Πεντάμηνο κυκλοφοριακού χάους

01/07/2012 - 05:56
Για πέντε περίπου μήνες θα πρέπει να εξαντλήσουν τα όρια ανοχής τους οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Λέσβου, στο βωμό της… «αντοχής» του δρόμου στα Θέρμα.
Για πέντε περίπου μήνες θα πρέπει να εξαντλήσουν τα όρια ανοχής τους οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Λέσβου, στο βωμό της… «αντοχής» του δρόμου στα Θέρμα. Οι δύο γέφυρες που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται εκεί, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου, είναι η λύση η οποία προκρίθηκε για να μην «φαγωθεί» ο δρόμος απ’ τη θάλασσα και υποχωρήσει. Όσο όμως θα εκτελείται το δύσκολο τεχνικά έργο, οι οδηγοί θα πρέπει να έρχονται ή να φεύγουν απ’ τη Μυτιλήνη μέσω της παρακαμπτηρίου οδού της Μόριας, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ταλαιπωρία.

Χθες η νομαρχιακή αρχή και υπηρεσιακά στελέχη εξήγησαν επιτόπου στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης τι ακριβώς θα γίνει στην περιοχή, ζητώντας ταυτόχρονα την κατανόηση των διερχομένων για τα προβλήματα που προκαλούνται απ’ την εκτέλεση των εργασιών.
Στο πλαίσιο της 1ης επαρχιακής οδού Μυτιλήνης - Λάρσου, και με καθυστέρηση αρκετών χρόνων απ’ το υπόλοιπο έργο, όπως είπε ο νομάρχης Παύλος Βογιατζής, «ολοκληρώθηκαν οι μελέτες που αφορούν στο τμήμα του δρόμου στα Θέρμα. Πρόκειται για το τελευταίο αλλά και το δυσκολότερο τμήμα του κεντρικού αυτού άξονα της Λέσβου, που θα ενισχυθεί για να είναι ασφαλές και μακροπρόθεσμα να μην υπάρξει πρόβλημα με τη θάλασσα που ήδη είχε αρχίσει να διαβρώνει το δρόμο».
Στην κατεύθυνση από Μυτιλήνη προς Λάρσο θα κατασκευαστεί μία γέφυρα μήκους 46 μέτρων και στη συνέχεια στην ίδια πορεία θα γίνει και μια δεύτερη γέφυρα μήκους 110 μέτρων. Όπως εξήγησαν οι τεχνικοί, οι δύο αυτές γέφυρες δε θα είναι υπερυψωμένες αλλά θα βρίσκονται στο ίδιο, με τον υφιστάμενο σήμερα δρόμο, επίπεδο.
Το κόστος του συγκεκριμένου τμήματος υπολογίζεται, όπως ανέφερε ο αντινομάρχης Θοδωρής Βαλσαμίδης, στο 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ περίπου το τριπλάσιο είναι το κόστος όλης της εργολαβίας που χρηματοδοτείται απ’ το ΠΕΠ Βορείου Αιγαίου.

120 πάσσαλοι

Προκειμένου να υποστηριχθεί ο δρόμος και να μη φύγει, όπως είπε ο νομάρχης, η άσφαλτος κάποια στιγμή στη θάλασσα, με ειδικό γεωτρύπανο θα ανοίξουν 120 συνολικά λάκκοι, βάθους 16 μέτρων ο καθένας. Σε αυτούς τους φρεατοπασσάλους, όπως χαρακτηρίστηκαν, θα τοποθετηθεί μπετόν και σιδερένιος σκελετός, ώστε να δημιουργηθεί ένα στέρεο και καλά «γειωμένο» υπόβαθρο, πάνω στο οποίο θα «στηρίζονται» οι δύο γέφυρες. Περίπου οκτώ φρεατοπάσσαλοι, όπως εξήγησε ο γενικός διευθυντής της νομαρχίας, Γιώργος Σπανέλλης, θα στηρίζουν δέκα μέτρα οδού.
«Αυτό που πραγματικά μας λυπεί είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να επιταχυνθεί η εκτέλεση του έργου, ώστε να περιοριστεί το διάστημα που είτε η μία, είτε η άλλη λωρίδα κυκλοφορίας θα είναι κλειστή», τόνισε ο κ. Βογιατζής προσθέτοντας ότι καθημερινά θα κατασκευάζονται τρεις με τέσσερις φρεατοπάσσαλοι και στη συνέχεια θα γίνει από πάνω ο δρόμος.
Στην ίδια ενημέρωση, ο νομάρχης εξήγησε ότι πολύ σύντομα τελειώνουν οι εργασίες στο τμήμα της Παγανής, όπου ολοκληρώνεται η ασφαλτόστρωση, ενώ προσέθεσε πως για τις ημέρες του Πάσχα θα γίνει ολιγοήμερη διακοπή των εργασιών, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα στην κυκλοφορία.
«Αν κλείναμε το δρόμο θα επισπευδόταν το έργο, αλλά κρίναμε πως θα δημιουργούνταν σοβαρότατο πρόβλημα στους καταστηματάρχες, για αυτό και όλους τους επόμενους μήνες θα γίνεται εκ περιτροπής διακοπή της κυκλοφορίας, ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών, πότε στη μία, και πότε στην άλλη λωρίδα», ανέφερε ο κ. Βογιατζής.
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey