Σε 1,5 εκατομμύριο ανέρχονται οι Έλληνες που κάνουν τακτική χρήση των υπηρεσιών του Facebook, όμως πιο δραστήριοι στα κοινωνικά δίκτυα είναι οι 85.000 Έλληνες που χρησιμοποιούν το Twitter, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας INNEWS A.E.
Σε 1,5 εκατομμύριο ανέρχονται οι Έλληνες που κάνουν τακτική χρήση των υπηρεσιών του Facebook, όμως πιο δραστήριοι στα κοινωνικά δίκτυα είναι οι 85.000 Έλληνες που χρησιμοποιούν το Twitter, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας INNEWS A.E. Πρόκειται για τα εξάμηνα στοιχεία μέτρησης, δευτέρου και τρίτου τριμήνου 2011, των ενεργών Ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και YouTube.
Η INNEWS παρακολουθεί και αναλύει realtime τις ελεύθερες πληροφορίες που αναρτώνται από Έλληνες στα κοινωνικά δίκτυα. Η παρακολούθηση γίνεται μέσα από την πρώτη ελληνική πλατφόρμα που παρουσίασε τον Απρίλιο του 2011 στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία τής ISNP (Intelligent Social Network Platform), οι ενεργοί Έλληνες χρήστες στο Facebook είναι 1.500.000, στο Twitter 85.000 και στο YouTube 340.000. Ενεργοί θεωρούνται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια, με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.
Σύμφωνα με τη μέτρηση, οι Έλληνες χρήστες τού Twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη. Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το YouTube. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες χρήστες τού Facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του YouTube (comments & videos).
Σημειώνεται ότι το εξάμηνο περιέχει συγκεντρωτικά στοιχεία με περισσότερες από 23.000.000 αναφορές στο Twitter, 60.000.000 αναφορές στο Facebook και 5.000.000 αναφορές Ελλήνων χρηστών στο YouTtube. H INNEWS πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Social Media που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιρειών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.
Πηγή: real.gr