Αναβάθμιση του «Θεόφιλος» και νέο πλοίο για τη θερινή περίοδο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, προβλέπει ο σχεδιασμός της ΝΕΛ για τη νέα χρονιά.
Μόνιμο το «Θεόφιλος» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη
Αναβάθμιση του «Θεόφιλος» και νέο πλοίο για τη θερινή περίοδο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, προβλέπει ο σχεδιασμός της ΝΕΛ για τη νέα χρονιά. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει σειρά πλοίων που δραστηριοποιούνται στη Μεσόγειο και ειδικότερα στην Ισπανία. Στόχος της είναι να βρει το πλοίο που θα μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη τη θερινή περίοδο δίπλα στο «Θεόφιλος». Η ΝΕΛ θα χρειαστεί ένα ακόμη πλοίο για τον στόχο της στην περίπτωση που το «Μυτιλήνη» και το «European Express» κερδίσουν τους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές που διεκδικούν.
Σύντομα πρόκειται να βγει εκτός δρομολογίων το «Θεόφιλος» για την ετήσια ακινησία του. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, θα γίνουν εκτεταμένες εργασίες ανακατασκευής του πλοίου στον τομέα του ξενοδοχειακού του εξοπλισμού. Παράλληλα θα τοποθετηθεί στο πλοίο, ηλεκτρική σκάλα που θα διευκολύνει τους επιβάτες, κύρια τους υπερήλικες.
Και στις μηχανές
Ο σχεδιασμός της ΝΕΛ περιλαμβάνει επεμβάσεις και στις μηχανές του πλοίου ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα του. Η ΝΕΛ θα ήθελε το πλοίο να κινείται με ταχύτητα 20 μιλίων ανά ώρα. Εκτιμάται ότι αυτές οι κινήσεις είναι ικανές να αναβαθμίσουν το πλοίο και να του δώσουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά το «Νήσος Χίος» της Hellenic Seaways το καλοκαίρι. Διότι το «Θεόφιλος» έχει πολύ μεγάλο πρωτόκολλο, καθώς μπορεί να μεταφέρει 1.660 επιβάτες το καλοκαίρι και 938 το χειμώνα και 443 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 224 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 60 φορτηγά.
Το «Νήσος Χίος» έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 1.715 επιβάτες και 418 Ι.Χ. Όμως το μεγάλο πλεονέκτημα του, είναι ότι η ταχύτητα του φθάνει στα 28,4 μίλια ανά ώρα (η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι περί τα 25 μίλια ανά ώρα).
Η μονιμοποίηση του «Θεόφιλος» στη βασική γραμμή του Βορείου Αιγαίου, σημαίνει ότι θα πρέπει να αναμένεται μονιμοποίηση και των πλοίων «Ταξιάρχης» και «Aqua Maria» στις γραμμές της Λήμνου.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Χτυπάει άγονες
Η αποχώρηση του «Νήσος Μύκονος» από τη γραμμή Πειραιάς - Ικαρία - Σάμος, ενεργοποίησε το ενδιαφέρον της ΝΕΛ για τις γραμμές της Σάμου. Η εταιρεία κατέθεσε προσφορά για να πάρει την άγονη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Ικαρία - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ με το «European Express». Αν η ΝΕΛ πάρει τη γραμμή, το καλοκαίρι σκοπεύει να κάνει προέκταση του δρομολογίου ως την Καβάλα. Επίσης το «Ταξιάρχης» θα προεκτείνει τα δρομολόγια του ως την Αθήνα. Επί της ουσίας, θα υλοποιηθεί ο σχεδιασμός που είχε παρουσιάσει η ΝΕΛ το καλοκαίρι. Την ίδια γραμμή διεκδικεί η ΑΝΕΚ με το «Ιεράπετρα».
Επίσης η ΝΕΛ διεκδικεί να πάρει τις άγονες γραμμές α) Πειραιάς, Πάτμος, Λειψοί, Λέρος, Κάλυμνος, Κως, Σύμη, Ρόδος, β) Πειραιάς, Αστυπάλαια, Κάλυμνος, Κως, Νίσυρος, Τήλος, Ρόδος και γ) Πειραιάς, Κάλυμνος, Κως, Νίσυρος, Τήλος, Ρόδος με το «Μυτιλήνη». Τις ίδιες γραμμές διεκδικεί και η Blue Star Ferries με το «Διαγόρας».
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού αναμένεται να γίνουν γνωστά στις 8 Ιανουαρίου. |