Επενδύσεις εκσυγχρονισμού

01/07/2012 - 05:56
Με την πραγματοποίηση νέων επενδύσεων, που στόχο έχουν την περαιτέρω ανάπτυξη, θα γιορτάσει η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη τα 150 χρόνια συνεχούς της παρουσίας στην παραγωγή ούζου.
Με την πραγματοποίηση νέων επενδύσεων, που στόχο έχουν την περαιτέρω ανάπτυξη, θα γιορτάσει η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη τα 150 χρόνια συνεχούς της παρουσίας στην παραγωγή ούζου. Οι επενδύσεις που ήδη ολοκληρώθηκαν, περιλαμβάνουν την εγκατάσταση νέας ταχύτερης γραμμής συσκευασίας και τη δημιουργία ενός μικρού χημείου για τις αναλύσεις του προϊόντος. Επίσης αποκτήθηκε μια γεννήτρια, ώστε η επιχείρηση να μη διακόπτει την παραγωγική διαδικασία όταν υπάρχουν διακοπές ρεύματος. Στο επενδυτικό σχέδιο που είναι ενταγμένο στα πλαίσια του προγράμματος Interreg, προβλέπεται η δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων για το έτοιμο προϊόν.

Η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, 100% ελληνική και λειτουργεί, από την ίδρυσή της το 1860, στο Πλωμάρι της Λέσβου. Τα νέα επενδυτικά της σχέδια περιλαμβάνουν την τοποθέτηση νέας γραμμής εμφιάλωσης, όπως και την απόκτηση νέου επιστημονικού και μηχανολογικού εξοπλισμού. Στο πλαίσιο αυτό ολοκλήρωσε την εγκατάσταση και λειτουργία του μηχανογραφικού συστήματος της Soft one Technologies S.A. ERP, προκειμένου να αντιμετωπίζει αποτελεσματικότερα τις απαιτήσεις των πολυπληθών πελατών της σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η εγκατάσταση του συστήματος Soft one καθιστά ταχύτερη και ακριβέστερη τη διαχείριση των προϊόντων της εταιρείας που υπόκεινται σε ειδικό φόρο κατανάλωσης. Το μηχανογραφικό σύστημα της Soft one καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών της ποτοποιίας, με on line σύνδεση των δύο υποκαταστημάτων της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με το κεντρικό κατάστημα στο Πλωμάρι της Λέσβου, προσφέροντας ασφάλεια και πλήθος πληροφοριών, ιδιαίτερα σύνθετων.

Με ISO
Παράλληλα, η επιχείρηση προχωρά στην ανάπτυξη του συστήματος ISO 22000, το οποίο θα αντικαταστήσει το υπάρχον H.A.C.C.P. κατά ΕΛΟΤ 1416 και Codex Alimentarius.
Σε δήλωσή του στο «Ε», ο κ. Στάθης Βαρβαγιάννης τονίζει: «Παρά την οικονομική κρίση, τα ούζα της ποτοποιίας μας έχουν μια πολύ καλή αναγνωσιμότητα στην αγορά. Μπορούμε να πούμε ότι οι καταναλωτές πηγαίνουν προαποφασισμένοι να αγοράσουν το δικό μας ούζο. Πιστεύουμε ότι αυτό οφείλεται στην ποιότητα που διασφαλίζει το ούζο απόσταξης 100% έναντι του απλού ούζου. Σημαντική είναι και η συμβολή που έχει το Μουσείο Ούζου, η δυνατότητα που έχουν οι επισκέπτες να δουν το χώρο παραγωγής του ούζου και φυσικά η πρόσφατη έκδοση για την Ποτοποιία Βαρβαγιάννη. Όλα αυτά έχουν δώσει μια ιδιαίτερη δυναμική στα ούζα της ποτοποιίας μας κι αυτό έκανε απαραίτητο να προχωρήσουμε σε νέες επενδύσεις, που θα διασφαλίσουν και θα διατηρήσουν την ποιότητα του ούζου που παράγουμε, σε υψηλά επίπεδα.»

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey