Μεγάλες ζημίες και για την HSW

01/07/2012 - 05:56
Μεγάλη μείωση του μεταφορικού του έργου υπέστη ο όμιλος Hellenic Seaways, σύμφωνα με την έκθεση του προέδρου Γιάννη Βαρδινογιάννη. Το 2009 τα πλοία του Ομίλου ήταν 26, ενώ το 2010 24.
Μεγάλη μείωση του μεταφορικού του έργου υπέστη ο όμιλος Hellenic Seaways, σύμφωνα με την έκθεση του προέδρου Γιάννη Βαρδινογιάννη. Το 2009 τα πλοία του Ομίλου ήταν 26, ενώ το 2010 24.

Οι επιβάτες που μετέφεραν τα πλοία του Ομίλου το 2009 ήταν 4,72 εκατομμύρια, ενώ το 2010 περιορίστηκαν στα 3,91 εκατομμύρια (μείωση 17,2%). Οι μεταφορές Ι.Χ. και δικύκλων μειώθηκαν κατά 20%. Συγκεκριμένα, από τα 524.081 που ήταν το 2009, υποχώρησαν στα 419.337 το 2010. Ακόμη πιο μεγάλη ήταν η μείωση των φορτηγών που μετέφεραν τα πλοία της. Συγκεκριμένα, από τα 92.223 το 2009 έπεσε στα 71.427 την επόμενη χρονιά, μείωση 22,5%.

Στα «κάτω»
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε στα 153,49 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας 13,9% πτώση σε σχέση με το 2009. Η πτώση αυτή αποδίδεται στη μείωση των δρομολογημένων πλοίων και των εκτελεσθέντων δρομολογίων, στη συνολική μείωση της μεταφορικής κίνησης και στην όξυνση του ανταγωνισμού σε πολλές γραμμές.
Παρ’ όλα αυτά, το κόστος λειτουργίας της εταιρείας ανήλθε στα 149,15 εκατ. ευρώ, έναντι 142,52 εκατομμυρίων, κυρίως λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν ζημία ύψους 1,1 εκατομμυρίου έναντι κερδών 31,5 εκατομμυρίων το 2009.
Τα χρηματοοικονομικά έξοδα του Ομίλου ανήλθαν σε 4,62 εκατ. ευρώ, παραμένοντας στα περσινά επίπεδα.
Τα καθαρά μετά από φόρους αποτελέσματα του Ομίλου επιβαρύνθηκαν με έκτακτες ζημίες 4,2 εκατ. ευρώ, που προήλθαν από την πώληση των «Highspeed 2», «Highspeed 3» και «Hellenic Carrier», καθώς και με 1,4 εκατ. ευρώ από την έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης στα κέρδη των επιχειρήσεων. Διαμορφώθηκαν, έτσι, σε ζημιές ποσού 28,9 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 12,7 εκατομμυρίων το 2009.
Οι προοπτικές του Ομίλου, όπως και όλων των εταιρειών του κλάδου, δεν είναι καθόλου ευοίωνες, τόσο λόγω της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας όσο και λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων που συνεχίζουν την έντονα ανοδική πορεία που ξεκίνησε το 2010. Ενδεικτικά, το πρώτο τρίμηνο του 2011 οι τιμές των καυσίμων ήταν κατά 30% αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και διπλάσιες από την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey