Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Σε μια τολμηρή απόφαση προχώρησαν δύο διευθυντές σχολείων της Λήμνου, αντιδρώντας σφόδρα με το καθεστώς της αξιολόγησης. Πρόκειται για το διευθυντή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας και γραμματέα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης», Κώστα Μαδυτινό, και τη διευθύντρια του Γυμνασίου Μούδρου «Αργύρης Μοσχίδης» και ταμία τής ΕΛΜΕ Λήμνου, Δέσποινα Στυλιανίδου.
Οι δύο διευθυντές προχώρησαν σ’ αυτή την απόφαση συντασσόμενοι με τις θέσεις του Σωματείου τους και γενικότερα του κλάδου, που αντιτίθεται στην επιβολή του «νέου σχολείου», το οποίο χαρακτηρίζουν ως «σχολείο της ημιμάθειας». «Δεν έχουμε την πρόθεση να γίνουμε το μακρύ χέρι της κυβερνητικής πολιτικής, εφαρμόζοντας από τη θέση του διευθυντή την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, δηλαδή την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την καταδίκη συναδέλφων μας σε μισθολογική στασιμότητα, διαθεσιμότητα ή και απόλυση», τονίζουν οι διευθυντές των δύο Σχολείων.
Με την αυτοαξιολόγηση, υποστηρίζουν οι δύο διευθυντές, κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας «συντάσσονται με τις εδώ και πολλά χρόνια κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στοχεύουν όχι στην καλυτέρευση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών στο έργο τους, αλλά στη μετάθεση των δικών τους ευθυνών για την προσαρμογή της εκπαίδευσης στις νέες ανάγκες της οικονομίας της αγοράς, στους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές». Αυτό, όπως λένε, επιτυγχάνεται βάζοντάς τους να ψάχνουν πόρους για τη λειτουργία και συντήρηση των σχολείων, «είτε ζητιανεύοντας σε Μ.Κ.Ο. και φιλανθρωπικές οργανώσεις, είτε βάζοντας οι γονείς πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, είτε συμπράττοντας με επιχειρήσεις που θα εμφανίζονται ως χορηγοί, έχοντας λόγο και για τα προγράμματα των σχολείων. Εκεί στοχεύει και η επιβολή στην ουσία των λεγόμενων projects μέσω της Ευέλικτης Ζώνης».
Όπως υποστηρίζουν στην ανακοίνωσή τους, «θέλουν σχολεία με διαφοροποιημένα προγράμματα, ανάλογα με τη χρηματοδότηση των ιδιωτών και το επίπεδο των μαθητών. Θέλουν σχολεία που θα έχουν ακόμα πιο άνιση αντιμετώπιση των μαθητών, που δε θα έχουν ενιαία προγράμματα διδασκαλίας και βιβλία που δε θα προάγουν πραγματικά την επιστημονική γνώση και την ιστορική αλήθεια».