Επιστολή Βογιατζή σε Μουτζούρη

O πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, Βασίλης Βογιατζής O πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, Βασίλης Βογιατζής Φωτογραφία Αρχείου: Ελένη Γαλάνη

Δράσεις προώθησης και διαφήμισης της Λέσβου προτείνει η Ένωση Ξενοδόχων

21/03/2023 - 12:00

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, Βασίλης Βογιατζής με επιστολή του, στον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κώστα Μουτζούρη, που ακολούθησε της συνάντησής τους, προτείνει σειρά δράσεων που στόχο έχουν την προώθηση της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού.

Press trip 7.500 €

Σε αυτές περιλαμβάνονται η Διοργάνωση PRESS TRIP (επίσκεψη του νησιού από κορυφαίους δημοσιογράφους) στα μέσα Μαΐου για να μεταφέρουν με θετικό τρόπο στους αναγνώστες τους την εμπειρία τους από την επίσκεψη στο νησί της Λέσβου. Το κόστος, όπως αναφέρεται, ανέρχεται στις 7.500,00€ [πλέον ΦΠΑ 24%].

Workshop 12.000 €

Ακόμη προτείνεται η συμμετοχή της Περιφέρειας στα ακόλουθα work shop: Alternative Tourism & Gastronomy Workshop που διοργανώνεται στην Σουηδία 27 Απριλίου 2023, στο  Greek Tourism & Gastronomy Workshop που διοργανώνεται στο  Βέλγιο στις 26 Οκτωβρίου 2023 και στο Greek Tourism & Gastronomy Workshop που διοργανώνεται στην Πολωνία 8 και 9 Δεκεμβρίου 2023. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στις 12.000,€ [πλέον ΦΠΑ 24%].

«Τις άνω λεπτομέρειες παροχών για κάθε δράση υπάρχουν στην προσφορά της εταιρίας TIME TOURISM MEDIA & EVENTS, που έχετε λάβει στο γραφείο σας» αναφέρεται στην επιστολή.

Διαφήμιση πτήσεων 30.000 €

Στις δράσεις όπως αναφέρεται περιλαμβάνεται η διαφήμιση πτήσεων. «Θα θέλαμε κατόπιν συνεννοήσεως και με την Ένωση Πρακτόρων και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που εξειδικεύονται στο incoming tourism (τσάρτερ) να γίνει συν διαφήμιση πτήσεων υπό την αίρεση ότι υπάρχει ξεχωριστό σχέδιο προώθησης (marketing plan) για το νησί της Λέσβου από τους Tour operator για τις χώρες Ηνωμένο Βασίλειο, Χώρες Σκανδιναβίας, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Τσεχία. To κόστος για αυτή την δράση υπολογίζεται σε 10.000,00€ ανά προγραμματισμένη πτήση ανά έτος. Παράδειγμα: αν από το Ηνωμένο Βασίλειο προγραμματίζονται 3 πτήσεις την εβδομάδα τότε το συνολικό ποσό για την συν διαφήμιση είναι 30.000,00 €» σημειώνεται χαρακτηριστικά.

DMMO

«Για το DMMO, δηλαδή για την εταιρία διαχείρισης του προορισμού της Λέσβου (DESTINATION MANAGER) η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου δεσμεύεται να προτείνει στο εγγύς μέλλον, καθότι πρόκειται για μια κίνηση η οποία θα έχει και συνεχείς δράσεις αλλά και θα εγγυηθεί ένα μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα, να προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση ώστε το νησί μας να έχει τα μέγιστα οφέλη από αυτή την πρόταση» σημειώνεται στην επιστολή.

Τέλος, αναφέρεται ότι το συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων θα φέρει σύντομα και άλλες προτάσεις για δράσεις που θα ενισχύσουν την τουριστική προβολή της Λέσβου και συνεπώς την αύξηση του τουρισμού.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey