Μειώνονται κατά ένα τα πλοία που εξυπηρετούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου με τον Πειραιά, αφού εξ αιτίας της κρίσης αποσύρεται απ’ το βόρειο Αιγαίο το «Λισσός».
Μειώνονται κατά ένα τα πλοία που εξυπηρετούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου με τον Πειραιά, αφού εξ αιτίας της κρίσης αποσύρεται απ’ το βόρειο Αιγαίο το «Λισσός». Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), την Τετάρτη, εξετάστηκαν τροποποιήσεις δρομολογίων όπως και η έγκριση της προκήρυξης της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, ενώ μεταξύ άλλων αποφασίστηκε και η διακοπή επτά δρομολογίων λόγω της μείωσης της επιβατικής κίνησης, αλλά και των αυξημένων τιμών στα καύσιμα.
Η κρίση «χτύπησε» και το βόρειο Αιγαίο, αφού μία απ’ τις καταργούμενες γραμμές είναι του πλοίου «Λισσός» τής ΑΝΕΚ, που έκανε εδώ και τρία χρόνια περίπου το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιά. Η συνεδρίαση, όπου και λήφθηκαν οι αποφάσεις για τις διακοπές δρομολογίων πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη. Οι ιδιοκτήτες επικαλέστηκαν κατά τη διάρκειά της τις αυξημένες τιμές του πετρελαίου και τη μείωση της επιβατικής κίνησης, υποβάλλοντας αίτημα που έγινε αποδεκτό για την αποδρομολόγηση επτά συνολικά πλοίων σε ισάριθμες γραμμές. Μέχρι να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός, τα δρομολόγια στις γραμμές αυτές θα καλύπτονται από τα άλλα πλοία που ήδη εξυπηρετούν τις γραμμές, ενώ δεν προβλέπεται πριν τουλάχιστον δύο μήνες, όσο διαρκεί και ο διαγωνισμός, να υπάρξει άλλη αλλαγή στη σύνδεση της Λέσβου.