Ψωνίζει Ro-Ro η ΝΕΛ

01/07/2012 - 05:56
Η ανακοίνωση της ΝΕΛ ότι θα δρομολογήσει πλοίο ή πλοία Ro-Ro (μεταφοράς φορτηγών) στην κύρια γραμμή των Δωδεκανήσων έχει ανάψει τη συζήτηση για το ποια μπορεί να είναι αυτά τα πλοία.
Η ανακοίνωση της ΝΕΛ ότι θα δρομολογήσει πλοίο ή πλοία Ro-Ro (μεταφοράς φορτηγών) στην κύρια γραμμή των Δωδεκανήσων έχει ανάψει τη συζήτηση για το ποια μπορεί να είναι αυτά τα πλοία. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «Capital.gr», πιθανότατα η ΝΕΛ να ναυλώσει δύο πλοία που ανήκουν σε εταιρεία συμφερόντων του εφοπλιστή Κουταλίδη. Στόχος της ΝΕΛ, βέβαια, είναι να καλύψει το κενό που υπάρχει στη γραμμή των Δωδεκανήσων όσον αφορά στη μεταφορά καυσίμων και επικίνδυνων φορτίων.

Άλλες πηγές αναφέρουν ότι τα πλοία που εξετάζει η ΝΕΛ είναι το «Saronic Star» που έχει μήκος 191 μέτρα και αναπτύσσει ταχύτητα 16 έως 17 μίλια, το «Shuttle», που έχει μήκος 180 μέτρα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων, και το «Celtic Star», μήκους 136 μέτρων, που αναπτύσσει ταχύτητα 21 κόμβων.
Στα Δωδεκάνησα υπάρχει έντονος ανταγωνισμός στη μεταφορά επιβατών. Στη γραμμή δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια η Blue Star Ferries, αλλά φέτος θα δρομολογηθεί και το «Hellenic Voyager», το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά, με ταχύτητα 22 μιλίων, της Hellenic Seaways.
Εν τω μεταξύ, το «Αίολος Κεντέρης 1» βρίσκεται ήδη στην Τουλόν της Γαλλίας, αφού έχει ήδη ναυλωθεί στην εταιρεία SNCM. Μάλιστα, το ταχύπλοο έχει προγραμματισθεί να ξεκινήσει να εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Νις - Κορσική από τον ερχόμενο Απρίλιο.
Στη θέση τού «Αίολος Κεντέρης» η εταιρεία θα δρομολογήσει το επίσης ναυλωμένο «Aqua Jewel» για την εκτέλεση των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων που συμπεριλαμβάνονται στις άγονες γραμμές.
Φαίνεται ότι η νέα διοίκηση της ΝΕΛ σε αυτήν τη φάση επιλέγει να ναυλώνει πλοία, καθώς η οικονομική της κατάσταση δεν επιτρέπει να αποκτήσει νέο.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκει πρώτα απ’ όλα να αυξήσει τον τζίρο της και να αξιοποιήσει όσες ευκαιρίες υπάρχουν στο Αιγαίο για αποκόμιση κερδών. Δηλαδή, ουσιαστικά, η ΝΕΛ επιδιώκει να καλύψει τα κενά που αφήνει ο ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων ακτοπλοϊκών ομίλων. Αυτό μέχρι τη στιγμή που θα καταφέρει να βρει εταιρεία στην οποία θα πουλήσει ένα από τα ταχύπλοά της, ώστε να μειώσει το δανεισμό της και να βρει κεφάλαια για να αποκτήσει άλλο πλοίο.
Θυμίζουμε ότι κεντρικός στόχος της ΝΕΛ είναι να αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» με νεότευκτο πλοίο και στη συνέχεια να επαναφέρει το πλοίο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί στρατηγικής σημασίας ζήτημα τον έλεγχο της γραμμής προκειμένου να αναστραφεί η σημερινή οικονομική της κατάσταση.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey