να συνεχίσει να διδάσκεται αγγλικά το παιδί μας;
Πρωταρχικός σκοπός γονιού και δασκάλου πρέπει να είναι να αγαπήσει το παιδί την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, ακολουθώντας τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όλοι οφείλουν να θυμούνται ότι τα παιδιά λατρεύουν το παιχνίδι και ότι οι διακοπές πρέπει να προσφέρουν ξεγνοιασιά. Καλοκαίρι, παιχνίδι, ξεγνοιασιά, αγγλικά: ας δούμε πώς αυτά μπορούν να συνταιριάσουν!
Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά έχουν αυθορμητισμό και είναι γεμάτα συναίσθημα. Πριν την εποχή των διακοπών, είναι καλό να συζητήσουμε μαζί τους το πρόγραμμα του καλοκαιριού και, με σοβαρό τρόπο, να βάλετε μέσα στις δραστηριότητες και το «Αγγλικό Παιχνίδι». Αυτό θα είναι μία δραστηριότητα την ημέρα, ημίωρης διάρκειας, που θα συνδυάζει το παιχνίδι με τα αγγλικά.
Μια βόλτα στο δάσος, μια βαρκάδα ίσως και με ψάρεμα, ένα ξεκούρασμα με παγωτό. Η μουσική, το βιβλίο, το περιοδικό, οι τουρίστες, μία ταινία, το μπάνιο. Όλα μπορούν να γίνουν αφορμή για σύντομη συζήτηση στα αγγλικά. Το όφελος θα είναι και άμεσο και καθοριστικό για το μέλλον. Το παιδί εξοικειώνεται με τα αγγλικά, προσπαθεί να πει λέξεις και προτάσεις - η εκμάθηση τα χρόνια που ακολουθούν, είναι ταχύτερη.
Κίνδυνος να κουραστεί ο μαθητής δεν υπάρχει όταν ακολουθηθεί πιστά η κατάλληλη μέθοδος. Όπως παίζει στα ελληνικά, έτσι ακριβώς θα συνηθίσει και τα αγγλικά. Θα σας τονίσω δε, το συναισθηματικό δέσιμο που αναπτύσσεται μεταξύ του παιδιού και του γονιού, γιατί οι δυο τους κάνουν κάτι ΜΑΖΙ.
Ακόμη, μέσα από το Παιχνίδι στα Αγγλικά, το παιδί αποκτά περισσότερη αυτοπεποίθηση, φωνολογική ετοιμότητα και μαθησιακή ετοιμότητα. Η οργάνωση και η γνωστική ενδυνάμωση του εγκεφάλου των μικρών παιδιών που προσφέρει ο τρόπος αυτός της εκπαίδευσης ξένης γλώσσας, με βιωματική μέθοδο - δηλαδή, η μάθηση παίζοντας -, είναι αποδεδειγμένα καθοριστικής σημασίας.
Στην περίπτωση που υπάρχει από το παιδί δυσκολία στη συνεργασία και δυσθυμία σε κάθε δραστηριότητα, οι ειδικοί προτείνουν στους γονείς και το παιδί να συμβουλευτούν κάποιο Ειδικό Σύμβουλο Παιδιού για να ελέγξει τα πραγματικά αίτια. Οι ειδικοί γνωρίζουν τρόπους που εξονυχιστικά «διακρίνουν» τους λόγους που το παιδί βαριέται ή απομονώνεται ή παλιμπαιδίζει. Σήμερα, οι τυχόν μαθησιακές δυσκολίες έχουν το δικό τους τρόπο διαχείρισης.
Συμπερασματικά καταλήγουμε ότι το παιχνίδι και οι καλοκαιρινές δραστηριότητες βοηθάνε στην εκμάθηση και εξάσκηση της ξένης γλώσσας. Γονείς και παιδιά εξασφαλίζουν ακόμη έναν τρόπο χαράς στη διάρκεια των διακοπών.