Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε ότι το β΄ τρίμηνο του 2010 η επιβατική κίνηση στα λιμάνια όλης της χώρας μειώθηκε κατά 6,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2009 προς το 2008 είχε σημειωθεί μείωση 5%.
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε ότι το β΄ τρίμηνο του 2010 η επιβατική κίνηση στα λιμάνια όλης της χώρας μειώθηκε κατά 6,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2009 προς το 2008 είχε σημειωθεί μείωση 5%.
Η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων στους ελληνικούς λιμένες το β΄ τρίμηνο 2010 παρουσίασε μείωση κατά 7,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη διακίνηση του β΄ τριμήνου 2009, έναντι μείωσης 4,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2009 με το 2008.
Την Πέμπτη το μεσημέρι ο γενικός εντεταλμένος τής ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, μας έλεγε ότι στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη η συνολική πτώση της επιβατικής κίνησης για το 2010 ανέρχεται στο 23%. Επίσης εκτιμά ότι κατά τη διάρκεια του 2011 η κάμψη θα συνεχιστεί και θα προσεγγίσει το 12%.
Τα επίσημα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η γραμμή είχε φθάσει σε σημείο κορεσμού την προηγούμενη δεκαετία. Αυτό οφείλεται στο ότι η Χίος και η Λέσβος δεν εντάσσονται μέσα στους βασικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας. Έτσι, οι αποβιβασθέντες στο λιμάνι της Μυτιλήνης το 2004 ήταν 263.000 άτομα, το 2005 256.000 άτομα, το 2006 ήταν 278.000 άτομα και το 2007 276.000 άτομα. Στο λιμάνι της Χίου οι αποβιβασθέντες το 2004 ήταν 203.000 άτομα, το 2005 ήταν 222.000 άτομα, το 2006 ήταν 253.000 άτομα και το 2007 ήταν 253.000 άτομα.