Τέσσερα βασικά δρομολόγια με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς αποφάσισε να καταργήσει για τις Κυριακές της χειμερινής περιόδου το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Λέσβου λόγω του μεγάλου κόστους και της μηδενικής κίνησης.
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ σταμάτησε τα δρομολόγια για Πολιχνίτο, Πλωμάρι, Μόλυβο, Ερεσό, επικαλούμενο μηδενική κίνηση και υψηλό κόστος
Τέσσερα βασικά δρομολόγια με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς αποφάσισε να καταργήσει για τις Κυριακές της χειμερινής περιόδου το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Λέσβου. Όπως τονίζει ο πρόεδρός του, τις Κυριακές παρατηρείται δυσανάλογα μεγάλο κόστος, με μηδενική κίνηση και έσοδα, γεγονός που καθιστά ασύμφορη τη διεξαγωγή των δρομολογίων. Ακόμη και με ζημία διατηρούνται τα δύο δρομολόγια προς τα προσκυνήματα του Ταξιάρχη και της Παναγίας, ενώ το ΚΤΕΛ δηλώνει πως αν υπήρχε κάποια συμβολική ενίσχυση απ’ το Δήμο ή κάποιον άλλο φορέα, θα μπορούσαν τα δρομολόγια να συνεχιστούν και το χειμώνα.
Την προηγούμενη Κυριακή 2 Οκτωβρίου, όπως είπε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Χρήστος Παράσχου, τα έξοδα για τα λεωφορεία που κινήθηκαν απ’ τα μεγάλα χωριά προς τη Μυτιλήνη μαζί με την επιστροφή τους ανήλθαν σε 1.200 ευρώ (πληρωμή οδηγών και καύσιμα), ενώ τα συνολικά έσοδα του ΚΤΕΛ ήταν περίπου στο ένα δέκατο του κόστους, και πιο συγκεκριμένα 135 ευρώ.
«Και τα καλοκαίρια, τις Κυριακές η κίνηση είναι ελάχιστη, αλλά τώρα το χειμώνα το κακό παραγίνεται», εξήγησε ο κ. Παράσχου, συμπληρώνοντας πως υπάρχουν λεωφορεία με έναν ή δύο ή και με κανέναν επιβάτη.
«Εμείς ενημερώσαμε και τις αρμόδιες υπηρεσίες και προχωρήσαμε στην απόφαση να διατηρήσουμε μόνο τα δύο δρομολόγια για Μανταμάδο και Αγιάσο, όπου βρίσκονται τα δύο μεγάλα προσκυνήματα (σ.σ. το δρομολόγιο για Άγιο Ραφαήλ καλύπτεται απ’ το Αστικό ΚΤΕΛ), σταματώντας τις Κυριακές τα δρομολόγια από και προς Μόλυβο, Ερεσό, Πολιχνίτο και Πλωμάρι», συνέχισε ο κ. Παράσχου.
Χωρίς κέρδος
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως ανάλογα θα ενημερωθεί και ο Δήμος Λέσβου, ώστε αν επιθυμεί σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ να ενισχύσει τη λειτουργία των γραμμών για τα κυριακάτικα δρομολόγια, κι έτσι να ανακληθεί η απόφαση της διοίκησης για κατάργησή τους.
«Πρέπει να γίνει κατανοητό πως δεν επιζητούμε το κέρδος, αλλά μόνο την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων των γραμμών για τις Κυριακές, αφού δεν μπορούμε ως Υπεραστικό ΚΤΕΛ να αντεπεξέλθουμε σε ζημία που ξεπερνά τις 4.000 ευρώ το μήνα μόνο απ’ τα συγκεκριμένα δρομολόγια», κατέληξε ο κ. Παράσχου.