ΣΥΡΙΖΑ: «Μπαλώματα στο ακτοπλοϊκό του βορείου Αιγαίου»

Αντιπαράθεση για το «Ν. Μύκονος»

12/09/2014 - 23:56

Δεν είχε εκδοθεί έως χθες στις 6:00 το απόγευμα η απόφαση για το πλοίο που θα αναλάβει να εξυπηρετήσει προσωρινά τις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου.

Δεν είχε εκδοθεί έως χθες στις 6:00 το απόγευμα η απόφαση για το πλοίο που θα αναλάβει να εξυπηρετήσει προσωρινά τις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου. Ωστόσο, έως την ώρα που έκλεισε η ύλη τού «Ε», όλες οι πληροφορίες συνέτειναν στην επιβεβαίωση του χθεσινού ρεπορτάζ της εφημερίδας μας για ανάθεση της γραμμής στο «Νήσος Μύκονος».

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση των βουλευτών τού ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Συρμαλένιου και Αγνής Καλογερή, που αναφέρει: «Η διαφαινόμενη κατάληξη της σημερινής συνεδρίασης (σ.σ. αναφέρονται στη χθεσινή συνεδρίαση του ΣΑΣ) επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τους φόβους μας για την περαιτέρω υποβάθμιση της συγκοινωνίας στο βόρειο Αιγαίο. Μιλάμε για δύο δρομολόγια την εβδομάδα αντί για τρία, για εξαίρεση της σύνδεσης των νησιών με τη Θεσσαλονίκη (παραμένει μόνο η Καβάλα) και αποκλεισμό των νησιών των Φούρνων από την απευθείας συγκοινωνία με τη βόρεια Ελλάδα, αλλά και τον Πειραιά». Οι δύο βουλευτές κάνουν λόγο για εμβαλωματική λύση.

Υπεραμύνεται…

Από την πλευρά του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Κανάλι 1», στους δημοσιογράφους Νίκο Μπαρδούνια και Πέτρο Κασσιμάτη, υπεραμύνθηκε της απόφασής του να κηρύξει έκπτωτη τη ΝΕΛ και να αναθέσει σε άλλη εταιρεία την εξυπηρέτηση των γραμμών.

Συγκεκριμένα ο υπουργός είπε: «Εμείς κάναμε αυτό το οποίο έπρεπε, όπως ορίζει ο νόμος. Όταν κάποιος δεν εξυπηρετεί τη σύμβαση την οποία έχει αναλάβει, θα πρέπει να τον κηρύσσουμε έκπτωτο και να μην καλυπτόμαστε πίσω από τις διάφορες φωνές, οι οποίες ακόμα και σήμερα λένε ότι πρέπει να διατηρήσουμε μια κακή σύμβαση μόνο και μόνο για να διατηρήσουμε κάποιες θέσεις εργασίας. Σήμερα συνεδριάζει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και θα έρθει με τις προτάσεις για το πώς θα αναμορφωθούν οι γραμμές του βορείου Αιγαίου, εφόσον κανένας δεν ενδιαφέρεται να υποκαταστήσει τη ΝΕΛ στις συμβάσεις τις οποίες είχε».

Ο υπουργός δήλωσε βέβαιος πως σύντομα το βόρειο Αιγαίο θα αποκτήσει καλύτερες ακτοπλοϊκές συνδέσεις και θα δοθεί οριστική και ικανοποιητική λύση στο πρόβλημα.
Επίσης δήλωσε βέβαιος πως αν η ΝΕΛ προσφύγει στη Δικαιοσύνη, δε θα δημιουργηθεί κανένα ζήτημα, εννοώντας πως ό,τι κάνει, κινείται στο πλαίσιο του νόμου, σπεύδοντας να διαψεύσει τους ισχυρισμούς τής ΝΕΛ για μη έγκαιρη καταβολή των μισθωμάτων για τις άγονες γραμμές που οδήγησαν τον όμιλο σε οικονομική ασφυξία.

Αναφερόμενος στο αίτημα των ακτοπλόων για μείωση του Φ.Π.Α., ο υπουργός δέχθηκε το δίκαιο του αιτήματος, ωστόσο είπε: «Αυτό που θέτουν βασικά οι ακτοπλόοι, είναι ότι το εισιτήριο το ακτοπλοϊκό σε σχέση με τα φορτηγά θα πρέπει να είναι εναρμονισμένο με το Φ.Π.Α. των εισιτηρίων των επιβατών. Είναι ένα δίκαιο αίτημα. Το έχουμε θέσει τόσο στον πρωθυπουργό, όσο και στο οικονομικό επιτελείο. Είναι ανάμεσα στις προτεραιότητές μας και θα προτάξουμε αυτό το ζήτημα, γιατί ο Φ.Π.Α. ουσιαστικά έχει μειωθεί μόνο σε μία κατηγορία και αυτό ήταν πέρυσι στα καταστήματα εστίασης». Στη συνέχεια, τόνισε πως από τη μείωση του Φ.Π.Α. δεν αναμένει μείωση των ναύλων, αλλά αύξηση των εσόδων για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey