Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Η βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς συνιστά παγκόσμιο στόχο. Μια από τις νέες προοπτικές είναι μεγαλύτερα και ταχύτερα λεωφορεία.
Το ολλανδικό Superbus, που κατασκεύασαν από κοινού τα ολλανδικά πανεπιστήμια TU Delft και Rijks Groningen, αποτελεί τη νέα πρόκληση, καθώς έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 250 χλμ./ώρα και να μεταφέρει έως 23 επιβάτες. Το υπερλεωφορείο με τις οκτώ πόρτες έχει μήκος 15 μέτρα, πλάτος 2,55 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα.
Κινείται με ηλεκτρισμό, καλύπτοντας απόσταση έως 210 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα, θερμοπλαστικό fiberglas και πολυκαρβονικό lexan, που είναι 35 φορές ισχυρότερο από το συνηθισμένο ακρυλικό. Παράλληλα, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική του από την Ιταλίδα μηχανικό Antonia Terzi, που παλαιότερα είχε εργαστεί για τα αυτοκίνητα φόρμουλα 1 τής BMW-Williams.
Το λεωφορείο, που δοκιμάστηκε επιτυχώς το φθινόπωρο του 2010, κυκλοφορεί στο ήδη υπάρχον οδικό δίκτυο. Όμως οι κατασκευαστές προσδοκούν πως νέες αρτηρίες θα του επιτρέψουν να πιάσει τη μέγιστη ταχύτητα, συντομεύοντας έτσι σημαντικά το χρόνο της διαδρομής.
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "SCIENCE ILLUSTRATED"