«Να γίνει ρύθμιση για τα καύσιμα της Αερολέσχης» ζητούν τα μέλη της

Ειδάλλως, πυροπροστασία γιοκ!

10/10/2013 - 15:05

Την απογοήτευση αλλά και την αγανάκτησή τους εκφράζουν τα μέλη της Αερολέσχης Μυτιλήνης. Αφορμή αποτέλεσε η κατάσταση που δημιουργήθηκε φέτος όσον αφορά στην έγκριση κονδυλίου για την προμήθεια καυσίμων, προκειμένου αεροπλάνο της να μπορεί να κάνει πτήσεις σε ώρες αιχμής συμμετέχοντας με αυτό τον τρόπο στο έργο της πυροπροστασίας.

Την απογοήτευση αλλά και την αγανάκτησή τους εκφράζουν τα μέλη της Αερολέσχης Μυτιλήνης. Αφορμή αποτέλεσε η κατάσταση που δημιουργήθηκε φέτος όσον αφορά στην έγκριση κονδυλίου για την προμήθεια καυσίμων, προκειμένου αεροπλάνο της να μπορεί να κάνει πτήσεις σε ώρες αιχμής συμμετέχοντας με αυτό τον τρόπο στο έργο της πυροπροστασίας.

Παρά τις προσπάθειες που έφτασαν μέχρι και σε επανειλημμένες ερωτήσεις βουλευτών της Λέσβου στον αρμόδιο υπουργό, εν τούτοις η αρμόδια Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) αρνείται να πληρώσει, επικαλούμενη σχετική νομοθεσία.

Όπως είπε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Αερολέσχης Μιχάλης Κουκουβάγιας, αν δε γίνει τροποποίηση στο σχετικό νόμο, το αεροσκάφος της Αερολέσχης δε θα ξαναπετάξει, αφού φέτος το όποιο κόστος το επιβαρύνθηκαν οι ίδιοι.

Από την τσέπη τους…
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην τροπολογία σε νόμο που είχε γίνει αρχές Αυγούστου, βάσει της οποίας οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν να καλύπτουν τις δαπάνες των πιστοποιημένων εθελοντικών οργανώσεων. Μετά από την ψήφισή της, δόθηκε το «πράσινο φως» για τις πτήσεις του αεροσκάφους της Αερολέσχης. Μάλιστα την ίδια περίοδο στάλθηκε έγγραφο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου προς την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου για τη διάθεση της πίστωσης, ωστόσο η απάντηση που πήρε, ήταν αρνητική.

Αποτέλεσμα ήταν το αεροσκάφος να κάνει 10 ώρες πτήσεων στο πλαίσιο της πυροπροστασίας, που κόστισαν 1.800 ευρώ (180 ευρώ το κόστος καυσίμων ανά ώρα), ποσό που πλήρωσε τελικά το Σωματείο.

Έσπευσε δε να επισημάνει ότι η προσφορά του Σωματείου είναι σημαντική, διότι τα μέλη του πετούσαν κάθε μέρα δύο ώρες, τις ώρες αιχμής, ελέγχοντας το νησί από ψηλά για την παρουσία πυρκαγιάς σε σημεία που δεν έχουν πρόσβαση άλλα μέσα. Επίσης τόνισε ότι όλα τα μέλη της Αερολέσχης είναι εθελοντές και προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους στο έργο της πυροπροστασίας.

«Γιατί;»
Αναπάντητο ερώτημα παραμένει για τα μέλη του Σωματείου - και όχι μόνο - το πώς τόσα χρόνια εγκρινόταν το κονδύλι διάθεσης πίστωσης για την προμήθεια βενζίνης για την Αερολέσχη Μυτιλήνης, και τώρα ξαφνικά απαγορεύεται βάσει νόμου κάτι τέτοιο, όπως μνημονεύει στα έγγραφά της η ΥΔΕ. «Αν υπήρχε κάποιο κενό ως προς το τυπικό μέρος, κακώς υπήρχε. Όμως θα πρέπει άμεσα να καλυφθεί. Φέτος ευτυχώς δεν είχαμε μεγάλες φωτιές, αλλά του χρόνου τι θα γίνει αν κάποια δεν εντοπιστεί εγκαίρως και πάρει μεγάλη έκταση; Τότε τι θα γίνει;», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κουκουβάγιας, σημειώνοντας ότι το όλο θέμα έχει να κάνει με την ασφάλεια του νησιού και των πολιτών.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey