Για να έχουν όλοι πρόσβαση

01/07/2012 - 05:56
Λύση στα προβλήματα πρόσβασης που δημιουργήθηκαν σε πολλές ιδιοκτησίες απ’ την κατασκευή της 1ης Επαρχιακής Οδού Μυτιλήνης - Λάρσου, θα δώσουν δέκα παράπλευροι δρόμοι, που θα κατασκευαστούν εκεί όπου δεν μπορούν να γίνουν κόμβοι.
Λύση στα προβλήματα πρόσβασης που δημιουργήθηκαν σε πολλές ιδιοκτησίες απ’ την κατασκευή της 1ης Επαρχιακής Οδού Μυτιλήνης - Λάρσου, θα δώσουν δέκα παράπλευροι δρόμοι, που θα κατασκευαστούν εκεί όπου δεν μπορούν να γίνουν κόμβοι. Οι παράπλευροι δρόμοι θα κατασκευαστούν απ’ την έξοδο της Μυτιλήνης, στην περιοχή της Παγανής, έως και τη διακλάδωση της Μόριας και θα είναι πλάτους έως 3,50 μέτρα ο καθένας.

Την Παρασκευή, στη συνεδρίαση της αρμόδιας νομαρχιακής επιτροπής Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων και Περιβάλλοντος, εγκρίθηκε η τοπογραφική αποτύπωση των μελετών των παράπλευρων οδών της 1ης Επαρχιακής Οδού Μυτιλήνης - Λάρσου. Η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της επαρχιακής οδού και των προβλημάτων που είχαν δημιουργηθεί με την πρόσβαση σε πολλές υφιστάμενες επιχειρήσεις και ιδιοκτησίες, αποφάσισε να δώσει εντολή να εκπονηθούν μελέτες για την κατασκευή παράπλευρων οδών. Οι μελετητές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων πρότειναν την κατασκευή 10 παράπλευρων οδών.
Οι προτεινόμενοι παράδρομοι θα είναι μονής κατεύθυνσης και το πλάτος τους θα κυμαίνεται από 3,20 έως 3,50 μέτρα, ενώ θα καταβληθεί προσπάθεια η κατασκευή τους να πραγματοποιηθεί εντός της εγκεκριμένης ζώνης απαλλοτρίωσης, εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό είναι αδύνατον.
Την Παρασκευή, μετά την έγκριση του σταδίου της τοπογραφικής αποτύπωσης, η νομαρχιακή επιτροπή έδωσε εντολή για την εκπόνηση των επόμενων σταδίων της μελέτης, ενώ ζητούμενο αποτελεί το πώς θα χρηματοδοτηθούν αυτές οι παρεμβάσεις.
«Η κατασκευή της 1ης Επαρχιακής Οδού Μυτιλήνης - Λάρσου δημιούργησε σοβαρά προβλήματα πρόσβασης σε αρκετές ιδιοκτησίες και τα σοβαρότερα αφορούν τις υφιστάμενες επιχειρήσεις», σημείωσε ο αντινομάρχης Θεόδωρος Βαλσαμίδης, προσθέτοντας πως για το λόγο αυτό η κατασκευή των παράπλευρων οδών κρίνεται απολύτως επιβεβλημένη. «Μετά την ολοκλήρωση των μελετών που έχουμε αναθέσει, θα πρέπει να προγραμματιστεί η κατασκευή τους, προκειμένου αυτός ο βασικός οδικός άξονας να καταστεί ολοκληρωμένος και λειτουργικός», κατέληξε ο ίδιος.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey