Η έναρξή τους μπορεί να ανακοινωθεί ακόμη και μέσα στην εβδομάδα

Financial Times: Έρχονται τα συνδρομητικά κανάλια στο YouTube

09/05/2013 - 16:19

Έτοιμο να παρουσιάσει μια νέα συνδρομητική υπηρεσία είναι το YouTube, υποστηρίζουν οι Financial Times. Η σχετική ανακοίνωση είναι πιθανόν να γίνει ακόμη και μέσα στην εβδομάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα, καθώς έχουν οριστικοποιηθεί και οι τελευταίες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας.

Έτοιμο να παρουσιάσει μια νέα συνδρομητική υπηρεσία είναι το YouTube, υποστηρίζουν οι Financial Times. Η σχετική ανακοίνωση είναι πιθανόν να γίνει ακόμη και μέσα στην εβδομάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα, καθώς έχουν οριστικοποιηθεί και οι τελευταίες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας.

Επικαλούμενη πηγές που «παρακολουθούν από κοντά το επικείμενο λανσάρισμα της υπηρεσίας», η εφημερίδα αναφέρει πως σε πρώτη φάση θα περιλαμβάνει 50 κανάλια, με το κόστος συνδρομής σε κάθε ένα από αυτά να είναι 1,99 δολάρια το μήνα.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μία εποχή όπου αυξάνονται κατακόρυφα τα διαφημιστικά έσοδα των σάιτ αναπαραγωγής βίντεο, όπως το YouTube. Κάτι που επιβεβαιώνεται από τις εκτιμήσεις της εταιρείας αναλύσεων eMarketer, η οποία προβλέπει πως φέτος θα ανέλθουν στα 4,14 δισ. δολάρια, από τα 2,93 δισ. δολάρια που ήταν το 2012.

Από αυτό το ποσό, η πλατφόρμα της Google θα έχει τη μερίδα του λέοντος, με την εταιρεία Pivotal Research να εκτιμά ότι τα έσοδά της θα φτάσουν το 2013, τα 2 δισ. δολάρια και τη Bernstein Research να προβλέπει πως σε λίγα χρόνια «θα ξεπεράσουν» τα 15 δισ. δολάρια.

Ακόμη έτσι κι όμως, τα νούμερα αυτά είναι πολύ μικρά συγκριτικά με το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα 4,14 δισ. δολάρια που υπολογίζονται για φέτος, αντιστοιχούν μόλις στο 2,4% των χρημάτων που θα δαπανηθούν για διαφήμιση.

Έτσι, η συνδρομητική υπηρεσία θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των καναλιών να αποκτήσουν μια νέα εποχή εσόδων, πέρα από τις διαφημίσεις.

Μάλιστα, σύμφωνα με τους Financial Times, οι συνδρομές θα δώσουν την ευκαιρία στους παραγωγούς να δημιουργήσουν νέο τηλεοπτικό περιεχόμενο αποκλειστικά για το YouTube, πέρα από τις παλιότερες ταινίες και σειρές που θα προσφέρουν μέσω της υπηρεσίας.

Εκπρόσωπος του YouTube αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα, αναφέροντας πάντως πως η εταιρεία εξετάζει τη δημιουργία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας, ανάμεσα στο υπόλοιπα πρότζεκτ που μελετά.

Πηγή: kathimerini.gr

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey