Μετατροπή της αεροπορικής γραμμής Λήμνος-Θεσσαλονίκη, σε άγονη, ζητά για πολλοστή φορά από την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο Δήμαρχος Μούδρου, Κώστας Αδαμίδης.
Μετατροπή της αεροπορικής γραμμής Λήμνος-Θεσσαλονίκη, σε άγονη, ζητά για πολλοστή φορά από την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο Δήμαρχος Μούδρου, Κώστας Αδαμίδης.
Αφορμή στάθηκε η εξαγγελία του Υπουργού Μεταφορών, Ευριπίδη Στυλιανίδη, για χαρακτηρισμό της αεροπορικής γραμμής Σάμου-Θεσσαλονίκης ως άγονη, η οποία συνοδεύεται και με ανάλογη επιδότηση του εισιτηρίου, η μείωση του οποίου φτάνει και το 40%, κάτι που δεν ισχύει για τη Λήμνο, αλλά για δύο μόνο νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου, τη Σάμο και τη Χίο. Για τη Λήμνο και τη Λέσβο, ισχύει μόνο για την σύνδεση των νησιών μεταξύ τους. Η διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου της Λήμνου και της Χίου, αν και αφορά στη διπλάσια σχεδόν απόσταση, είναι αρκετά μεγάλη, και ο επιβάτης από Λήμνο καλείται να πληρώσει 36 ευρώ επιπλέον, από τον επιβάτη που ταξιδεύει από τη Χίο για Θεσσαλονίκη.
Ο Δήμαρχος Μούδρου ζητά από τον Υπουργό Μεταφορών να «διορθώσει έστω και καθυστερημένα, αυτή τη διαχρονική παράλειψη», αναφέρεται σε μια «κατάφορη αδικία σε βάρος των Λημνιών» και σχολιάζει για ακόμη μια φορά, πως το Υπουργείο έχει χαρακτηρίσει την συγκεκριμένη γραμμή «γόνιμη», καθώς, όπως τονίζει, η Λήμνος «είναι ο ορισμός της άγονης παραμεθορίου περιοχής, αλλά με πανάκριβα αεροπορικά εισιτήρια και ανύπαρκτη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τιμή του εισιτήριου από Λήμνο προς Θεσσαλονίκη, είναι αυξημένη κατά 40% και πλέον από το επιδοτούμενο εισιτήριο που ισχύει για τη Χίο, παρά τη μικρότερη απόσταση, και φτάνει στα 112 ευρώ και από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη στα 119 ευρώ, ενώ στα επιδοτούμενα δρομολόγια από Χίο για Θεσσαλονίκη, η τιμή του εισιτηρίου φτάνει στα 76 ευρώ και από Σάμο για Θεσσαλονίκη στα 87 ευρώ.